آمریکا بداند پخش کامل فیلم موهن پیامدهای بسیار خطرناکی به همراه دارد

دبیرکل حزب‌الله لبنان عدم اقدام امت اسلام برای تصویب قانون جرم دانستن توهین به ادیان آسمانی را کوتاهی در حق پیامبر دانست و گفت: آمریکا باید بداند که پخش کامل فیلم موهن پیامدهای بسیار خطرناکی برایش دارد.

 به گزارش راسخون به نقل از فارس، سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که شخصا در تظاهرات گسترده مردمی لبنان در ضاحیه بیروت برای محکوم کردن توهین اسلام ستیزان به پیامبر اعظم اسلام شرکت کرده بود، در سخنانی کوتاه، حضور مردمی در این تظاهرات را لبیک آنها به ندای رسول الله دانست و تاکید کرد که ما امروز اینجا جمع شده‌ایم که هر یک به رسول خدا بگوییم که جان ما و پدر و مادر ما فدای شما باد، روح و خون و خانواده و فرزندان ما فدای کرامت و شرافت شما باد.

سید حسن نصرالله که سخنانش به طور مستقیم از شبکه خبری المنار پخش می‌شد، تاکید کرد که جهان باید بداند که این واقعیت علاقه ما به پیامبرمان است، برخی هنوز میزان اهانت به پیامبر اعظم از طریق این فیلم موهن را درک نکرده‌اند، اما این فیلم در خلال تصاویر خود به اسلام و پیامبر اسلام و قرآن و زندگی وی توهین کرده است.

دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت که این آغاز تحرکی است که باید ادامه داشته باشد و در خدمت اهداف مشخصی باشد که همان توقف انتشار بخش های کوتاه از این فیلم و ممانعت از انتشار کامل این فیلم و در نهایت بستن روزنه‌های توهین به پیامبر ماست.

وی ادامه داد: مردم باید سایت های اینترنتی که بر ادامه انتشار این فیلم اصرار دارند را تحریم کنند و آمریکا باید بداند که انتشار کامل این فیلم برای آن پیامدهای بسیار بسیار خطرناکی را در پی خواهد داشت.

نصرالله که سخنانش با استقبال مردم حاضر در این تظاهرات مواجه شده بود، ابراز داشت که باید به جامعه جهانی فشار وارد کرد تا قطعنامه ای بین‌المللی و قوانین ملی برای جرم دانستن توهین به ادیان آسمانی ابراهیم، عیسی ، موسی و دین پیامبر ما به تصویب برساند و عدم اقدام امت اسلام برای این کار کوتاهی در حق پیامبر اسلام است.

دبیرکل حزب الله تاکید کرد که حضور مردمی در تظاهرات امروز یک حرکت زودگذر نیست، بلکه آغاز یک تحرک است که باید ادامه داشته باشد، اتفاقی که افتاده باید به مسلمانان تاکید کند که وظیفه آنها اتحاد است، حتی اگر پرونده های متناقضی در میان آنها وجود داشته باشد./7432

نسخه چاپی