برپایی مراسم سالروز شهادت امام صادق(ع) با حضور 5 هزار زائر

 سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه بخش کهک از برپایی مراسم سوگواری در عزای امام صادق(ع) در بقعه فرزند ایشان، امام زاده اسماعیل روستای بیدقان با حضور بیش از پنج هزار زائر و عزادار خبر داد.

به گزارش راسخون، به نقل از خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قم، ابوالحسن خسروانی با اشاره به برپایی مراسم‌های عزاداری در بقاع متبرکه به مناسبت فرارسیدن سالروز شهادت امام صادق علیه السلام، اظهار کرد: در ظهر روز شهادت امام صادق علیه السلام دسته‌های عزاداری از نقاط مختلف خود را به آستان مقدس امام زادگان می‌رسانند و در غم از دست دادن این امام همام به سوگواری و عزاداری می‌پردازند.

وی با بیان اینکه چندین مراسم شاخص در بخش کهک به مناسبت شهادت امام صادق علیه السلام برنامه ریزی شده است، خاطرنشان کرد: شاخص‌ترین مراسم سوگواری به مناسبت شهادت امام صادق علیه السلام، برپایی مراسم عزاداری در ظهر روز شهادت و در بقعه امام زاده اسماعیل علیه السلام است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه شهر کهک با اشاره به سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید مرتضی غروی و مداحی حاج علی مالکی‌نژاد در مراسم سوگواری شهادت امام صادق علیه السلام گفت: این مراسم که پیش بینی می‌شود با حضور بیش از پنج هزار زائر و عزادار برگزار شود، با اقامه نماز جماعت ظهر و عصر و سفره اطعام به پایان می‌رسد.

وی در پایان آستان مقدس امامزاده عیسی علیه السلام روستای ونارچ، آستان مقدس امامزاده ابراهیم و آستان مقدس امامزاده فاضل علیه السلام روستای بیدهند را از دیگر بقاع متبرکه بخش کهک دانست که میزبان برگزاری مراسم سوگواری در عزای شهادت امام صادق علیه السلام هستند.
100
 

نسخه چاپی