موتورسواران بیشترین کشته‌‌ شدگان تصادفات در قزوین

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قزوین گفت: موتورسواران بیشترین کشته ‌‌شدگان تصادفات مرداد ماه سال جاری در قزوین هستند.

به گزارش راسخون، به نقل از خبرگزاری مهر، سرهنگ غلامعلی حسنی در این باره اظهارداشت: در مرداد ماه سال جاری چهار فقره تصادف منجر به فوت با چهار کشته در شهرستان‌ های استان قزوین به وقوع پیوسته که از این تعداد سه مورد آن مرتبط به شهر قزوین بوده است.
 
وی تصریح کرد: سه فقره از این تصادفات مربوط به موتورسیکلت سوارها بوده که در این حوادث سه نفر جان خود را از دست داده ‌اند.
 
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی قزوین بیان کرد: در این راستا پلیس در برخورد با موتورسواران متخلف در سطح این استان دو هزار و 239 دستگاه را در مرداد ماه سال جاری متوقف و به پارکینگ منتقل کرده است که از این تعداد یک هزار و 808 دستگاه آن مربوط به شهر قزوین است.
 
سرهنگ حسنی در خصوص رانندگان متخلف خودرو نیز عنوان کرد: در مردادماه سال جاری یک‌هزار و 460 دستگاه خودرو به دلیل تخلفات متوقف و به پارکینگ منتقل شده‌اند که از این تعداد یک‌هزار و 152 دستگاه آن مربوط به این شهر بوده است.
 
وی، رعایت مقرارت راهنمایی و رانندگی و به ‌ویژه حرکت با سرعت مطمئنه را عامل مهمی در کاهش سوانح رانندگی برشمرد و از شهروندان خواست با رعایت مقررات پلیس را در اجرای وظایف خود یاری کنند.
100

نسخه چاپی