مسابقات بين‌المللي قرآن ايران از شبكه قرآن سيما به طور زنده پخش مي شود

بيست و هشتمين دوره مسابقات بين‌المللي حفظ و قرائت قرآن از 8 تير تا 13 تير‌ماه با حضور نمايندگان شركت‌كننده برگزار و به صورت زنده از شبكه قرآن و معارف سيما پخش مي‌شود.
شنبه، 4 تير 1390
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مسابقات بين‌المللي قرآن ايران از شبكه قرآن سيما به طور زنده پخش مي شود

راسخون: بيست و هشتمين دوره مسابقات بين‌المللي حفظ و قرائت قرآن از 8 تير تا 13 تير‌ماه با حضور نمايندگان شركت‌كننده برگزار و به صورت زنده از شبكه قرآن و معارف سيما پخش مي‌شود.

به گزارش ستاد خبري بيست و هشتمين دوره مسابقات بين المللي قرآن کريم به  نقل از روابط عمومي شبكه قرآن و معارف سيما، بيست و هشتمين دوره مسابقات بين‌المللي حفظ و قرائت قرآن از  هشتم تا 13 تير با شركت نمايندگان هاي كشور مسلمان و غير مسلمان در سالن اجلاس سران برگزار مي‌شود.

افتتاحيه اين مسابقات هشتم تير‌ماه با حضور رئيس جمهوري، مسئولان لشكري و كشوري و نيز مدعوان خارجي از كشورهاي مختلف اسلامي با اجراي نصرت‌الله عارف‌حسيني برگزار مي‌شود، ساعت برگزاري مسابقات 30/16 تا 30/22 بوده و به صورت زنده از شبكه قرآن و معارف سيما پخش خواهد شد.

در كنار مسابقات بين‌المللي حفظ و قرائت قرآن، نمايشگاه قرآن با بخش‌هاي متنوع در طبقه فوقاني محل برگزاري برپا مي‌شود كه تصاويري از اين نمايشگاه نيز به روي آنتن شبكه قرآن خواهد رفت.

شما مي توانيد آخرين اخبارايران و جهان را در"واحداخبار و اطلاع رساني راسخون"مشاهده نماييد.


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.