گزارش فیلم های آخر هفته تلویزیون ( 13 ، 14 و 15 خرداد )

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن روزهای چهارشنبه 13 خرداد مصادف با نیمه شعبان، پنج‌شنبه و جمعه 14 و 15 خرداد ماه مصادف با رحلت بنیانگذار انقلاب و قیام تاریخی 15 خرداد از شبکه‌های سیما معرفی شدند .
چهارشنبه، 13 خرداد 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
گزارش فیلم های آخر هفته تلویزیون ( 13 ، 14 و 15 خرداد )

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی و انیمیشن روزهای چهارشنبه 13 خرداد مصادف با نیمه شعبان، پنج‌شنبه و جمعه 14 و 15 خرداد ماه مصادف با رحلت بنیانگذار انقلاب و قیام تاریخی 15 خرداد از شبکه‌های سیما معرفی شدند .

 

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومي رسانه ملي ،فيلم‌هاي سه روز پاياني نيمه اول خرداد به شرح زير معرفي شدند :

 

 شبكه يك سيما

 فيلم سينمايي «دريل بيت تيلور» به كارگرداني استيون بريل، چهارشنبه  13خرداد ماه ساعت 9 صبح از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.

سه پسر نوجوان كه به تازگي وارد دبيرستان شده اند و از سوي چند تن از پسرهاي شرور سال بالايي، آزار و اذيت مي‌شوند. آن‌ها قدرت مقابله با سال بالايي‌ها را ندارند از اين رو تصميم مي گيرند محافظي براي خود استخدام كنند تا به مراقبت از آن‌ها بپردازد و ...

 

فيلم سينمايي «قدمگاه» به كارگرداني محمد مهدي عسگرپور، چهارشنبه 13خرداد ماه ساعت 16 از شبكه يك سيما پخش مي شود.

رحمان پسري سر راهي است كه از همان كودكي در روستا زندگي كرده و بزرگ شده است. هر سال در نيمه شعبان او براي اداي نذر ده ساله‌اش كه امسال آخرين سال آن است راهي قدمگاه مي‌شود. اما با رسيدن به اين زيارتگاه رحمان خوابي مي‌بيند كه زندگي او را متحول مي‌كند. او براي يافتن پدر و مادرش دوباره به روستا برمي‌گردد. روستاييان با ديدن رحمان آشفته مي‌شوند و سعي مي‌كنند او راضي به بازگشت به قدمگاه شود. اما رحمان نمي‌پذيرد. رحمان خوابي را كه ديده مي‌گويد و مردهاي روستا او را مسخره مي‌كنند و ...

رضا كيانيان، بابك حميديان، مهسا كرامتي، محمدرضا داوودنژاد و زهره حميدي در  فيلم سينمايي «قدمگاه» ايفاي نقش كرده‌اند.

 

فيلم سينمايي «بن بست» به كارگرداني ميرا نير، پنج‌شنبه 14خرداد ماه ساعت 9 صبح از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.

چنگيز خان جوان پاكستاني بااستعدادي است كه براي رسيدن به اهداف و روياهايش به آمريكا مي‌رود و موقعيت مالي و شغلي مناسبي به دست مي‌آورد .

او از زندگي خود در آمريكا راضي است تا اينكه يازده سپتامبر اتفاق مي‌افتد و رفتار دولت و برخي از مردم آمريكا با افراد خارجي نامناسب مي‌‎شود. اين تغيير رفتار و ظاهر شدن چهره اصلي جامعه آمريكا موجب دلزدگي چنگيز از جامعه آمريكايي مي‌شود. او براي ماموريتي كاري به استانبول مي‌رود تا كار يك ناشر را ارزيابي كند و ...

 

فيلم سينمايي «صنوبر» به كارگرداني مجتبي راعي و تهيه‌كنندگي مهدي همايونفر ، پنج‌شنبه 14خرداد ماه ساعت 16:30 از شبكه يك سيما پخش مي‌شود .

داستان فيلم درباره دوران نوجواني و حدود 13 سالگي حضرت امام (ره) است. در آن سال‌ها كه  به زمان بعد از انقلاب مشروطيت و قبل از كودتاي رضا خان بر مي‌گردد، شرايط سختي بر زندگي مردم حاكي مي‌شود و ناامني كشور را فرا مي‌گيرد. از طرف ديگر، هجوم روس‌ها از شمال و انگليس‌ها از جنوب كشور شرايط ويژه‌اي را در كشورحاكم مي‌كند كه فيلم مجموعه وقايع اين دوران را به تصوير كشيده است.

حسين محجوب، پريوش نظريه، محمد پاك نيت، زهرا سعيدي و امير قهرمان زاده در فيلم سينمايي «صنوبر» هنرنمايي كرده‌اند.

