حضور 10 هزار نفری ساروی‌ها در عزاداری امام صادق(ع)

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ساری از حضور 10 هزار نفر و 80 هیئت مذهبی در عزاداری امام جعفر صادق(ع) در ملامجدین این شهرستان خبر داد.

به گزارش راسخون به نقل از فارس،  حمزه علی صادقی تعداد عزاداران شرکت کننده در عزاداری رئیس مذهب تشیع را حدود 10 هزار نفر اعلام کرد و افزود: حدود 80 هیئت مذهبی در این مراسم عزاداری حضور داشتند.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ساری گفت: حدود 2 هزار نفر از بسیجیان شهرستان ساری در این مراسم عزاداری شرکت کردند.

این مسئول با اشاره به اینکه جلسات بسیار زیادی برای برپایی مراسم‌های عزاداری برگزار می‌شود، اظهار داشت: در شورای ساماندهی هیئت‌های مذهبی شهرستان ساری به شورای مذهبی این شهرستان ماموریت داده شد تا این مراسم  به خوبی برگزار شود.

صادقی با اشاره به اینکه کار فرهنگی به شعار نیست به عمل است، افزود: اگر بخواهیم فضای فرهنگی شهر را متحول کنیم باید از نظر عمق و زیربنایی اجازه حضور مستمر دسته‌ها و هیئت‌های مذهبی در سطح شهر را بدهیم و باید همایش‌های مذهبی مستمری در سطح شهر برپا کنیم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان ساری عملکر مساجد و حسینیه‌ها، هیئت‌های مذهبی، ائمه جمعه و علما، در برگزاری مراسم‌های مذهبی را به عنوان فواره قنات مذهبی دانست.

وی اظهار داشت: برگزاری مراسم‌های عزاداری با محتوا و آموزنده فضای فرهنگی شهر را دگرگون و اثر مثبتی را وارد جامعه می‌کند./7432/

نسخه چاپی