راه‌اندازی کمپین مقابله با توهین به پیامبر اسلام(ص) در فضای مجازی

عضو شورای هماهنگی فعالان سایبری کشور از راه‌اندازی کمپین مقابله با توهین‌کنندگان به پیامبر اسلام(ص) خبرداد.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، حسین اعتصامی اظهار داشت: پروژ‌های متعدد اسلام‌ستیزی و اسلام‌هراسی، توهین به شخصیت رسول مکرم اسلام و قرآن‌سوزی از طرفی گویای عجز صهیونیسم در برابر تعالیم مترقی اسلام بوده و از سوی دیگر حاکی از جدیت احزاب شیطان در مواجهه با  موج اسلام‌خواهی پدید آمده در کشورهای مظلوم است که با سرعتی برق‌آسا در حال تسری بوده و در اندک زمانی حکومت‌های دست نشانده آنان را به زیر کشیده است.

وی بیان کرد: ظرفیت‌های بزرگ رسانه‌های نوین که همگی مولود تفکر صهیونیستی بوده و باب طبع سردمداران این تفکر اداره می‌شوند، عرصه‌ای جدید برای اسلام‌ستیزان فراهم کرده است تا با بسیج همه جانبه و هدفمند این ابزارها، هجمه‌ای جدید به مفاهیم و نقاط اتکای دین مبین اسلام به عمل آورده و با این روش لااقل آبی بر آتش نابودی خود ریخته و زوال خود را به تاخیر بیندازند.

این فعال سایبری با تاکید براینکه اهانت به وجود مقدس امام هادی(ع)، جسارت به قرآن کریم در بازی‌های رایانه‌ای و توهین به شخصیت رسول مکرم اسلام در محصولات هالیوودی هرکدام قطعات پازلی هستند، ادامه داد: این گروه بدنبال کاهش تعصب مسلمانان نسبت به مبانی اصلی دین خود بوده و صد البته که استمرار این گونه اقدامات وقیحانه، تکرار تجربه مسخ مسیحیت را دنبال خواهد کرد.

وی تصریح کرد: توهین و جسارت به ساحت مقدس اسوه حسنه دین مبین اسلام در قالب فیلم هالیوودی موهن آنهم در سالگرد خودزنی آمریکائی در 11 سپتامبر حاکی از عزم راسخ دشمنان اسلام برای رویاروئی با این آئین مقدس بوده و کمک پنج میلیون دلاری ایادی صهیونیسم به سازنده این فیلم حاکی از این واقعیت است که کفربا بکارگیری تمام امکانات خود در برابر اسلام صف‌آرائی کرده است.

به گفته وی از این رو کیفیت مواجهه مسلمانان با این جسارت‌ها، تعیین کننده نوع واکنش‌های بعدی ایادی نظام سلطه خواهد بود.

اعتصامی گفت: اکنون که لشگر کفر به واسطه ضعف در منطق و استدلال در شکننده‌ترین حالت ممکن قرار گرفته و برای مطرح کردن ایده‌های خود و یا اثرگذاری بر اذهان جهانیان، راهی جز توهین و جسارت نیافته است، یک حرکت سازمان یافته و هماهنگ از جانب مسلمانان خواهد توانست طومار شرارت‌های این ابلیسان را در هم پیچیده و دنیا را برای همیشه از لوث وجود این مظاهر فساد پاک کند.

عضو شورای هماهنگی فعالان سایبری کشور بیان داشت: امروز که سلطه‌گران خبیث شخصیت گرانقدر رسول گرامی اسلام را نشانه رفته‌اند، هیچ مسلمانی عذری برای سکوت و انفعال نداشته و بر همه است که متناسب با جایگاه خود، ضربه‌های سنگین و مشت‌های پولادین را نثار جسارت‌کنندگان به پیامبر عظیم‌الشان اسلام کنند.

وی افزود: در ایفای این رسالت بزرگ الهی، رویکرد دولت‌های اسلامی اهمیتی صدچندان می‌یابد.

اعتصامی با اشاره به اینکه کشورهای اسلامی منابع غنی از انرژی‌های گوناگون را در اختیار دارند و در حقیقت، شریان اصلی حیات صهیونیسم را در دست دارند، ادامه داد: عزم عمومی و اراده واحد در کشورهای مسلمان، در کوتاه‌ترین زمان ممکن، وابستگان استکبار جهانی را فلج کرده و نابودی این مفسدان زمین را به سرعت نزدیک خواهد کرد.

وی افزود: به همین منظور کاربران ایرانی در فضای مجازی در یک اقدام خودجوش نسبت به ایجاد یک کمپین در فیس بوک با عنوان "شیر نفت را بر روی توهین‌کنندگان به پیامبر اعظم (ص) ببندید" در فیسبوک و به صورت وبلاگ  اقدام کرده و از همه دل بستگان به دین مبین اسلام و رسول مکرمش دعوت به عمل آورده‌اند تا در این حرکت انقلابی خودجوش همکاری و مشارکت کنند.

اعتصامی ابراز امیدواری کرد: کاربران ایرانی همگام با تمامی مسلمانان آزادیخواه در ایران و جهان، از این اقدام ننگین ابراز انزجار خواهند کرد.

/111/

نسخه چاپی