 

فيلم سينمايي «سلما» به كارگرداني آوا دو ورناي ، پنج‌شنبه  14خرداد ماه ساعت 22 از شبكه يك سيما پخش خواهد شد.

در سال 1964 دكتر مارتين لوتركينگ كه سخنگوي سياهان تحت تبعيض نژادي در آمريكاست موفق به كسب جايزه صلح نوبل مي‌شود. پس از كسب اين جايزه دكتر لوتركينگ كه بسيار مشهور و معروف شده است در پي گرفتن حق راي براي سياهان برمي‌آيد. فعاليت‌هاي او منجر به جنبشي در آمريكا شده كه از شهر سلما در ايالت آلاباما شروع مي‌شود. در پي اين حق طلبي فرماندار آلاباما و رئيس پليس شهر سلما با سياهپوستان برخوردهاي خشونت باري مي كنند ولي اين خشونت ها نه تنها منجر به پراكنده شدن معترضين نمي‌شود بلكه دامنه حق طلبي آن‌ها را گسترده‌تر مي‌كند تا جايي كه سرانجام سياهان آمريكا به رهبري مارتين لوتركينگ موفق مي‌شوند حق قانوني راي دادن را از رئيس جمهوري آمريكا مطالبه كنند.   


فيلم سينمايي «ساعت به وقت صفر» به كارگرداني احمد معظمي ، جمعه 15 خرداد ماه ساعت 9 صبح از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.

عماد افسر تازه‌بازنشسته نيروي امنيتي قصد دارد به همراه دختر و داماد و همسر جديدش به شيراز سفر كند. ناگهان يكي از قاچاقچيان قديمي به عماد زنگ مي‌زند و سرنخ جديدي از پرونده قتل همسر قبلي عماد در اختيار او قرار مي‌دهد و ...

سعيد راد، كوروش سليماني، مينا وحيد، ابوالفضل همراه در فيلم سينمايي «ساعت به وقت صفر» ايفاي نقش كرده اند.

 

فيلم تلويزيوني «مثل يك پدر» به كارگرداني رهبر قنبري و تهيه‌كنندگي رضا كاشاني اسدي ، جمعه 15 خرداد ماه ساعت 16 از شبكه يك سيما پخش مي‌شود.

ولي ا... شاگرد مغازه عكاسي، در مغازه به استراحت مي‌پردازد كه با صداي تظاهرات مردم، از خواب بيدار مي شود. دوربين عكاسي را بر مي دارد و با مردم همراه مي شود، امير صفادل (صاحب عكاسي) متوجه عدم حضور او شده دلواپس خبرهاي حركت مردم ورامين پيگيري مي‌كند. صفادل كه پسرش را در يك ماجراي شبه سياسي از دست داده و مادرش در محل به خبر چين ساواك شناخته مي شود در يك وضعيت عدم تعادل منتظر است. در شهر غوغائيست، فرداي آنروز دوربين به همراه فيلم هاي گرفته شده به دست صفادل مي رسد و ...

****************************************************

 

 شبكه دو سيما

 انيميشن «ريو» به كارگرداني كارلوس ساندانا ، چهارشنبه 13خرداد ماه ساعت 9 صبح در قالب برنامه «سينما صبحانه» از شبكه دو سيما پخش مي شود.

يك بچه طوطي آبي رنگ به نام بلو از گونه هاي كمياب است و به دست شكارچيان گرفتار مي‌شود. او به نقطه اي دور انتقال پيدا مي كند. در راه دختر بچه اي او را پيدا مي‌كند و از او نگهداري مي‌كند. بعد از چندين سال يك پرنده شناس بلو را مي‌بيند و از دختر مي‌خواهد كه بلو را به آزمايشگاه او ببرند تا با ماده طوطي كه در آنجاست، نسل آن‌ها تكثير شود. بلو به آنجا انتقال پيدا مي‌كند ولي...

 

فيلم سينمايي «بين خودمون بمونه» به كارگرداني ، چهارشنبه 13خرداد ماه ساعت 17:30 از شبكه دو سيما روي آنتن مي‌رود.

داستان اين فيلم درباره شخصي به نام تورج است كه در آستانه اسباب‌كشي به منزل جديدش پول كم دارد بعد از تلاش‌هاي پي در پي تنها راه را ...
 


فيلم تلويزيوني « جعبه موسيقي » به كارگرداني فرزاد موتمن و تهيه كنندگي محمد خزايي ، چهارشنبه  13خرداد ماه ساعت 23 از شبكه دو سيما پخش مي‌شود.

علي پسر بچه‌اي است كه مادرش را از دست داده است. او روزي به طور اتفاقي فرشته مرگ را كه در حال قبض روح كسي است مي‌بيند و از او درخواست‌هايي دارد.

