علی سعیدلو رئیس سازمان تربیت بدنی شد
رییس جمهوری اسلامی ایران در حکمی علی سعیدلو را به سمت «معاون رییس‌جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی» منصوب کرد.
 
به گزارش راسخون به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری ، دکتر محمود احمدی نژاد در این حکم با اشاره به اهمیت و نقش تربیت بدنی و ورزش در سلامت جسمی و روانی جامعه و حفظ و تقویت غرور و همبستگی ملی، تصریح کرده است: خدمات دولت نهم در عرصه ورزش و تربیت بدنی باید با سرعت هر چه تمام‌تر ادامه یابد و با رفع کاستی‌ها و ایجاد هماهنگی کامل بین بخش‌های گوناگون و رفع همه موانع و حواشی آسیب‌رسان و با اتکاء به استعداد شگرف فرزندان پاک و ایمانی، ورزش سرزمین ایران در قله‌های شایسته قرار گیرد.
 
متن حکم صادرشده ازسوی رییس جمهور به این شرح است:
 
"برادر گرامی جناب آقای علی سعیدلو
به استناد اصل یکصد و بیست و چهارم قانون اساسی و بنا به تجربه و تعهد و شایستگی‌ها، جنابعالی را به سمت «معاون رییس‌جمهور و رئیس سازمان تربیت بدنی» برمی‌گزینم.
 
امروز اهمیت تربیت بدنی و ورزش در سطوح همگانی، پهلوانی، قهرمانی و حرفه‌ای و نقش آن در سلامت جسمی و روانی جامعه و حفظ و تقویت غرور و همبستگی ملی بر کسی پوشیده نیست.
 
در دولت نهم تلاش‌های بسیار ارزشمند و موفقی جهت توسعه تأسیسات ورزشی و همچنین زیرساخت‌های ورزشی در رشته‌های گوناگون به عمل آمده است و در نتیجه شاهد شکوفایی جوانان و نوجوانان و قهرمانانمان در عرصه‌های ملی، منطقه‌ای و جهانی هستیم. این خدمات باید با سرعت هر چه تمام‌تر ادامه یابد و با رفع کاستی‌ها و ایجاد هماهنگی کامل بین بخش‌های گوناگون و رفع کلیه موانع و حواشی آسیب‌رسان و با اتکاء به استعداد شگرف فرزندان پاک و ایمانی، ورزش این سرزمین در قله‌های شایسته قرار گیرد.
 
ضمن تقدیر از خدمات ارزشمند و ماندگار آقای مهندس علی‌آبادی به ورزش کشور و کلیه دست‌اندرکاران و قهرمانان، امیدوارم با توکل بر خدا و بهره‌مندی از همکاران متعهد، هوشمند و توانمند و در سایه عنایات حضرت ولی عصر(عج الله تعالی الفرجه الشریف) در ارتقاء ورزش کشور و تحقق اهداف دولت دهم موفق و سربلند باشید.
 
رجاء واثق دارم جامعه ورزش کشور در انجام ماموریت خطیر شما را یاری خواهد کرد.
نسخه چاپی