سخنان سرلشگر جعفری قوی و محکم بود/ ایران قدرت خود را به رخ می کشد

 اکثر رسانه های آمریکایی و صهیونیستی امروز از ادامه اختلاف آمریکا و رژیم صهیونیستی بر سر ایران خبر داده و برخی به نقل از نتانیاهو، ایران را مهار نشدنی خواندند.
 


به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری مهر، "نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مصاحبه خود با شبکه تلوزیونی NBC آمریکا به غیر قابل مهار بودن ایران اذعان کرده و گفت : سیاست مهار ایران محکوم به شکست است و تنها دلیل آن رهبری ایران است.

"واشنگتن پست " چاپ آمریکا امروز با چاپ مطلبی به نقل از " سوزان رایس" نماینده آمریکا در سازمان ملل نوشت : درخصوص متوقف کردن برنامه هسته ای ایران هیچ اتفاق نظری بین آمریکا و اسرائیل وجود ندارد.

" نیویورک پست " با پرداختن به اظهارات کوبنده سرلشگر جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مبنی بر اینکه موشک های ایران از اسرائیل چیزی باقی نخواهد گذاشت، نوشت : چنین تهدیداتی پیش از این نیز توسط مقامات ایرانی علیه اسرائیل صورت گرفته بود، اما اظهارات این ژنرال ایرانی در کنفرانس مطبوعاتی در تهران به طور غیرعادی محکم و قوی بود و به طور غیر معمول حتی به ریز توانمندی های ایران برای اقدامات تلافی جویانه پرداخت.

" لس آنجلس تایمز " دیگر روزنامه آمریکایی با ناموفق خواندن سیاست خارجی دولت اوباما در چهار سال گذشته نوشت : اوباما در سیاست خارجی اش در سال های گذشته موفقیت خاصی نداشته است به ویژه در قبال ایران ، کره شمالی و کوبا.

"دیلی تلگراف" چاپ انگلیس با اشاره به رزمایش ضدهوایی ایران که قرار است ماه آینده برگزار شود نوشت : ایران در ماه آینده با برگزاری بزرگترین رزمایش هوایی اش، چنگ و دندان نظامی خود را به آمریکا و اسرائیل نشان می دهد که بیانگر آمادگی ایران برای مقابله با حملات احتمالی آمریکا و اسرائیل به تاسیسات هسته ایش است.

روزنامه صهیونیستی " جروزالم پست" با پرداختن به اظهارات سرلشگر جعفری فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در خصوص کمک ایران به مردم مظلوم سوریه و کمکهای فکری ایران به سوریه سعی کرده است اظهارات وی را تحریف کند.

همچنین خبرگزاری "رویترز " نیز در تلاشی مشابه سعی در تحریف اظهارات سرلشگر جعفری داشت.

"هاآرتص" دیگر روزنامه صهیونیستی به ادعاهای مضحک نخست وزیر رژیم صهیونیستی علیه ایران  که با هدف امتیاز گیری از آمریکا مطرح می شود پرداخته و به نقل از او مدعی شد : ایران چند ماهی تا دستیابی به سلاح هسته ای فاصله دارد لذا آمریکا باید برای ایران خط قرمز تعیین کند.
100

نسخه چاپی