هالیوودی‌هایی که جهان سایبر را تهدید می‌کند
شرکت ایمنی رایانه‌ای مک‌کافی،نام‌ جسیکا بیل،بازیگر مشهور هالیوود را جزو خطرناک‌ترین کلمات کلیدی جستجو در اینترنت معرفی کرد.
 
شرکت ایمنی رایانه‌ای مک‌کافی با ارائه گزارشی از لیست 10 فرد مشهور برتر خطرناک در جست‌وجوهای آنلاین اعلام کرد جست‌وجوی نام این افراد در موتورهای جست‌وجو می تواند باعث ورود انواع ویروس‌ها به رایانه‌های شخصی شود.
 
گزارش جدید شرکت ایمنی رایانه مک‌کافی نشان می‌دهد جست‌وجوی نام بازیگران مشهور هالیوودی در موتور جست‌وجوی تازه پای Bing و موتور Google می‌تواند تهدید جدی برای رایانه‌های شخصی به شمار رود.
 
بر اساس این گزارش نام بازیگران هالیوودی چون برد پیت و جسیکا بیل در میان نام 10 جست‌وجوی برتر آنلاین قرار دارد که می‌تواند مشکلاتی را برای رایانه‌ها و کاربران به وجود آورد.
 
شرکت مک کافی نام جسیکا بیل را به عنوان خطرناک‌ترین فرد مشهور در فضای سایبر اعلام کرد. از میان هر پنج جست‌وجوی آنلاین مرتبط با نام این هنرپیشه امکان برخورد با یکی از ۵ گزینه‌ سایت‌های حاوی نرم‌افزارهای جاسوسی ، ویروس ،تروجان ، اسپم  و فیشینگ وجو دارد.
 
در رده‌های بعدی نام افراد مشهوری چون بایونز ریتون، جنیفر آنیستون، تام بردی، جسیکا سیمپسون، گیزل بوندچن، میلی کیریوس ، مگان فاکس و آنجلینا جولی قرار دارد.
 
گفتنی است نام برد پیت هنرپیشه مشهور هالیوودی نیز که در سال گذشته در ابتدای لیست خطرناک‌ترین‌های جهان سایبر قرار داشت اکنون به رتبه 10 تنزل یافته است.
 
  گزارش مک‌کافی نشان می‌دهد هکرها از اسامی و تصاویر این افراد مشهور برای گسترش انواع ویروسها و نرم افزارهای مخرب استفاده می‌کنند. به دلیل شهرت بسیار زیادی که بیل در حال حاضر دارد بسیار مورد توجه هکرها قرار گرفته و می‌تواند برای کاربران اینترنتی خطرساز باشد.
 
به گفته یکی از تحلیلگران شرکت مک‌کافی، اطلاع‌داشتن از وجود این خطرات دلیلی بر استفاده نکردن از اینترنت نیست بلکه می‌توان با ورود و استفاده از محیط‌های امن و قابل اطمینان فضای مجازی خطر را از رایانه‌ها دور نگاه داشت.
 
در این زمینه می‌افزاید، مک کافی برای تهیه گزارش جدید خود در حدود 900 وب‌سایت و 150 قطعه موسیقی آنلاین را مورد بررسی قرار داده است. همچنین طبقه بندی افراد مشهور خطرناک بر اساس حضور نام آنها در نتایج جستجوها و همچنین حضور نام آنها در وب سایتهای مشکوک و خطرناک انجام گرفته است.
 
آنتی ویروس McAfee یکی از بهترین آنتی ویروس‌های دنیای کامپیوتر است.سایت این نرم افزار دارای یک ابزار اسکن آنلاین سایت‌های مختلف برای بررسی آنها از نظر سالم بودن و امنیت آنها است.
نسخه چاپی