نيكي كريمي، رامبد جوان، شاهرخ فروتنيان و زنده ياد مرتضي احمدي در اين فيلم ايفاي نقش كرده‌اند.

 

انيميشن «پا به پاي آفتاب» به كارگرداني رسول بابارضا ،پنج‌شنبه 14 خرداد ماه ساعت 9 صبح در قالب برنامه «سينما صبحانه» از شبكه دو سيما پخش مي شود.

داستان انيميشن به تهيه كنندگي مركز پويانمايي صبا درباره ماجراي كودكي امام خميني (ره) است و حمل? غارتگران و باج‌گيران دولتي كه هم دست يكديگر بودند و....


فيلم سينمايي «بيست و چهار» به كارگرداني داريوش ربيعي، پنج‌شنبه 14 خرداد ماه ساعت 17:30 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد.

داستان اين فيلم با بازي قاسم زارع، نرگس محمدي و ميثاق زارع درباره رزمنده اي است كه بيست و چهار سال را در كما بوده، از كما در آمده و امامش نيز رحلت كرده است. او براي رسيدن به قراري مهم و دادن آنچه كه قرار است براي دو نسل بعدي‌اش به يادگار گذارد با زن و شوهر جواني راهي تهران شده است كه براي انتقال واقعيت به او همراهش شده‌اند، رزمنده هنوز نمي‌داند كه با دختر و دامادش همسفر است و در طول مسير آن‌ها واقعياتي از زندگي و اجتماع فعلي را براي او بيان مي كنند و در نهايت در سالگرد رحلت امام به مرقد مطهر مي‌رسند و بخشي از حقايق اين بيست و چهار سال گذشته براي او روشن مي شود.

 

فيلم سينمايي «چشمه گنجشك» به كارگرداني ، پنج‌شنبه 14 خرداد ماه ساعت 23 از شبكه دو سيما به نمايش درمي‌آيد.

اين فيلم تلويزيوني تلاش كودكي را به تصوير مي‌كشد كه در تكاپوي رسيدن به جايگاه دوست مستعد و توانمند خود و كسب مهارت است...

كاوه خداشناس، محمد عمراني، مهسا مهجور، رابعه مدني پور، فرحناز منافي ظاهر، محمدرضا رهبري، علي حسن ناصري، رامين چيت سازان، نازنين پيركاري، مجتبي سميعي همراه با هنرمندان نوجوان رضا نكويي و علي سميعي در اين فيلم تلويزيوني نقش آفريني كرده اند.
 

 

فيلم سينمايي « سابو و زنبورها» به كارگرداني توشيو گوتو ، جمعه 15 خرداد ماه ساعت 9 صبح در قالب برنامه «سينما صبحانه» از شبكه دو سيما پخش مي‌شود.

داستان اين فيلم با بازي يوجي ماتسودا، درباره پسربچه اي به نام سابو است كه با همكاري دوستانش در مدرسه موفق به كشف يك لانه و كندوي زنبورها مي شوند و درون آن راكنكاش كرده و با خود به كلاس مي برند معلم آنها از اين اقدام استقبال كرده و توضيحات مبسوط و مفصلي همراه با تصوير و فيلم از زندگي و زاد و ولد و خانه سازي و تعامل و تغذيه زنبورها بيان مي كند همچنين آن‌ها يك روز به يك سگ زخمي برخورد مي‌كنند و او را مداوا كرده و نگه مي‌دارند و به كمك او قارچ هاي بزرگ پو منحصر بفردي مي چينند همچنين آنان به تكثير و نگهداري زنبورها پرداخته و شر زنبورهاي قرمز و ديگر زنبورهاي مزاحم را از سر آن‌ها كوتاه مي‌كنند ...

 

فيلم سينمايي «تير باران» به كارگرداني علي اصغر شادروان و تهيه كنندگي روح اله برادري ، جمعه 15 خرداد ماه ساعت 17:30 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد.

بهمن ماه سال 1343 محمد اندرزگو به همراه چند تن ديگر روبروي ساختمان مجلس منتظر مي‌شوند تا حسنعلي منصور را ترور كنند. ترور با موفقيت انجام مي‌شود، اما مأموران با تجسس بسيار همه ي عاملين ترور به جز سيدعلي اندرزگو را دستگير و اعدام مي كنند. مأمورين ساواك به دنبال اندرزگو هستند چرا كه او را از طراحان اصلي ترور مي‌دانند، اما سيدعلي اندرزگو در لباس مبدل به مبارزه ادامه مي‌دهد و چند بار تا مرز دستگيري مي رسد، وليكن باز نجات مي يابد و هر بار مجبور مي‌شود به همراه خانواده به شهري يا روستايي ديگر برود. آخرين بار مأموران ساواك محل زندگي او را محاصره مي كنند و سيدعلي اندرزگو بعد از يك درگيري مسلحانه ي سخت، به شهادت مي رسد.

