سنسور تشخیص اثر انگشت چندحالته در گوشی Mate 7s هوآوی

براساس شایعات منتشر شده، گوشی Mate 7s شرکت هوآوی از سنسور تشخیص اثر انگشت چند حالته استفاده خواهد کرد.
شنبه، 7 شهريور 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
سنسور تشخیص اثر انگشت چندحالته در گوشی Mate 7s هوآوی

براساس شایعات منتشر شده، گوشی Mate 7s شرکت هوآوی از سنسور تشخیص اثر انگشت چند حالته استفاده خواهد کرد. 

 

به گزارش راسخون به نقل از دیجی کالا ،  شرکت هوآوی در تاریخ 11 شهریور ماه و در مراسم IFA یک برنامه خبری برگزار می‌کند. تا این لحظه شایعات زیادی دربارهی گوشی Mate 7s یا Mate S منتشر شده و به همین دلیل احتمال می‌رود که این گوشی نقش پررنگی در برنامه هوآوی داشته باشد. 

 

امروز شرکت هوآوی یک شمارش معکوس را در سایت Weibo به وجود آورده و تصاویر مختلفی در آن به نمایش می‌آیند. در یکی از تصاویر منتشر شده 5 انگشت مشاهده می‌شوند که به پنج روز زمان باقی مانده به برگزاری مراسم هوآوی اشاره می‌کنند. همچنین این 5 انگشت نماد وجود یک سنسور تشخیص اثر انگشت پنج حالته در Mate 7s یا Mate S به حساب می‌آیند. این پنج انگشت به یک نقطه اشاره می‌کنند که به احتمال زیاد همان سنسور تشخیص اثر انگشت است.
 
 
در حالی که هنوز درباره‌ی قابلیت‌های این سنسور چیزی منتشر نشده، احتمال دارد قابلیت بازکردن قفل گوشی یکی از امکانات آن باشد. امکان پرداخت خریدهای موبایلی هم می‌تواند به عنوان یکی دیگر از ویژگی‌های این سنسور شناخته شود. شایعات مختلف به این موضوع اشاره کرده‌اند این سنسور می‌تواند برای محدود کردن دسترسی به مشاهده فیلم، عکس، لیست مخاطب‌ها و پیام‌های کوتاه مورد استفاده قرار بگیرد. برای متوجه شدن قابلیت‌های مختلف این گوشی جدید هوآوی باید چند روز دیگر منتظر بمانیم. درگذشتهتصاویر مختلفی از گوشی Mate 7s به‌ بیرون درز کرده بودند. حتی بنچمارک‌های این گوشی هم منتشر شده بود.
 
/117/

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.