از خیار بیشتر بدانید...

از قدیم می‌گفتند از خیار، بی‌خاصیت‌تر میوه نداریم! این مطلب را بخوانید تا نظرتان عوض شود!!


به گزارش راسخون، به نقل از ایسنا، خیار دارای ویتامین‌هایی است که روزانه بدن ما نیاز دارد. مانند ویتامین‌های ب 1، 2، 3، 5، 6، اسید فولیک، ویتامین c، کلسیم، آهن، منیزیم، فسفر و پتاسیم و روی

- اگر بعد از ظهر خسته هستی بجای اینکه نوشیدنی‌های کافیئن‌دار بنوشی یک خیار بخور. خیار دارای ویتامین‌های بی و هیدروکربور است که شما را سرحال می‌آورد و چند ساعت نگه می‌دارد.

- اگر آینه حمام بخار می‌کند خیار به آینه بمالید تا از بخار کردن جلو گیری کند.

- اگر حشرات و حیوانات باغچه شما را نابود می‌کنند یک بشقاب آلومینیومی خیار لایه لایه برش خورده را بگذارید تا همه آنها را فرار دهد. مواد خیار با آلومینیوم ترکیب شده و بویی را ایجاد می‌کند که همه حشرات و... را فراری می‌دهد. ولی انسان آنرا حس نمی‌کند..

-. اگر روی پوست خود ناهمواری دارید و می‌خواهید قبل از رفتن به استخر از شر آن خلاص شوید خیار برش خورده را روی پوست خود بمالید. مواد فتوشیمیایی خیار باعث می‌شود که کلوژنهای پوست جمع شود و چاله چوله‌ها از بین بروند. روی چروکها نیز بسیار موثر است.

- اگر می‌خواهید بر گرسنگی عصرگاهی فائق آیید خیار بخورید.

- یک ملاقات مهم دارید ولی فرصت واکس زدن ندارید خیار را بمالید روی کفش آنرا براق نموده در مقابل نفوذ آب نیز مقاوم می‌شود.

- اگر روغن ندارید، و لولاها سر و صدا می‌کنند خیار به آن بمالید تا روان شوند.

-. اگر دچار استرس هستید، یک خیار را خرد کرده و در آب جوش بگذارید، مواد شیمیایی آن باعث آرامش شما می‌شود.

- بعد از غذا آدامس ندارید و می‌خواهید به یک ملاقات تجاری بروید، یک برش از خیار را برای سی ثانیه به سقف دهان بفشرید، بوی بد دهان با کشته شدن باکتریهای بدبو از بین می‌رود.

- اگر یک روش سبز برای تمیز کردن وسایل استیل می‌خواهید، با خیار آنها را تمیز کنید.

- اگر در حال نوشتن اشتباه کردید از آن می‌توانید به عنوان پا‌ک‌کن (از قسمت بیرونی آن) استفاده کنید.
100

نسخه چاپی