مجيد مجيدي، جعفر دهقان و رضا چراغي در فيلم سينمايي «تير باران» بازي كرده‌اند.

 

فيلم سينمايي «قهوه اسپرسو» به كارگرداني رضا بهشتي و تهيه‌كنندگي پريسا عشقي، جمعه 15 خرداد ماه ساعت 23 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد.

دو زن كه عضو يك سازمان تروريستي مقيم خارج از كشور هستند ، از طرف موساد مأموريت پيدا مي‌كنند تا به ايران بيايند و با يكي از كارشناسان انرژي اتمي به نام بهمن آرامي كه در رابطه با مقاوم سازي سايت هاي انرژي اتمي فعاليت مي كنند ارتباط برقرار كنند و از اين طريق اطلاعاتي درباره مقاومت سايت‌هاي غني‌سازي انرژي اتمي به دست آورند.

عبدالرضا اكبري، نسرين مقانلو، سعيد داخ، سپيده خداوردي، مينا جعفرزاده، خسرو بامداد و فربد شكرايي در فيلم سينمايي «قهوه اسپرسو» ايفاي نقش كرده‌اند.

****************************************************

 

 شبكه سه سيما

 فيلم سينمايي «قبر مشترك » به كارگرداني رضا درگزي، ساعت 11چهارشنبه  13خرداد ماه از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.

زن و مردي خواهند از هم جدا شوند و خانم تقاضا داده تا نصف مال همسرش آقا سيف ا.. مال او شود. درگيري آن‌ها بالا مي‌گيرد. آقا سيف‌ا.. بدهي به شخصي داشت كه تصميم گرفت با دادن سند قبري كه قبلا خريده طرف را راضي كند. ناگهان آن‌ها متوجه مي‌شوند كه اين قبر حدود 160 ميليون مي‌ارزد اين قبر 2 طبقه است و 1 طبقه براي خانم و يك طبقه براي آقا سيف ا... است. آقا سيف ا... بعد از كلي در گيري با خانمش و تصميم اينكه مي خواهد سر او را كلاه بگذارند حالش بد مي شود و به بيمارستان مي‌رود و ...

حميد لولائي و مريم امير جلالي در فيلم سينمايي «قبر مشترك » ايفاي نقش كرده‌اند.

 

فيلم سينمايي « مستر بين » به كارگرداني ، چهارشنبه  13خرداد ماه ساعت 15:30 از شبكه سه سيما پخش مي شود .

 

فيلم سينمايي «پل بلارت پليس فروشگاه» به كارگرداني استيو كار، چهارشنبه 13خرداد ماه ساعت 19 از شبكه سه سيما پخش مي شود .

پل بلارت مأمور امنيتي يك فروشگاه بزرگ است. او مردي چاق و بي عرضه اي است كه مشكل قند دارد و هر بيست دقيقه يكبار بايد چيز شيريني بخورد تا از حال نرود. به همين دليل نمي تواند وارد نيروي پليس شود. او كار خود را دوست دارد. همسر پاول از او جدا شده و او را ترك كرده است. ولي دخترش مايا با او زندگي مي كند. مايا و مادر پاول مي خواهند كه او دوباره ازدواج كند اما پاول موافق نيست. ولي به اصرار مادر و مايا در يك سايت مشاوره ازدواج ثبت نام مي كند تا از آنها مشورت بگيرد و ...

 

فيلم سينمايي «بركت» به كارگرداني مهدي بشكوفه، پنج‌شنبه 14 خرداد ماه ساعت 11 از شبكه سه سيما پخش مي شود .

داستان درباره خاتون است كه يگانه پسرش در جنگ به شهادت رسيده است ، به رسم سال هاي جنگ و براي نذر،هر سال در سالگرد ارتحال امام (ره) نان مي پزد و در مراسم ارتحال نان ها را ميان زائران و عزاداران توزيع مي‌كند.

اما مدتي است كه سخت بيمار شده و توان پختن نان و شركت در مراسم را ندارد و اطرافيان نيز نمي خواهند كه او بداند كه زمان ارتحال گذشته است. ولي خاتون از تغييرات فصلي متوجه موضوع شده است و با پختن نان در يك زمان مناسب به همراه بقچه اي از نان راهي زيارت مرقد امام (ره) مي شود. اما در ميان را ه به دليل وخامت حالش از سفر باز مي ماند و ...

پروانه معصومي، جعفر دهقان و افشين نخعي در فيلم سينمايي «بركت» ايفاي نقش كرده اند.

 

قسمت اول فيلم سينمايي «آينه هاي نشكن» به كارگرداني ، پنج‌شنبه 14 خرداد ماه ساعت 15 از شبكه سه سيما پخش مي شود .

