هوآوی G8 رونمایی شد!

هوآوی از نسل جدید گوشی‌های محبوب سری G خود رونمایی کرد.
يکشنبه، 4 مرداد 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
هوآوی G8 رونمایی شد!

هوآوی از نسل جدید گوشی‌های محبوب سری G خود رونمایی کرد.

 

به گزارش راسخون به نقل از دیجی کالا ، هوآوی بدون اعلام قبلی از جانشین گوشی محبوب Huawei G7 رونمایی کرد. این گوشی چند روز پیش از نهاد TENAA چین گواهینامه دریافت کرده بود و انتظار می‌رفت که در آینده ای نزدیک آن را به بازار معرفی کند.

هوآوی G8 رونمایی شد!


Huawei G8 دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1920x1080 پیکسل است. هوآوی به جای تعبیه یکی از چیپست‌های Kirin تولیدی خود و یا چیپست‌های ارزان‌قیمت مدیاتک، به سراغ کوالکام و چیپست‌های اسنپ‌دراگون رفته است. قلب تپنده جی8 اسنپ‌دراگون 615 هشت هسته ای 64 بیتی است که به یک پردازنده گرافیکی آدرینو 405 مجهز است.

این گوشی در دو مدل با رم‌های مختلف تولید شده است. مدلی که دو گیگابایت رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی دارد و مدلی که به سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است. درگاه microSD برای افزایش ظرفیت این گوشی نیز پیشبینی شده است.
 

هوآوی G8 رونمایی شد!


از دیگر ویژگی‌های مهم این گوشی نیز می‌توان دوربین‌های عقب و جلوی 13 و 5 مگاپیکسل، باتری 3000 میلی آمپرساعت، اندروید 5.1، پشتیبانی از 4G و البته اسکنر اثر انگشت اشاره داشت. هوآوی قیمت این گوشی در چین را نیز اعلام کرده که البته اندکی بالا به نظر می‌رسد. مدل 2 گیگابایت رم با قیمت 370 دلار و قیمت مدل 3 گیگابایت 434 دلار اعلام شده است.

 

/117/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.