شکست ابومسلم در مقابل استقلال تهران

تیم فوتبال ابومسلم خراسان در مقابل تیم استقلال تهران در مشهد شکست خورد.

به گزارش راسخون، به نقل از خبرگزاری فارس، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و ابومسلم خراسان در یک بازی خیرخواهانه در ورزشگاه ثامن مشهد به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه دو بر یک به سود تیم استقلال تمام شد؛ در این دیدار ابتدا رودریگو توزی در دقیقه اول بازی با یک شوت پشت محوطه جریمه تیمش را از میزبان خود پیش انداخت و در دقیقه 54 نیز آرش برهانی گل دوم تیم استقلال را به ثمر رساند و در مقابل میثم رضاپور در دقیقه 63 با یک شوت سنگین تیم ابومسلم را صاحب گل کرد.

این دیدار که در حضور 10 هزار تماشاچی برگزار شد حواشی نیز داشت. بر روی نیمکت تیم ابومسلم 15 بازیکن حضور داشتند به نحوی که هیچ جای خالی برای نشستن خداداد عزیزی و حشمت مهاجرانی مدیر فنی باشگاه ابومسلم وجود نداشت.

در حالی‌که پیش از این اعلام شده بود محسن ترکی، حسن کامرانی‌فر و محسن سخندان قضاوت این دیدار را در نیمه دوم بر عهده خواهند داشت، اما محسن قهرمانی این بازی را به صورت کامل قضاوت کرد؛ پس از اینکه محسن قهرمانی در یک صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه از اعلام پنالتی برای تیم ابومسلم صرف‌نظر کرد، هواداران این تیم به شدت به وی اعتراض کرده و محسن ترکی را تشویق کردند که این مسأله با اعتراض امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال استقلال مواجه شد.
100

نسخه چاپی