پخش «تازه وارد پردردسر» عید غدیر از شبکه قرآن سیما

گروه فعالیت‌های قرآنی: فیلم تلویزیونی «تازه وارد پردرد سر» پنجشنبه، دوم آبان همزمان با عید غدیر خم از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.


به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، فیلم تلویزیونی «تازه وارد پردرد سر» از جمله برنامه‌های شبکه قرآن و معارف سیما به مناسبت عید غدیر خم است که این فیلم تلویزیونی پنجشنبه، دوم آبان‌ماه از ساعت 13 به روی آنتن شبکه قرآن و معارف سیما می‌رود.
بر اساس این گزارش، داستان این فیلم درباره تعدادی از بچه‌های یک روستا است که به امید برنده شدن یک دستگاه دوچرخه، در قرعه‌کشی کارخانه شکلات‌سازی شرکت می‌کنند، اما آنها در پایان این قرعه‌کشی، برنده یک اتومبیل می‌شوند؛ آمدن این خودرو به روستا سرآغاز ماجراهای بسیاری می‌شود.
بنابر این گزارش، شبکه قرآن و معارف سیما در راستای پخش برنامه‌های روزانه خود با موضوعات قرآنی، امروز، 30 مهرماه برنامه تلویزیونی «بیان جاودان» را با موضوع «آموزش حفظ قرآن کریم» به روی آنتن می‌برد.
در این برنامه تلویزیونی که از ساعت 16 تا 17 از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد، میثم علیپور، حافظ قرآن به عنوان کارشناس قرآنی حضور داشته و به بیان مباحثی با محوریت آموزش حفظ قرآن کریم می‌پردازد.
یادآور می‌شود، برنامه تلویزیونی «بیان جاودان» که تهیه‌کنندگی آن را ایمان رضوانی‌نیا بر عهده دارد از ساعت 16 تا 17 امروز، 30 مهرماه از شبکه قرآن و معارف سیما پخش خواهد شد.
7432

نسخه چاپی