اخذ مجوز ساخت 2 مدرسه در زمین‌های وقفی شوشتر

 نماینده مردم شوشتر در مجلس گفت: مجوزهای لازم برای احداث مدرسه در زمین‌های وقفی شوشتر از مدیرکل اوقاف خوزستان اخذ شده است.

به گزارش راسخون، به نقل از خبرگزاری فارس از شوشتر، حجت‌الاسلام سید محمد سادات‌ابراهیمی پیش از ظهر امروز در جلسه آموزش و پرورش شوشتر اظهار داشت: در برخی از مناطق شهرستان شوشتر برای احداث مدرسه با کمبود شدید زمین مواجه بودیم که با همکاری مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان این مشکل برطرف شد.

وی با اشاره به محل در نظر گرفته شده برای ساخت این 2 مدرسه در شوشتر افزود: یکی از مدارس در منطقه شهرک اندیشه و دیگری در صحرای بلبل ساخته می‌شود.

سادات‌ابراهیمی افزود: ساخت این مدارس باید با سرعت زیادی انجام شود زیرا اعتبارات در نظر گرفته شده در حال برگشت خوردن است.

وی خاطر‌نشان کرد: یکی از محل‌های در نظر گرفته شده برای ساخت مدرسه قبرستان متروکه‌ای است که پس از بررسی‌های انجام شده این زمین برای ساخت مدرسه اختصاص داده شد.

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی افزود: باید به نحوی در ساخت مدرسه مدیریت شود که هیچ منطقه‌ای از شهرستان فاقد مدرسه پسرانه و دخترانه در مقاطع مختلف تحصیلی نباش دو باید تلاش کنیم تا دیگر شاهد ترک تحصیل هیچ دانش‌آموزی به دلیل نبود امکانات در منطقه محل سکونت نباشیم.

وی با اشاره به برخی از مناطق شهرستان شوشتر افزود: در مناطقی مانند شهید مدرس، بند قیر و حواشی، یشانسخی و غرب شعیبیه فاقد مدرسه راهنمایی و دبیرستان دخترانه هستیم.

وی تاکید کرد: برای تامین مدرسه نباید تامین نصاب در ثبت‌نام اولویت اصلی آموزش‌ و پرورش باشد.
100

نسخه چاپی