منچستریونایتد قهرمان لیگ برتر انگلیس شد

راسخون : تیم فوتبال منچستریونایتد هفته سی و هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس را با تساوی مقابل بلکبرن پشت سر گذاشت و با تک امتیاز این بازی قهرمانی خود در فصل جاری این رقابت‌ها را قطعی کرد.
 

به گزارش راسخون به نقل از مهر، هفته سی و هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های انگلیس از ساعت 16:30 امروز شنبه با برگزاری چهار دیدار همزمان آغاز شد که طی آن تیم‌های بلکپول، ولورهمپتون و وست برومویچ مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

در یکی از حساس‌ترین دیدارهای امروز تیم فوتبال منچستریونایتد در ورزشگاه "اوود پارک" به مصاف بلکبرن رفت و درحالیکه با یک گل از میزبان خود عقب افتاده بود، در پایان به نتیجه تساوی یک بریک بسنده کرد. در این بازی ابتدا تیم بلکبرن با گلزنی "برت امرتون" در دقیقه 20 از منچستریونایتد پیش افتاد و با گلی که وین رونی در دقیقه 73 از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند، بازی دو تیم به نتیجه تساوی انجامید.

با این تساوی تیم فوتبال منچستریونایتد 77 امتیازی شد و فاصله امتیازات خود با چلسی، تیم دوم جدول رده بندی را به هفت امتیاز رساند تا برای نوزدهمین بار جام قهرمانی باشگاه‌های انگلستان را بدست آورد. منچستریونایتد با این قهرمانی از دیگر تیم‌های انگلیسی پیشی گرفت و رکورددار قهرمانی در لیگ جزیره شد. این عنوان پیش از این در اختیار لیورپول بود که 18 بار به عنوان قهرمانی لیگ انگلیس دست یافته است.

سرآلکس فرگوسن امروز دوازدهمین قهرمانی خود با تیم منچستریونایتد در لیگ برتر باشگاه‌های انگلستان را جشن گرفت تا از این بابت نیز صاحب رکوردی استثنایی شود. منچستریونایتد در فاصله یک هفته به پایان مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های انگلستان به عنوان قهرمانی این رقابت‌ها دست یافت. 

 

- نتایج دیدارهای آغازین هفته سی و هفتم لیگ برتر انگلیس به شرح زیر است:
* بلکبرن یک - منچستریونایتد یک
* بلکپول 4 - بولتون 3
* ساندرلند یک - ولورهمپتون 3
* وست برومویچ یک - اورتون صفر

جدول رده بندی لیگ برتر:
1- منچستریونایتد 77 امتیاز (یک بازی بیشتر)
2- چلسی 36 امتیاز 70 امتیاز
3- آرسنال 67 امتیاز
4- منچسترسیتی 65 امتیاز
----------------------------------------------
19- ویگان 36 امتیاز
20- وستهام 33 امتیاز

هفته سی و هفتم مسابقات فوتبال لیگ برتر انگلیس طبق برنامه زیر پیگیری می شود:
 

یکشنبه - 25/2/90
* چلسی - نیوکاسل
* آرسنال - آستون ویلا
* بیرمنگام - فولهام
* لیورپول - تاتنهام
* ویگان - وستهام
 

سه شنبه - 27/2/90
* منچسترسیتی - استوک سیتی
 
 

شما مي توانيد آخرين اخبارايران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رساني راسخون"مشاهده نماييد.

997

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net

نسخه چاپی