آزادی قریب الوقوع 9نماينده حماس دربند صهيونيست‌ها
 فارس: مركز پژوهش‌هاي اسرا و حقوق بشر "الاحرار " از پايان دوره محكوميت 9 نماينده حماس در زندانهاي اشغالگران خبر داد.
 
 مركز پژوهش‌هاي اسرا و حقوق بشر "الاحرار "، اعلام كرد، قرار است امروز 9نفر از نمايندگان وابسته به فراكسيون "اصلاح و تغيير " شوراي قانونگذاري فلسطين آزاد شوند.
بنابر اين گزارش، امروز مدت محكوميت اين 9 نماينده فلسطيني كه بيش از 40 ماه در اسارت رژيم صهيونيستي بسرمي‌برند، پايان مي‌يابد و اشغالگران بايد آنان را آزاد كنند.
فواد الخفش، مدير مركز "الاحرا " گفت: عماد نوفل نماينده قلقيليه، حسني البوريني و ياسر منصور از نابلس، خالد سعيد و إبراهيم دحبور از شهر جنين، رياض رداد از طولكرم و ناصر عبد الجواد از استان سلفيت اسامي نمايندگاني هستند كه انتظار مي‌رود امروز از بند رژيم صهيونيستي آزاد شوند.
وي افزود: علاوه بر اين 9 نماينده هم اكنون 25 نماينده و وزير وابسته به جنبش حماس، مروان البرغوثي وابسته به جنبش فتح و احمد سعدات از جبهه خلق در بند رژيم صهيونيستي هستند.
الخفش از تمامي سازمانها و موسسات بين‌المللي و پارلماني خواست تا براي آزادي هرچه سريعتر نمايندگان قانوني ملت فلسطين تلاش كنند.
رژيم صهيونيستي در سال 2006 "عزيز دويك " رئيس مجلس قانونگذاري فلسطين را به همراه دهها مسئول حماس از حمله هشت وزير و 29 نماينده اين جنبش در مجلس قانونگذاري فلسطين را اسير كرد.
رژيم صهيونيستي هم اكنون بيش از 11 هزار فلسطيني را در اسارت خود دارد كه در 25 زندان و بازداشتگاه نگهداري مي‌شوند.
اين در حالي است كه تاكنون 195 اسير فلسطيني به دلايل مختلف در زندان‌هاي رژيم صهيونيستي به شهادت رسيده‌اند.
 
 
 
 

/1001/

منتظر اخبار ، انتقاد و پيشنهادات شما هستيم :
news@rasekhoon.net
نسخه چاپی