اختتامیه ای که با لالایی به خواب رفت

چهارمین جشنواره نماهنگ رضوی عصر دوشنبه با معرفی برگزیدگان به کار خود پایان داد و نماهنگ رضوی به عنوان بهترین اثر در این جشنواره معرفی شد.

به گزارش راسخون به نقل از خبرنگار مهر، هیئت داوران چهارمین جشنواره نماهنگ رضوی در اختتامیه این جشنواره با اهدا لوح تقدیر ویژه و جایزه نقدی 4 میلیون ریالی به خاطر تصویربرداری زیبا و معنوی از نماهنگ "آفتاب حسن" با تصویر برداری مرتضی پورصمدی تجلیل به عمل آورد.

همچنین هیئت داوران در بخش کارگردانی به نماهنگ "بیداری" به کارگردانی سعید همتی وند از خرم آباد و نماهنگ "یک قدمی" به کارگردانی آتوسا رحمتی لوح تقدیر و جایزه نقدی 3 میلیون ریالی اهدا کرد.

بنا بر این گزارش هیئت داوران چهارمین جشنواره نماهنگ رضوی با اهدا دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه 20 میلیون ریالی به طور مشترک از نماهنگ "تعارفی" به کارگردانی فردوس خسروی از لرستان و نماهنگ "پرواز غریب" به کارگردانی کامران رضایی به عنوان اثرهای سوم این جشنواره تجلیل به عمل آورد.

همچنین هیئت داوران این جشنواره با اهدا دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه 30 میلیون ریالی به طور مشترک از نماهنگ "دلدار" به کارگردانی محمدجعفر رفیعی از مشهد و نماهنگ "رهایی" به کارگردانی سید میلاد میردامادی از اصفهان تقدیر به عمل آورد.

بنا بر این گزارش هیئت داوران چهارمین جشنواره نماهنگ رضوی برگزیده این جشنواره را نماهنگ "لالایی" به کارگردانی کریم فائقیان از بوشهر با اهدا دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه 40 میلیون ریالی معرفی کرد.

بنابر این گزارش جشنواره سراسری سراج خراسان هفت ‌سال است که به ‌همت اداره ‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در استان لرستان برگزار می‌ شود.
این جشنواره برای چهارمین سال پیاپی با موضوع ساخت نماهنگ پیرامون فرهنگ و سیره منور رضوی، طی روزهای 26 و 27 شهریور ماه جاری در خرم آباد برگزار شد./7432

نسخه چاپی