ارائه گزارش رییس مرکز آمار به نمایندگان/بررسی کمک دولت به موسسات عمومی

عادل آذر، رییس مرکز آمار ایران، هفته آینده میهمان جلسه علنی روز سه‌شنبه مجلس خواهد بود تا گزارشی از آمار سال 90 به نمایندگان ارائه کند.

به گزارش راسخون، به نقل از ایسنا، سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، گفت: با توجه به اینکه آمار زیربنا و زیرساخت هر فعالیتی است، از رییس مرکز آمار ایران دعوت شده تا مسائل آماری،‌ تطبیق آماری و نتایج آمار سال 90 را در مجلس به نمایندگان ارائه کند.

عبدالرضا مصری همچنین از بررسی طرح یک فوریتی اصلاح قانون بودجه کل کشور در خصوص کمک‌های مالی دولت به موسسات عمومی در هفته آینده خبر داد و افزود: این طرح که در مجلس مطرح شد در خصوص کمک‌های مالی دولت به موسسات مختلف در جدول 12 بودجه سال 91 است که کار خوبی در کمیسیون روی آن صورت گرفته و این موسسات به سه دسته دولتی، ‌غیردولتی و موسسات فرهنگی تقسیم شده‌اند.

وی در ادامه لایحه الحاق موادی از قانون مالی دولت، لایحه اصلاح قانون دریایی ایران، لایحه اصلاح قانون عضویت جمهوری اسلامی در مجمع بین‌المللی انرژی، لایحه حریم حفاظتی امنیتی تاسیسات کشور، معاهده استرداد مجرمین بین ایران و قزاقستان و رد لایحه منطقه آزاد خلیج‌فارس را از دیگر دستور کارهای مجلس در جلسات علنی هفته آینده عنوان کرد.

به گفته مصری، همچنین قرار است نمایندگان در جلسات علنی هفته آینده گزارش کمیسیون اجتماعی در مورد عدم پایبندی دستگاه‌های ذیربط به مسائل بیمه‌ای و مالی کارگزاران روستایی مخابرات را مورد بررسی قرار دهند.

سخنگوی هیات رییسه مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به تعطیلی روز چهارشنبه 22 شهریور ماه گفت که جلسات علنی هفته آینده یکشنبه و سه‌شنبه برگزار خواهد شد.
100

نسخه چاپی