دستجردی بیش از 200 رای کسب خواهد کرد
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه به احتمال زیاد خانم دستجردی بیش از 200 رای از مجلس کسب خواهد کرد، گفت: ایشان گزینه بسیار مناسبی برای تصدی وزارت بهداشت است و با برنامه‌هایی که در سخنان امروز خود تشریح کردند، می‌توانند مشکلات بخش سلامت و بهداشت کشور را حل کنند.
 
انوشیروان محسنی‌بندپی نماینده مردم نوشهر و چالوس و عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی در مورد جلسه صبح امروز مجلس و رای اعتماد به وزیر پیشنهادی بهداشت گفت: خوشبختانه خانم وحید دستجردی آشنایی کاملی به بحث سلامت و اولویت‌های آن در بخش‌های دسترسی و تکمیل شبکه‌های بهداشت و درمان، پزشک خانواده و کارآمد کردن آن، سلامت‌نگر کردن بیمه و هیئت امنائی کردن بیمارستان‌ها دارد.
 
وی افزود: در حال حاضر 80 هزار تخت بیمارستانی دولتی در کشور داریم که متاسفانه در عمل کارایی آنها برابر عددی 80 هزار نیست اما خوشبختانه خانم دستجردی کاملا به این موضوع باور و اشراف دارند و کارآمد کردن این بخش را در برنامه کاری خود قرار داده‌اند.
 
محسنی بندپی تاکید کرد: خانم دستجردی گزینه بسیار مناسبی برای تصدی وزارت بهداشت است و با برنامه‌هایی که در سخنان امروز خود تشریح کردند، می‌توانند مشکلات بخش سلامت و بهداشت کشور را حل کنند.
 
این عضو اقلیت مجلس با نفی دیدگاه کسانی که به تصدی وزارتخانه‌ها از سوی زنان اشکال می‌گرفتند، افزود: در بخش بهداشت و درمان هم اکنون، 40 درصد پزشک زن و 30 درصد پزشک متخصص زن حضور دارند و با اشاره‌ای که خانم دستجردی به سخنان امام‌(ره) و مقام معظم رهبری در مورد زنان داشتند، مشخص شد که اشکالی در این امر وجود ندارد.
 
وی در پایان با اشاره فضای مثبت مجلس گفت: با دفاع بسیار خوب و برنامه‌هایی که خانم دستجردی اعلام کردند اگر موضوع زن بودن ایشان از سوی نمایندگان ملاک قرار نگیرد به احتمال زیاد تعداد رای خانم دستجردی بیش از 200 است.
نسخه چاپی