چهارمین جشنواره فناوری نانو در بخش های مختلف برگزیدگان خود را شناخت
برگزیدگان چهارمین جشنواره فناوری نانو در بخش های مختلف معرفی شدند.
 
برگزیدگان این جشنواره در بخش های محققان برتر، محقق جوان ، متخصص ایرانی مقیم خارج ،  متخصص خارجی با بیشترین همكاری با متخصصان ایرانی ، متخصص از كشورهای حوزه اكو، موسسات ، آزمایشگاه ها ، دانشگاه و رسانه معرفی شدند.
 
دكتر "مسعود صلواتی نیاسر" از دانشگاه كاشان، دكتر"سید علیرضا اشرفی" از دانشگاه كاشان و دكتر "عبداله سلیمی" از دانشگاه كردستان به ترتیب عناوین نخست تا سوم بخش محققان برتر را به دست آوردند.
 
دكتر "عبدالرضا سیم چی" از دانشگاه صنعتی شریف، دكتر "سید خطیب الاسلام صدر نژاد" از دانشگاه صنعتی شریف، دكتر "رستم مرادیان" از دانشگاه رازی كرمانشاه، دكتر "اعظم ایرجی زاد" از دانشگاه صنعتی شریف، دكتر "محمد حسین عنایتی" از دانشگاه صنعتی اصفهان، دكتر "میر فضل الله موسوی" از دانشگاه تربیت مدرس و دكتر "رضا شرودانی" از دانشگاه اصفهان نیز به ترتیب رتبه های چهارم تا دهم 10 محقق برتر جشنواره نانو را كسب كردند.
 
مهندس "مهدی مظاهری" دانشجوی دكتری دانشگاه EPFL  هم به عنوان محقق جوان معرفی شد.
 
از دكتر رضا مظفری از دانشگاه موناش استرالیا به عنوان متخصص ایرانی مقیم خارج با بیشترین همكاری با متخصصان داخلی و دكتر درك فری از دانشگاه كمبریج به عنوان متخصص خارجی با بیشترین همكاری با متخصصان ایرانی قدردانی شد.
 
همچنین از دكتر یوسف من سل اوغلو از دانشگاه سابانچی به عنوان متخصص منتخب از كشورهای حوزه اكو قدردانی شد.
 
در این جشنواره دانشگاه های صنعتی شریف، تهران و تربیت مدرس نیز به ترتیب، برترین موسسات پژوهشی در حوزه فناوری نانو شناخته شدند.
 
در این جشنواره، مركز پژوهشی متالورژی، پژوهشگاه پلیمر و پتروشیمی و موسسه تحقیقات پیشرفته فراوری مواد معدنی،  آزمایشگاه های برتر معرفی شدند.
 
در بخش مراكز رشد نیز مركز رشد پژوهشگاه علوم و فناوری رنگ به عنوان مركز رشد برتر انتخاب شد.
 
در بخش رسانه های برگزیده در جشنواره چهارم نیز شبكه خبر به عنوان شبكه تلویزیونی برتر، شبكه جوان به عنوان شبكه رادیویی و خبرگزاری مهر به عنوان خبرگزاری برتر معرفی و قدردانی شدند.
 
چهارمین جشنواره فناوری نانو از  13 تا 17 آبان در مصلی امام خمینی برگزار شد.
نسخه چاپی