از ظرفیت حوزه برای پیشبرد امور اقتصادی استفاده کنید

ویرایش عکس آذر ماه 98

نماینده آیت الله العظمی سیستانی با تاکید بر این که حوزه های علمیه، غنی از علوم و معارف در زمینه های مختلف هستند، تصریح کرد: از این ظرفیت تاکنون به خوبی بهره برداری نشده است و باید زمینه تعامل و همکاری را فراهم کرد. 
 
به گزارش راسخون به نقل از خبرگزاری حوزه، حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی در دیدار با رئیس بانک مرکزی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت حوزه های علمیه در امور اقتصادی، اظهار داشت: امروز در حوزه های علمیه طلاب و فضلای مستعدی در زمینه های مختلف آمادگی همکاری با نهادها را دارند و باید از این نیروهای متخصص برای رفع مشکلات و پیشرفت در امور استفاده شود.
 
وی با تاکید بر این که حوزه های علمیه، غنی از علوم و معارف در زمینه های مختلف هستند، تصریح کرد: از این ظرفیت تاکنون به خوبی بهره برداری نشده است و باید زمینه تعامل و همکاری را فراهم کرد.
 
نماینده آیت الله العظمی سیستانی با اشاره به این که هنگامی که به مسئولیتی نائل می شویم باید از تمام ظرفیت ها و استعداد ها در راستای پیشبرد امور استفاده کنیم، خاطرنشان کرد: همیشه باید یکی از مهم ترین اولویت های کاری خود را تعامل و همکاری با یکدگیر قرار دهیم.
 
حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی در ادامه با اشاره به این که سیستم مسنجمی برای استفاده از ظرفیت ها و استعدادها در کشور وجود ندارد، تصریح کرد: غربی ها استعداد زیادی ندارند، اما از سیستم منسجمی برخوردار هستند.
 
وی افزود: باید در کشور به سمت استفاده از استعدادها و انسجام سیستمی آن ها پیش برویم تا به پیشرفت بیشتری برسیم.
 
نماینده آیت الله العظمی سیستانی در پایان پول ملی را آبروی کشور توصیف کرد و گفت: در کشور شاهد کثیف و زننده بودن پول ها هستیم.
/2759/

نسخه چاپی