مومني رئيس جديد مركز امور مشاوران و كارشناسان حقوقي قوه قضائيه شد
با حكم رئيس حوزه رياست قوه قضاييه، عبدالرضا مومني به سمت رياست جديد مركز امور مشاوران و كارشناسان حقوقي قوه قضائيه منصوب شد.
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومي و تشريفات قوه قضاييه ، حجت الاسلام والمسلمين خلفي رئيس حوزه رياست قوه قضاييه در جلسه توديع و معارفه رئيس مركز امور مشاوران و كارشناسان حقوقي قوه قضائيه با تقدير از زحمات 8 ساله حجازي گفت: مديريت خوب ايشان سبب شده است كه با تعداد نيروي كم استفاده شده در اين مركز هيچ كدام از دستگاههاي مشابه با آن قابل مقايسه نباشند و افتخار اين خدمت تا به هميشه ثبت مي‌شود.
وي در ادامه توديع را تغيير موقعيت خدمت و تغيير مكان انجام تكليف دانست و گفت: اگر انسان به اين نكته مهم توجه كند متوجه مي‌شود كه در هر شرايطي بايد وظيفه انساني خود را انجام دهد و با اين تفكر است كه هيچ‌گاه در شرايط توديع قرار نمي‌گيرد زيرا انسان هميشه در پيشگاه خالق خود نسبت به انجام تكاليف و وظايف مسئول است.
حجت الاسلام والمسلمين خلفي افزود: بايد به پست‌هاي دنيوي كه بازيچه‌اي بيش نيستند از نگاه حضرت علي (علیه السلام) نگريست زيرا به قول مولاي متقيان دنيا و مسئوليت‌هاي ظاهري آن در جايي ارزش دارد كه بتواند حقي را احيا و باطلي را ابطال كند.
رئيس حوزه رياست قوه قضاييه تأكيد كرد: آيت الله شهيد بهشتي از خادمان نظام اسلامي بود كه مورد هجمه و توهين دشمنان بود و منزلت ايشان هنگامي مشخص شد كه به شهادت رسيد، در حاليكه اين بزرگان هيچگاه از توهين مردم دچار احساس و تغيير نشدند زيرا براي خدمت و انجام وظيفه آمده بودند.
وي در پايان با معرفي عبدالرضا مومني به عنوان رئيس جديد مركز ابراز اميدواري كرد كه امسال شاهد شكوفايي هرچه بيشتر قوه قضاييه باشيم همانگونه كه رهبر معظم انقلاب و آيت الله آملي لاريجاني تأكيد بر شكوفايي بيشتر دارند.
براساس اين گزارش در ادامه حجازي درخشش و موفقيت كار مركز را مرهون كارگروهي دانست وگفت: از مجموعه هيئت اجرايي كه در اين راه ما را ياري كرده‌اند سپاسگزارم و خداوند را شاكرم كه از شروع به كار ما در سال 1380 تا به امروز، اين مركز به درخت تناوري تبديل شده است كه بيش از 50 هزار نفر در آن اشتغال به خدمت دارند.
در پايان نيز مومني رئيس جديد مركز مشاوران و كارشناسان حقوقي قوه قضاييه با بيان برنامه‌ها و سياست‌هاي خود : هدف اوليه در امور جاري بالابردن سطح كاري كارمندان و ارتقا كيفي و افزايش سطح علمي كارشناسان و وكلاي پذيرفته شده براي خدمت بيشتر در جامعه است.
نسخه چاپی