نمایشگاه «شکوه جمعه در همدلی و همزبانی»در خرم آباد افتتاح شد

نمایشگاه «شکوه جمعه در همدلی و همزبانی»در مرکز استان لرستان افتتاح شد.
پنجشنبه، 8 مرداد 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
نمایشگاه «شکوه جمعه در همدلی و همزبانی»در خرم آباد افتتاح شد

نمایشگاه «شکوه جمعه در همدلی و همزبانی»در مرکز استان لرستان افتتاح شد.

 

به گزارش راسخون ، حجت الاسلام سید علی موسوی مسئول دفترخانه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان ظهر پنج شنبه در حاشیه همایش تجلیل از اعضای ستادهای نماز جمعه لرستان در گفتگو با  مهر اظهار داشت: اقامه نماز یکی از نشانه های حکومت صالحین است.

 

وی عنوان کرد: در قرآن تاکید شده که اگر مومنین به مقامی رسیده و حاکم بر جامعه شدند اولین کاری که باید انجام دهند اقامه نماز است.

 

مسئول دفترخانه شورای سیاست گذاری ائمه جمعه لرستان به حکومت اسلامی پس از انقلاب و قیام امام(ره) اشاره کرد و ادامه داد: بهترین نشانه خوب بودن این حکومت اقامه نماز و پرداختن به مسائلی چون نماز جمعه است.

 

حجت الاسلام موسوی نماز جمعه را نمازی عبادی سیاسی که فقط توسط امام اقامه می شود دانست و تصریح کرد: در زمان غیبت حضرت ولیعصر(عج) نماز جمعه توسط ولی فقیه و کسانی که اذن ایشان را دارند اقامه می شود.

 

وی با اشاره به اینکه در لرستان ۱۷ نماز جمعه برگزار می شود، افزود: در صدد هستیم در آینده سه نماز جمعه دیگر به استان اضافه کنیم چرا که این نماز عبادی سیاسی نعمتی است که باعث گسترش نعمات دیگر می شود.

 

گفتنی است با حضور نماینده ولی فقیه در استان لرستان و مدیر ستادهای نماز جمعه کشور و جمعی از روحانیون و مسئولین، نمایشگاه «شکوه جمعه در همدلی و همزبانی» در محل مصلی الغدیر خرم آباد افتتاح شد و روز جمعه ۹ مرداد پذیرای علاقه مندان خواهد بود.

 

/117/

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.