بهترین بازی تلفن همراه سال انتخاب شد

بازی «شمشیر تاریکی آخرین جنگاور» به عنوان بهترین بازی سال و همچنین بهترین بازی موبایلی سال انتخاب شد و غزال زرین این بخش را از آن خود کرد.
پنجشنبه، 5 شهريور 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
بهترین بازی تلفن همراه سال انتخاب شد

بازی «شمشیر تاریکی آخرین جنگاور» به عنوان بهترین بازی سال و همچنین بهترین بازی موبایلی سال انتخاب شد و غزال زرین این بخش را از آن خود کرد.

 

به گزارش راسخون به نقل از فارس ، شامگاه روز گذشته، آیین اختتامیه پنجمین جشنواره بازی های رایانه ای برگزار شد و  برگزیدگان این جشنواره در سه بخش دستاورد، ژانر و بازی سال انتخاب و معرفی شدند.

 

برگزیدگان بخش دستاوردها

در بخش دستاورد فنی دیپلم افتخار به بازی «جنون سیاه» و غزال زرین به «شمشیر تاریکی آخرین جنگاور» تعلق گرفت.

در طراحی بازی، دیپلم افتخار به «کیپری» و غزال زرین به «شمشیر تاریکی آخرین جنگاور» و در دستاورد هنری، دیپلم افتخار به «جنون سیاه» و غزال زرین به طور مشترک به بازی «شمشیر تاریکی آخرین جنگاور» و «خاله قزی» تعلق گرفت.

در بخش دستاورد موسیقی، غزال زرین به «خاله قزی» و در صدا، غزال زرین به «شمشیر تاریکی آخرین جنگاور» اختصاص یافت. در دستاورد بازی‌نامه هم غزال زرین به «نبرد حران» و لوح تقدیر به بازی «مبارک» رسید.

در دستاورد داستان بازی هم دیپلم افتخار به «قتل در کوچه‌های تهرن 2» و غزال زرین به «جنون سیاه» تعلق گرفت.

 

برگزیدگان بخش ژانرها

«شمشیر تاریکی آخرین جنگاور» غزال زریم ژانر اکشن و «جنون سیاه» غزال زرین ژانر اکشن ماجرایی را به خود اختصاص دادند.  

دیپلم افتخار در ژانر استراتژی- مدیریتی به‌ طور مشترک با دو بازی «نبرد آدون» و «هشت خوان» و غزال زرین ژانر سکوبازی به «خاله قزی» تعلق گرفت.

غزال زرین در بخش ماجرایی به‌طور مشترک به «مموراندا» و «شهر بختک‌ها» و دیپلم افتخار در ژانر ورزشی به بازی «ویراژ» اختصاص یافت.

در ژانر بازی‌های ساده یا کژوال هم غزال زرین به «رینگ مانیا» و «مگنیس» و لوح تقدیر برای «کیپری» و «ما قهرمان نیستیم» تعلق گرفت.

 

معرفی بهترین بازی سال

و اما «شمشیر تاریکی آخرین جنگاور» به عنوان بهترین بازی سال و همچنین بهترین بازی موبایلی سال انتخاب شد و غزال زرین این بخش را از آن خود کرد.

149 اثر به دبیرخانه پنجمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای ارسال شده بود که 129 بازی و 20 بازی‌نامه را شامل می‌شدند.

در نهایت 93 اثر به داوری نهایی رسیدند و در هشت ژانر دسته‌بندی شدند. ما 15 بازی در سبک اکشن، شش بازی در اکشن ماجرایی، دو اثر در سبک سکوبازی، 10 بازی ورزشی، 48 بازی ساده یا کژوال و شش بازی در سبک مدیریتی بودند.

 

/117/

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.