مداح جوان مراسم امشب بیت رهبری کیست؟

ویرایش عکس آذرماه 98

راسخون: نخستین مجلس عزاداری ایام فاطمیه(س) در حضور رهبر معظم انقلاب، امشب با سخنرانی حجت‌الاسلام پناهیان و مداحی میثم مطیعی در حسینیه امام خمینی برگزار می‌شود.

به گزارش راسخون به نقل از خبرآنلاین میثم مطیعی، مداح جوانی که در حال حاضر در مقطع دکترا تحصیل می کند، بسیاری از مقاتل را از حفظ دارد. او به راحتی متن عربی مقتل را با صدای خوشش می خواند و به همین دلیل مورد نظر بسیاری از روحانیون اهل علم و خصوصا مقام معظم رهبری قرار گرفته است. چنانکه رهبر انقلاب در جلسه ای ضمن تقدیر از سبک مداحی او گفتند:" آن چیزی که ما از مداحی سراغ داریم ، دقیقاً همین چیزی بود که ایشان امروز (اربعین1390 ) اجرا کرد . رهبر انقلاب خطاب به میثم مطیعی اشاره کردند: این از معجزات انقلاب است که یک دانشجوی دکتری ، مداح اهل بیت است ."
 

همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری شهادت حضرت فاطمة‌الزهرا سلام‌الله‌علیها امسال نیز همچون سال‌های گذشته مجلس عزاداری در حضور رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد.این مراسم از سی‌ام جمادی‌الاول تا چهارم جمادی‌الثانی 1433 هـ.ق برابر با یکشنبه 3/2/1391 تا پنج‌شنبه 7/2/91، به مدت 5 شب، همراه با اقامه‌ نماز جماعت مغرب و عشاء در حسینیه امام خمینی رحمة‌الله واقع در خیابان فلسطین، تقاطع خیابان آذربایجان برگزار می‌شود.

همچنین هر شب قبل از اقامه‌ نماز مغرب و عشاء، احکام شرعی توسط حجت‌الاسلام فلاح‌زاده بیان می‌شود.

مداح جوان مراسم امشب بیت رهبری کیست؟

شما می توانید آخرین اخبارایران و جهان رادر"واحداخبارواطلاع رسانی راسخون"مشاهده نمایید.

998

منتظراخبار، انتقاد وپیشنهاد شماهستیم:
news@rasekhoon.net

نسخه چاپی