قسمت دوم اين فيلم سينمايي جمعه 15 خرداد ماه ساعت 15 از اين شبكه پخش مي شود.


فيلم سينمايي «سفر سنگ» به كارگرداني مسعود كيميايي و با هنرنمايي سعيد راد، فرزانه تأييدي و حسين گيل، پنجشنبه 14 خرداد ماه ساعت 24 از شبكه سه سيما پخش مي شود .

ارباب روستا، سال هاست كه مالك تنها آسياب آبادي است و مردم را استثمار مي كند. او در ضمن از ساخته شدن آسيابي كه بتواند منافع مردم را تأمين كند جلوگيري مي كند. سنگ عظيمي را براي آسياب مدت هاست مردم روستا تراشيده اند و آماده كرده اند، اما براي حملش ايادي ارباب هميشه مانع شده اند. بالاخره يك كولي به روستا مي آيد. ورود كولي به روستا احساسات فرو خفته مردم را بيدار مي كند. ولي اكثريت جرأت همراهي با او را ندارند و بي تفاوت با سخنانش روبرو مي شوند و ...

 

فيلم سينمايي «مهمان حبيب خداست» به كارگرداني حسين قاسمي‌ جامي ، ساعت 11:30 جمعه 15خرداد  ماه از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.

ماجراي فيلم داستان يك روز از  زندگي  پيرمردي  دل  زنده  است به  نام  جنتي. كه انگار روزي او به عنوان مهمان حضرت امام (ره) از پيش مقدر شده است. و داستان‌هاي درباره حضرت امام خميني‌ (ره) روايت مي شود. يكي از اپيزودها در سال 42 و بقيه در ايام حيات حضرت امام (ره) در جماران مي‌گذرد.

****************************************************

 

 شبكه چهار سيما

 فيلم سينمايي «رايزن عشق» به كارگرداني جواد افشار ، چهارشنبه 13 خرداد ماه ساعت 20:30 از شبكه چهار سيما پخش مي شود.

«رايزن عشق» با بازي حميد آخوندي و عليرضا جلالي روايتگر زندگي اميرحسين خجسته، رايزن فرهنگي ايران است كه در همكاري با وزارت اطلاعات، سرگذشت يك سال گذشته خود را در گرجستان، بازگو مي‌كند. او عشق دوران جواني‌اش، مهشيد را پس از 20 سال در سفارت مي‌بيند كه كارمند اداره جهانگردي گرجستان شده‌است. مهشيد به اين بهانه كه مي‌خواهد مؤسسه متبوعش را مجاب نمايد تا امكاناتي را براي سفر مردم به ايران فراهم كنند، اطلاعاتي را از اميرحسين مي‌گيرد ...

 

فيلم سينمايي «ماموران مخفي» به كارگرداني فردريك شلوندروف ، پنج‌شنبه 14 خرداد ماه ساعت 15 از شبكه چهار سيما پخش مي‌شود.

گروهي 4 نفره از مأموران مخفي پليس به نام هاي ريموند لوسي ليزا و رهبر گروه بريسام، توسط نماينده دولت فرانسه براي انجام مأموريتي تعيين مي شوند، تا در كشتي كه محموله دريايي قاچاق بسيار بزرگي را حمل مي كند، رسوخ كنند. اين كشتي در حال حمل و نقل سلاح براي شورشيان و ياغيان جنگ هاي داخلي موجود در آنگولا مي باشد كه در ازاي رساندن اين اسلحه ها از آنها الماس مي گيرند. آنها به دستور مافوقشان آن را ادامه مي دهند و مأموريت را با موفقيت به پايان مي رسانند. اما در همين زمان ...

 

فيلم سينمايي «يك حقيقت تلخ» به كارگرداني داميان لي، پنج‌شنبه 14 خرداد ماه ساعت 20:30 از شبكه چهار سيما پخش مي‌شود.

يك كمپاني آمريكايي آبرساني در كشور اكوادور به جاي تصفيه آب موجب آلودگي آب به تيفوس كشنده شده است و حالا براي سرپوش گذاشتن روي اين ماجرا با پرداخت رشوه به دولت دست نشانده و با كمك سازمان جاسوسي سيا تمام افراد آلوده شده را قتل عام مي كنند و حتي به كاركنان محلي شركت هم رحم نمي كنند. اما فرانسيس يكي از كاركنان فرار مي‌كند و با اطلاعاتي كه از دفتر شركت با خود همراه دارد مي تواند خطر ساز شود. زيرا آنها قرار است يك قرارداد بزرگ در آفريقاي جنوبي امضاء كنند و نبايد اين رسوايي بر ملا باشد.

 

فيلم سينمايي «در آغاز يك روز» محصول سال 1388سينماي ايران، جمعه ساعت 20:30 روي آنتن شبكه چهار مي رود.

