سعيدلو فوتبال را به فوتبالي‌ها بسپارد
پيشكسوت تيم فوتبال پرسپوليس گفت: از رئيس سازمان تربيت بدني مي‌خواهم فوتبال را به فوتبالي‌ها بسپارد.
علي پروين در خصوص انتخاب رئيس جديد سازمان تربيت بدني اظهار داشت: بايد اين انتخاب را به سعيدلو تبريك بگويم. من به عنوان يك فوتبالي قديمي از او مي‌خواهم كه دقت لازم را در انتخاب‌هايش داشته باشد و كارها را دست افراد كاربلد بدهد.
وي افزود: سعيدلو مشكلات فوتبال ما و نرفتن ما به جام جهاني را مي‌داند. او بايد فوتبال را به دست فوتبالي‌ها بدهد. البته نمي‌خواهم با اين حرف‌هايم هيچ فردي را تخريب كنم. من اين حرف‌ها را به خاطر اين مي‌زنم كه مي‌دانم رئيس جديد سازمان تربيت بدني راه سختي در پيش دارد.
پروين در خصوص وضعيت تيم فوتبال پرسپوليس عنوان كرد: اين تيم مي‌تواند روز به روز بهتر شود اما انصاري فرد و باشگاه پرسپوليس بايد مراقب حاشيه‌سازان كه دور و بر پرسپوليس هستند؛ باشند و آنها را از باشگاه دور كنند.
سرمربي اسبق پرسپوليس يادآور شد: تنها چيزي كه من را آزار مي‌دهد مشكلات مالي پرسپوليس است كه اميدوارم با آمدن سعيدلو سر و سامان جدي به اين موضوع داده شود. اميدوارم مشكلات پرسپوليس و استقلال را ديگر نبينيم تا فوتبال ما رو به جلو حركت كند.
پروين در خصوص گلزني پسرش تصريح كرد: محمد يك گل زده و بهتر است او را اذيت نكنيد. او راه دشواري دارد و من از روز اول كه فوتبال را شروع كرد به او گفته‌ام كه به خاطرش به هيچ كس التماس نمي‌كنم. اگر عرضه داشت موفق مي‌شود در غير اين صورت كنار خانه پيش من مي‌نشيند.
وي ادامه داد: نه اينكه فكر كنيد از او تعريف مي‌‌كنم اما براي محمد روزهاي درخشاني مي‌بينم و اميدوارم او به هدفش برسد.
پروين در پايان در خصوص احتمال حضورش در باشگاه پرسپوليس خاطرنشان كرد: فعلا در حياط خانه خودمان قدم مي‌زنيم و بايد ببينيم با آمدن سعيدلو چه اتفاقي مي‌افتد. اميدوارم هرچه رخ دهد به نفع باشگاه پرسپوليس باشد.
نسخه چاپی