آخرین گمانه‌زنی‌ها در خصوص سرمربیگری کی‌روش در تیم ملی مکزیک

رسانه‌های مکزیکی از سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان گزینه نشستن روی نیمکت مربیگری قهرمان کونکاکاف نام بردند.
چهارشنبه، 7 مرداد 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
آخرین گمانه‌زنی‌ها در خصوص سرمربیگری کی‌روش در تیم ملی مکزیک

رسانه‌های مکزیکی از سرمربی پرتغالی تیم ملی فوتبال کشورمان به عنوان گزینه نشستن روی نیمکت مربیگری قهرمان کونکاکاف نام بردند.
 
به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، میگل هررا، سرمربی مکزیک پس از به قهرمانی رساندن این تیم در دوره اخیر جام‌ملت‌های آمریکای‌شمالی موسوم به گلدکاپ، به‌دلیل مشت زدن به یک خبرنگار از سمتش برکنار شد. پس از این اتفاق، دسیو دی‌ماریا، رئیس فدراسیون فوتبال مکزیک به‌دلیل آنچه آن را رفتار زشت نامید، با اکثریت آرا و نظر اعضای فدراسیون، سرمربی موفق اما جنجالی را اخراج کرد.
 
رسانه‌های مکزیکی گزارش دادند؛ مجموعه‌ای از اشتباهات میگل هررا در خارج از حیطه مربیگری او در کنار ناکامی مکزیک در مسابقات کوپا آمه‌ریکا، صعود این تیم از مرحله نیمه‌نهایی گلدکاپ در پی اشتباهات داوری، تماس بیش از حد با رسانه‌ها، گذاشتن پیام‌های منفی در صفحه شخصی توئیترش، از بین رفتن پرده بین او و رسانه‌ها و در نهایت کتک زدن روزنامه‌نگار دست در دست هم دادند تا اخراج این مربی 65 ساله رقم بخورد. 
 
رئیس فدراسیون فوتبال مکزیک در حال جمع‌بندی وضعیت چند کاندیدای سرمربیگری تیم ملی این کشور است تا هر چه زودتر جانشین میگل هررا را مشخص کند. 
 
گزینه‌هایی که به گزارش رسانه‌های مکزیکی روی میز دسیو دی‌ماریا است عبارتند از گوستاوو ماتوساس سرمربی اطلس مکزیک، پدرو کایشینیا سرمربی سانتوس لاگونا مکزیک، پائولو بنتو سرمربی پیشین پرتغال، کارلوس کی‌روش سرمربی فعلی ایران و ریکاردو فرتی سرمربی تیم تایگرز مکزیک. رسانه‌های مکزیکی در این بین شانس گوستاوو ماتوساس را بیشتر از کاندیداهای دیگر می‌دانند.
 
همچنین شبکه ESPN از مارچلو بیلسا، سرمربی فصل گذشته المپیک مارسی به عنوان کاندیدای سرمربیگری اِل‌تری نام برد و در فهرست پنج نفره این شبکه تلویزیونی آمریکایی خبری از کی‌روش نیست. پنج کاندیدای احتمالی سرمربیگری مکزیک از نظر این رسانه پدرو کایشینیا، گوستاوو ماتوساس، مارچلو بیلسا، ریکاردو فرتی و رائول گوئیترز (سرمربی تیم المپیک مکزیک) هستند.
 
ESPN از گزینه‌های خارجی از جمله خورخه سامپائولی، فرانک رایکارد و برند شوستر برای احراز این پست نام برده است.
/2759/



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.