سينمايي «در آغاز يك روز» را بهرام توكلي كارگرداني كرد و در مقابل دوربين او، هنرمنداني چون: علي نصيريان، پريوش نظريه، هومن سيدي، شاهرخ فروتنيان، عليرضا كمالي نژاد و نسرين نصرتي ايفاي نقش كرده اند.

موضوع فيلم در خصوص يك شخصيت علمي ايراني با بازي علي نصيريان است كه تحصيلات خود را در خارج از كشور گذرانده است. پس از ازدواج وي با خانمي از شمال، فرزندي معلول به زندگي آنها اضافه مي شود. وي تصميم به جدايي از همسرش مي گيرد و ...

****************************************************

 

 شبكه پنج سيما

 فيلم سينمايي «مرد شرور در اردوگاه بچه‌ها» به كارگرداني گرگ بيمن، محصول سال 1995 آمريكا و كانادا چهارشنبه 13 خرداد ماه ساعت 9 از شبكه پنج پخش خواهد شد.

در خلاصه داستان فيلم با بازي دنيل استرن، جاون پايليتو و برد ساليوان آمده است: مردي به نام مكس كه در اداره پست كارمي كند بنا بر درخواست يك مشتري بسته اي را به منزلي مجلل مي برد. درآنجا صاحبان خانه كه از افراد شرور و كلاهبردار هستند او را كه متوجه محتويات بسته كه پول است شده است تحت تعقيب قرار مي دهند. مكس بر اساس آدرس هاي ديگر متوجه مي‌شود كه مابقي بسته ها در كوه شيطان تحويل خواهند شد. بنابراين به سمت كوه حركت مي كند . پليس هم در تعقيب اوست. در ابتداي راه كوهستان با گروهي از بچه ها همراه مي‌شود و بچه ها متوجه مي‌شوند كه پليس ها در تعقيب او هستند و ...

 

فيلم سينمايي «موتو» به كارگرداني محمدعلي نظريان ، پنج‌شنبه 14خرداد ماه ساعت 9صبح در قالب برنامه «تماشاخانه» از شبكه پنج روي آنتن مي‌رود.

داستان مربوط به موتو (مرتضي) است كه به رغم اينكه در خانه فردي منزوي و محجوب است، در بيرون از خانه نوجواني پرشور و شر و كاپيتان تيم فوتبال محل است. روزي هنگام بازي، يك نفر دوچرخه بچه ها را پنچر مي‌كند و موتو كه از مدتي پيش با دوستش اختلاف پيدا كرده، او را متهم به اين كار مي كند. مدتي پس از آن، آشتي مي كنند اما دوران آشتي آنها كوتاه است،‌ زيرا جنگ شروع، و حسن ـ دوست موتو ـ مجروح مي شود. موتو تلاش سختي را براي زنده ماندن او شروع مي كند، اما حسن شهيد مي شود و موتو در حسرت دوران كوتاه دوستي مي ماند

محمد نجات قنبري، مهران بهداروند، حسن احمدي و حشمت قاسمي در اين فيلم با ژانر كودك ايفاي نقش كرده اند.

 

فيلم سينمايي «نسيم شمال ـ باد جنوب» به كارگرداني مهدي عسگرپور، پنج‌شنبه 14 خرداد ماه ساعت 13:30 از شبكه پنج پخش خواهد شد.

نوجواني از سواد كوه در روستاي زيبايي به نام دره گل با پدر و خواهر كوچكش زندگي مي كند، شور و شوق ديدار امام اين نوجوان روستايي را با ماجراهاي روبرو مي سازد

 

فيلم سينمايي «كودك قهرمان» به كارگرداني كمال تبريزي، جمعه 15 خرداد ماه ساعت 9 صبح از شبكه پنج روي آنتن مي رود.

داستان مربوط به خانواده‌اي روستايي است كه در حال ساختن خانه نوساز خود هستند با حمله دشمن روبرو مي‌شوند. مردم به تدريج مجبور به ترك خانه و زندگي خود مي‌شوند و خانواده روستايي نيز خانه نوساز خود را ترك مي‌كنند. دشمن جاده اصلي را در اختيار دارد و مردم به ناچار از جاده اصلي منحرف مي‌شوند و به ميان دشت مي روند. اتومبيل خانواده روستايي در راه خراب مي‌شود و آن‌ها ناگزير شب را در دشت مي‌گذرانند. نيمه شب گرگ گرسنه به آنان حمله مي‌كند و پدر گرگ ها را مي‌كشد. صبح روز بعد پدر اسلحه خود را به پسر نوجوانش هيوا مي‌سپارد و براي آ‎وردن آب به چشمه اي كه در آن اطراف است مي‌رود و ...

