فیلم سینمایی علاءالدین ساخته می‌شود

کمپانی دیزنی در ادامه ساخت فیلم‌های سینمایی از روی انیمیشن‌های کلاسیکش این بار می‌خواهد سراغ قصه علاءالدین برود.
دوشنبه، 29 تير 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
 فیلم سینمایی علاءالدین ساخته می‌شود

کمپانی دیزنی در ادامه ساخت فیلم‌های سینمایی از روی انیمیشن‌های کلاسیکش این بار می‌خواهد سراغ قصه علاءالدین برود.

 

به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، چندی پیش کمپانی دیزنی فیلم «مالیفیسنت» را رونمایی کرد. یک اثر سینمایی فانتزی با بازی آنجلینا جولی که ماجراهای منتهی به اتفاقات انیمیشن مشهور و کلاسیک «زیبای خفته» را بازگو می‌کرد. این کمپانی قصد دارد فیلم مشابهی برای «علاءالدین» بسازد. این فیلم فعلا «جن‌ها» نام دارد و فیلمنامه اش توسط دیمین شانون و مارک سوییفت نوشته شده. تریپ وینسن هم وظیفه تهیه آن را بر عهده دارد.

 

فیلم جدید بیشتر بر دنیای «جن‌ها» تمرکز دارد و چگونگی کار آنها و اصلا چگونگی رفتن برخی از آنها داخل چراغ جادو را بیان می کند. شاید بزرگ ترین خلاء این فیلم کمدی فقدان رابین ویلیامز باشد. کمدین سرشناس آمریکایی در انیمیشن سال 1992 کمپانی دیزنی به جای جن یا غول آبی چراغ جادو صحبت می کرد. حالا با مرگ وی دیزنی باید دنبال گزینه های جایگزین برای بازی یا صداپیشگی در فیلم جدید بگردد.

 

اگرچه این پروژه در مراحل اولیه تولید قرار دارد اما گفته می‌شود دیزنی برنامه دارد تا با ساخت قسمت‌های بعدی آن را تبدیل به مجموعه «علاءالدین» کند و سرنوشت این کاراکتر عرب انیمیشن‌های دیزنی را روی پرده سینما و به صورت فیلم سینمایی دنبال کند.

 

هنوز اطلاعاتی از تاریخ اکران یا کارگردان آن منتشر نشده است.

 

/117/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.