کی روش: بگوییم عباس یک ، ایران صفر / پدربزرگ شجاعی هم بود نمی تواست کاری کند

سرمربی تیم ملی فوتبال پس از شکست مقابل لبنان گفت: دروازه بان لبنانی ها امروز ستاره میدان بود و بهتر است بگوییم عباس یک ایران صفر .


  به گزارش راسخون، به نقل از باشگاه خبرنگاران سرمربی تیم ملی فوتبال ایران پس از شکست تیم ملی فوتبال مقابل لبنان افزود:  این بازی واقعیت ها را در زمین فوتبال نشان نداد. تیم ما مستحق باخت نبود و بر حریف احاطه کامل داشتیم. به نظر من امشب یک مرد افسانه‌ای متولد شد ( عباس دروازه‌بان تیم ملی لبنان) و  باید بگوییم عباس یک ، ایران صفر. تیم ما موقعیت های زیادی را به دست آورد اما از آنها استفاده نکردیم.

کی روش تصریح کرد: ما باید این بازی را با اختلاف یک یا دو گل پیروز می شدیم اما آنها تنها یک موقعیت گلزنی داشتند و با یک ضربه سر دروازه ما را باز کردند در تمامی 90 دقیقه مسلط بر بازی بودیم اما این نتیجه به آنها کمک کرد تا در ادامه با قدرتی مضاعف به مصاف سایر حریفان این گروه بروند.

وی در ادامه راجع به بازی مسعود شجاعی گفت: دروازه‌بان لبنان توانست بسیاری از موقعیت‌های ایران را بگیرد و ستاره مسابقه امشب بود. اما شما  باید بدانید که 7 نفر از بازیکنان اصلی ما در این بازی غایب بودند که این موضوع بر کار ما تاثیرگذار بود. البته بازیکنی مثل شجاعی تجربه کافی دارد و می‌تواند به ما کمک کند. او در اردوی اردن  بسیار خوب بود ولی وقتی که با تیمی بازی می‌کنیم که وقت‌کشی می‌کند ما چه کار می‌توانیم بکنیم؟ حتی داور بازی در طول بازی به ضرر ایران سوت می‌زد او می توانست بارها به بازیکنان لبنان به خاطر وقت کشی کارت بدهد که این کار را نکرد. در این چنین شرایطی پدربزرگ شجاعی هم اگر بود نمی‌توانست برای ما کاری کند. اتفاقی که در فوتبال آسیا می‌افتد این است که برخی تیم ها می خواهند از طریق وقت کشی به نتیجه برسند که این رویه باید تغییر کند.

کی‌روش در ادامه گفت: تیمی مثل لبنان نباید این کار را انجام دهد اما در این بازی بازیکنان لبنان این کار را کردند و هر وقت دلشان خواست خود را به زمین انداختند به نظرم داور  باید 10 دقیقه وقت اضافی می‌گرفت  هرگاه ایران رو به جلو بود، بازیکنان لبنان به زمین می افتادند و مانع حرکت تیم ملی ایران می شدند.

سرمربی تیم ملی ایران در پاسخ به این سوال که آیا انتظار چنین نتیجه ای مقابل لبنان را داشتید؟ گفت: من فقط می‌توانم به لبنانی ها تبریک بگویم. دروازه بان آنها عملکرد بسیار خوبی داشت و باید به بازیکنان لبنانی نیز تبریک بگویم که تلاش کردند و موفق شدند آنها در این بازی حتی انتظار گرفتن نتیجه مساوی را نیز نداشتند اما در نهایت پیروز شدند.

100

نسخه چاپی