جهانگير الماسي، فريبا كوثري، امير اسماعيلي، مريم بني عامريان، يوسف نوروزي و داوود اسدپور در فيلم سينمايي «كودك قهرمان» ايفاي نقش كرده‌اند.

 

فيلم تلويزيوني «بازگشت» به كارگرداني علي غفاري محصول 1386 سيمافيلم، جمعه 15 خرداد ماه ساعت 13:30 از شبكه پنج روي آنتن مي رود.

يك راز، رازي قديمي و سر به مهر... الهام در هراس هرگز نديدن پدر، پدر در هراس هرگز بخشيده نشدن. قصه‌اي به جا مانده از سال‌هاي خاكستري تاريك. راهي باريك به سوي نور و حقيقت. سفري سخت و شيرين. تا آنجا كه فريب رنگ مي‌بازد و حقيقت چهره‌نمايي مي‌كند.

****************************************************

 

 شبكه شما

 فيلم تلويزيوني «خونه پا» به كارگرداني ايمان افشاريان و تهيه‌كنندگي سعيد مرادي محصول سال 1393، چهارشنبه 13 خرداد ماه ساعت 13:30 از شبكه شما پخش مي‌شود.

در اين فيلم خواهيم داد: سهيل كه نگهباني ويلاي يكي از دوستان پدرش راقبول كرده است حالا براي گردش با دوستانش تصميم مي‌گيرد به خارج از شهر برود و بدين ترتيب آدرس ويلا را به برادرش سپهر مي‌دهد تا او به جايش نگهباني بدهد. سپهر اشتباها وارد ويلاي همسايه مي‌شود، در همين هنگام صاحب خانه از راه مي‌رسد و از طرفي دزدي به خانه دوست پدرش دستبرد مي زند. بدين ترتيب اوضاع بهم مي‌ريزد و...

امير غفار منش، عباس جمشيدي، زهرا سعيدي و مهدي فقيه در فيلم تلويزيوني «خونه پا» توليد مركز فارس بازي كرده اند.

 

فيلم تلويزيوني «نشان فرشته» به كارگرداني اسماعيل فلاح پور و تهيه‌كنندگي امير حسين شريفي، پنج‌شنبه 14 خرداد ماه ساعت 13:30 از شبكه شما پخش مي‌شود.

طاهر مستند ساز جواني است كه براي تهيه مستندي راجع به بناهاي تاريخي به زنجان مي‌رود او در يكي از ساختمان هاي در حال تخريب سندي كشف مي‌كند كه ناگفته هايي از زندگي يك شهيد در آن ثبت شده است اين آغاز جستجوي طاهر است كه او را به گذشته اي دور مي‌برد زماني كه نخستين تظاهرات ضد حكومتي شاه در زنجان شكل گرفت .

جعفر دهقان، نفيسه روشن و مجيد مشيري در فيلم تلويزيوني «نشان فرشته» توليد مركز زنجان بازي كرده اند.

 

فيلم تلويزيوني «خاطرات خاموش» به كارگرداني و تهيه‌كنندگي افشين عليزاده، پنج‌شنبه 14 خرداد ماه ساعت 23 از شبكه شما پخش مي شود .

«خاطرات خاموش» با نقش آفريني علي قربان زاده، قربان نجفي، اليزابت اميني، علي طالب لو و سحر سليماني به دو روايت از دو نفر در گذشته و حال مي پردازد. روايت اول كه مربوط به گذشته است درباره مبارزي است كه سال هاي تبعيدش را در زاهدان مي گذراند. او در سال هاي 57 تا 52 در زاهدان حضور دارد و سر انجام بر اثر درگيري خياباني دوران پيش از انقلاب به شهادت مي رسد. زندگي او و تأثيرش بر ديگران موضوع روايت دوم است كه از سوي پسرش دنبال مي شود. پسر مصمم است بداند بر پدر چه گذشته، چگونه زندگي كرده و چرا چنين زندگي را برگزيده است ...

فيلم تلويزيوني «خاطرات خاموش» توليد 1390 مركز سيستان و بلوچستان است.

 

فيلم تلويزيوني «يحيي» به كارگرداني مهرداد يزداني، جمعه 15 خرداد ماه ساعت 13:30 از شبكه شما پخش مي شود.

يحيي كودكي يتيم و فقير است كه ناچار در كنار تحصيل به مادر در كار بافتن قالي كمك مي كند و اين مساله به افت تحصيلي او منجر شده است. روزي يحيي بر سر جلسه امتحان ورقه اش را تحويل نداده و تصميم مي گيرد پس از يافتن پاسخ سوالات پنهاني وارد خانه معلم خود (خليل ) شده و ورقه‌اش را در ميان ورقه هاي ديگر بگذارد. يحيي در خانه خليل با وقايعي نظير آمدن رحمان دوست گلوله خورده خليل روبرو مي شود و متوجه مي شود خليل فردي مبارز و سياسي است .

