کدام بخش از جدیدترین فیلم حاتمی‌کیا در قشم فیلمبرداری شد؟

بخشی از فیلم جدید « چ»ابراهیم حاتمی‌کیا در جزیره قشم فیلمبرداری شد.
به گزارش راسخون ابراهیم حاتمی کیا کارگردان فیلم سینمایی "چ" در گفت و گو با  ( ایسنا) منطقه خلیج فارس در ارتباط با حضور عوامل فیلم جدیدش در منطقه آزاد قشم افزود: با توجه به شرایط ویژه ساحل جنوبی جزیره قشم، صحنه‌های مربوط به حضور مصطفی چمران در بیروت در این جزیره زیبا فیلمبرداری شده است.
کارگردان فیلم سینمایی «چ» اظهار کرد: ساحل جنوبی جزیره قشم شرایط ویژه‌ای برای ادامه کار فیلمبرداری مربوط به صحنه های حضور شهید مصطفی چمران در بیروت داشت که با بازسازی محل مورد نظر خود در منطقه آزاد قشم، موفق به ادامه فیلمبرداری فیلم "چ" در این جزیره زیبا شدیم.
وی داستان فیلم «چ» را به دو روز آخر زندگی شهید مصطفی چمران مرتبط دانست بیان کرد: امیدوارم این فیلم بتواند بخش کوچکی را از طریق دوربین و پرده سینما به تصویر بکشد.
بنا بر این گزارش، بیشتر سکانس‌های فیلم «چ» محصول بنیاد سینمایی فارابی به تهیه کنندگی مهدی کریمی در تهران و در یک سوله فیلمبرداری می‌شود.
به گزارش ایسنا، فریبرز عرب نیا بازیگر نقش شهید چمران در فیلم «چ» است و از سعید راد، مریلا زارعی، بابک حمیدیان، علی رام نورایی و مهدی سلطانی نیز به عنوان دیگر بازیگران این فیلم سینمایی نام برده می‌شود./7432

نسخه چاپی