واگذاری سهام 400 شرکت تا پایان امسال/ عرضه بزرگترین شرکت بورسی به زودی

معاون سازمان خصوصی سازی از واگذاری 400 شرکت تا پایان سال خبر داد و گفت:‌ هلدینگ خلیج فارس مهمترین واگذاری سازمان خصوصی سازی تا پایان سال است.

 

به گزارش راسخون به نقل از ایسنا، محمود افضلی ـ معاون سازمان خصوصی سازی ـ گفت: مهمترین واگذاری سازمان خصوصی سازی تا پایان امسال واگذاری هلدینگ خلیج فارس که اقدامات لازم برای این واگذاری انجام شده و سهام آن به زودی در بورس تهران عرضه می‌شود.

 

وی افزود: واگذاری 400 شرکت در برنامه سازمان خصوصی سازی قرار دارد که هلدینگ خلیج فارس جزو مهمترین شرکت هایی است که باید تا پایان امسال واگذار شد.

 

معاون سازمان خصوصی سازی در زمان واگذاری هلدینگ خلیج فارس گفت: این شرکت بزرگترین شرکت بورسی بوده و آماده سازی آن در حال انجام است که اگر اشکالی در صورت‌های مالی هلدینگ وجود نداشته باشد سهام آن به زودی در بورس عرضه می شود.

 

به گفته وی‌، در حال حاضر مشکلی در خصوص واگذاری سهام این شرکت در بورس وجود ندارد و باید هماهنگی های لازم در بورس برای عرضه سهام صورت گیرد.

 

وی با بیان این‌که بودجه سال 91 و صورت‌های مالی شرکت باید ارائه شود گفت: طرح توجیهی افزایش سرمایه هلدینگ خلیج فارس در دست بررسی سازمان بورس است که با دریافت مجوز افزایش سرمایه و ثبت آن این هلدینگ برای واگذاری آماده خواهد شد.

/111/

نسخه چاپی