در فيلم تلويزيوني «يحيي» به تهيه كنندگي مرتضي آتش زمزم توليد 1391 مركز اصفهان بازي كرده اند.

****************************************************

 

 شبكه پويا

 انيميشن «پنگوئن ببري» به كارگرداني ديويد الاكسبا، چهارشنبه 13 خرداد ماه ساعت 10:30 از شبكـه پويا پخش خواهد شد.

در قطب جنوب قانوني براي ترور پنگوئن‌ها وضع شده است. تامي و خواهرش به اكوادور سفر مي‌كنند، جايي‌كه بر اساس افسانه‌ها، پنگوئن جنگجو و شش نفر از افرادش در آن زندگي مي‌كنند كه مي‌توانند آنها را نجات بدهند. پرنده‌اي به نام موريس ببري كه روي بدنش راه‌هاي ببر دارد، به او خوش‌آمد مي‌گويد و اين وظيفه را به عهده مي‌گيرد. پس از استخدام ميگوئل گوريل، فِرِد گراز، باب قورباغه و گيلبرت ميمون آنها شروع به كار مي‌كنند و در راه با پاتريشيا خفاش ملاقات مي‌كند و او نيز به آنها مي‌پيوندد. پس از يك سفر طولاني آنها به آنتاركتيا مي‌رسند و در برابر دشمنان مي‌ايستند و...

 

انيميشن «پا به پاي آفتاب» به كارگرداني رسول بابارضا چهارشنبه 13 خرداد ماه ساعت 21 از شبكـه پويا پخش خواهد شد.

داستان انيميشن به تهيه كنندگي مركز پويانمايي صبا در خصوص ماجراي كودكي امام خميني (ره) است و حمله غارتگران و باج گيران قشون دولتي كه هم دست هم بودند كه مي خواهند به خُمين حمله كنند ولي با اتحاد مردم و رشادت مردي به نام اَمان كه قبلاً از غارتگران بوده و هم اكنون يك آهنگر مهربان و خوب است قشون دولتي و زنان را بيرون مي كنند.

 

انيميشن «يوكي» به كارگرداني آكيرا مايازاكي پنج‌شنبه 14 خرداد ماه ساعت 21 از شبكـه پويا پخش خواهد شد.

مادربزرگ و پدربزرگ يوكي تصميم مي‌گيرند كه نوه سيزده ساله‌شان را به روستايي كه دزدان سال‌هاست آنجا را غارت مي‌كنند بفرستند تا يوكي مردم آنجا را نجات دهند. يوكي تنها يك سال وقت دارد تا موفق شود. در روستا يوكي با كودكي يتيم به نام هانا دوست مي‌شود. هانا و تعدادي از بچه‌ها با مردي كه رئيس گداهاست زندگي مي‌كنند. آنها كه پدر و مادرشان را در جنگ از دست داده‌اند حالا از طريق گدايي گذرانِ عمر مي‌كنند. يوكي آنها را با آموزش دادنِ يك اسب وحشي به نام سوز برف سرگرم مي‌كند و مردم را تشويق به مقاومت در برابر گمون كدخداي حريص آن منطقه مي‌كند كه ...

 

انيميشن «ملاقات با خانواده رابينسون» به كارگرداني استيو اندرسون، جمعه 15 خرداد ماه ساعت 21 از شبكـه پويا پخش خواهد شد.

پسري نابغه و مخترع به نام لوييس، ماشيني مي سازد كه خاطرات فراموش شده را بازيابي مي‌كند؛ اما به طور ناگهاني به آينده سفر كرده و در آنجا با خانواده‌اي روبه‌رو مي‌شود كه زندگي آن‌ها به نبوغ او بستگي پيدا مي‌كند…

****************************************************

 

 شبكه نمايش

 فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني «به دنبال مارپيچ دم»، « گدايان تهران »، « هيجان زندگي »، « روزنه» و «كلت 45» چهارشنبه 13 خرداد ماه ساعت 12،15، 17 ،20 و 23 از شبكه نمايش پخش مي‌شود.

 

فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني « جويندگان اسب»، « كيلومتر 14 »، « سوگند» و « بازگشت به خانه » و «بدون توقف » پنج‌شنبه 14 خرداد ماه ساعت 12،15، 17 ،20 و 23 از شبكه نمايش پخش خواهد شد.

 

فيلم هاي سينمايي و تلويزيوني « پسر كارگردان»، « ترم زمستاني»، « باج » و « دور افتاده» و « بيماري مجهول » جمعه 15 خرداد ماه ساعت 12،15، 17 ،20 و 23 از شبكه نمايش پخش مي‌شود .

 

/117/

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.