«یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» همچنان بازنویسی می‌شود

متن مجموعه‌ی نمایشی «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» که به موضوعات روانشناسی می‌پردازد، همچنان از سوی شبکه چهار سیما در حال بازنویسی است.
به گزارش راسخون اسماعیل عفیفه که تهیه‌کنندگی مجموعه نمایشی «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» را بر عهده دارد، در گفت‌وگوی با خبرنگار سرویس تلویزیون خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، اعلام کرد: در حال حاضر روی فیلمنامه‌ها کار می‌کنیم و متن‌ها توسط شبکه چهار در حال بازنویسی است؛ به همین خاطر برای زمان تولید این مجموعه پیش‌بینی خاصی ندارم اما امیدوارم پیش تولید آن را به طور جدی شروع کنیم.
وی درباره‌ی تاخیر در تولید مجموعه «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» گفت: همان طور که می‌دانید این مجموعه به مسائل خانوادگی و روانشناسی اشاره دارد؛ بنابراین به اینگونه مسائل کلی باید علمی‌تر پرداخته شود و باید توسط کارشناسان دقیق‌تر بررسی و کارشناسی شود بر همین اساس تا به مرحله‌ِ پیش تولید برسد، کمی زمان می‌برد.
عفیفه در پایان صحبت‌هایش با بیان اینکه تاخیر در تولید مجموعه «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» ربطی به بحث بودجه ندارد، خاطرنشان کرد: متن‌های این مجموعه باید توسط شبکه چهار و گروه نهایی شود؛ بنابراین من به عنوان تهیه‌کننده نمی‌توانم زمان مشخصی برای تولید تعیین کنم. تولید این مجموعه از سوی شبکه به قطعیت کامل رسیده است و فقط کمی متن‌ها در حال بازنویسی است و هیچ ربطی هم به مساله‌‌ی بودجه ندارد.
به گزارش ایسنا،‌ مجموعه نمایشی «یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» به تهیه‌کنندگی اسماعیل عفیفه و کارگردانی حسن معجونی برای پخش از شبکه چهار سیما تهیه می‌شود.
اردیبهشت ماه امسال خبر پایانی نگارش این مجموعه از سوی تهیه‌کننده اعلام شد اما متن‌های آن همچنان در مرحله‌ی بازنویسی از سوی شبکه چهار سیماست.
«یادداشت‌های یک زن خانه‌دار» در 45 قسمت 30 دقیقه‌ای قرار است به روی آنتن برود. داستان‌های این مجموعه به صورت اپیزودیک و با کاراکتر‌های مشترک است و موضوع اصلی آن استفاده از برخوردهای زندگی و مسائل روزمره است./7432

نسخه چاپی