اجاره بنزهای ضد گلوله از هزینه خرید یکی از آنها کمتر بود/ رد ادعای وعده مالی به ساکنان ولنجک

معاون تشریفات ستاد برگزاری شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد با اشاره به خدمات سه نوع مدل خودرویی برای اجلاس گفت:‌ با توجه به اینکه اجاره تمامی خودروهای ضد گلوله از هزینه خرید یکی از آنها کمتر می‌شد اقدام به اجاره آنها کرده تا در هزینه‌ها صرفه‌جویی به عمل آید.

به گزارش راسخون، به نقل از باشگاه خبرنگاران، مجتبی سرو‌ش‌پور معاون تشریفات ستاد برگزاری شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد، با بیان اینکه ما برای برگزاری اجلاس غیرمتعهدها سه نوع خدمات خودرویی را در نظر گرفته‌ بودیم، اظهار داشت:  صرفه‌جویی بسیار خوبی را در این بخش و به خصوص در زمینه اجاره خودروهای زرهی انجام دادیم.

وی ادامه داد:‌ گروه اول از خودروها برای خدمات عمومی و همچنین تردد همکاران و بخش‌های فنی پیش بینی شده بود و گروه دوم مربوط به میهمانان و سران بود که برای انجام این کار و در راستای اهمیت دادن به شعار سال با یک شرکت‌ خودرویی قرارداد داخلی بستیم.

معاون تشریفات ستاد برگزاری شانزدهمین اجلاس سران جنبش عدم تعهد تصریح کرد: گروه سوم خودروها، خودروهای زرهی بودند که برای حضور سران و همچنین بحث‌های امنیتی در نظر گرفته شده بود.

سروش‌پور اضافه کرد: در راستای صرفه جویی در هزینه‌های خودروها که مورد تاکید رئیس جمهور هم بود برنامه‌ریزی کردیم تا خودروها را از کشورهای همسایه اجاره کنیم و لازم است که بگویم هم‌اکنون با توجه به جمع بندی‌های حاصل شده، اجاره تمامی خودروهای زرهی(بنزهای ضد گلوله) از هزینه خرید یکی از آنها کمتر بود و فکر می‌کنم در صرف هزینه‌ها صرفه‌جویی خوبی در این بخش به عمل آمده است.

وی با تاکید بر اینکه ما فقط هزینه رئیس جمهور به همراه 4 نفر‌( 1+ 4 ) از هیئت‌ها را برعهده می‌گرفتیم، تصریح کرد: تنها هزینه کشور کره شمالی با تمام مهمانانش بنا به عرفی که ما در گذشته داشتیم بر عهده ما بود.

سروش‌پور با رد شایعه وعده مالی به ساکنان ولنجک مبنی بر سفر به خارج از تهران خاطر نشان کرد: این ادعا از اساس بی‌پایه است و فقط با برخی از ساختمان‌های مشرف به محل اجلاس هماهنگ شده بود تا خللی در زمان ورود سران به محل اجلاس به وجود نیاید.

وی در خاتمه خاطرنشان کرد: رئیس جمهور وقت زیادی را برای بهتر برگزار شدن اجلاس گذاشت و در تمام جلسات هفتگی تاکید داشت که حتما آسایش مردم هدف اصلی برگزارکنندگان اجلاس باشد.
100

نسخه چاپی