افتتاح نخستین و مدرن‌ترین آزمایشگاه آموزشی نفت استان گلستان

رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان گفت: نخستین و مدرن‌ترین آزمایشگاه آموزشی نفت استان گلستان مهر ماه سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
چهارشنبه، 11 شهريور 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
افتتاح نخستین و مدرن‌ترین آزمایشگاه آموزشی نفت استان گلستان

رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان گفت: نخستین و مدرن‌ترین آزمایشگاه آموزشی نفت استان گلستان مهر ماه سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

 

به گزارش راسخون به نقل از تسنیم ، قربان شهریاری در بازدید از آزمایشگاه‌های سطح دانشگاه‌های استان اظهار داشت: دانشگاه پیام نور استان گلستان نخستین و مدرن‌ترین آزمایشگاه آموزشی نفت استان گلستان را مهرماه سال‌جاری، همزمان با آغاز  سال تحصیلی جدید راه‌اندازی می‌کند.

 

وی افزود: دانشگاه پیام نور با توجه به ضرورت و نیاز استان گلستان به خصوص دانشجویان سطح استان، از 4 آزمایشگاه جدید در سطح دانشگاه، آزمایشگاه مکانیک سیالات، آزمایشگاه کشاورزی و محیط زیست، آزمایشگاه جامدات(مقاومت و مصالح) و آزمایشگاه نفت که مجهزترین آزمایشگاه سطح دانشگاه‌های استان گلستان است، در دانشگاه پیام نور مرکز گرگان بهره‌برداری می‌کند.

 

رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان با اشاره به اینکه دانشگاه ها امروزه دیگر صرفا مکانی برای یادگیری یک سری آموزه های صرف نیستند، تصریح کرد: در عصر جدید که اجرای شیوه‌های نوین آزمایشگاهی نقش بسزایی در توانمندسازی و افزایش بهره‌وری دانشجویان در آموزش دارد و دانشگاه پیام نور با عزمی جدی بر آن شد تا با افتتاح این آزمایشگاه‌ها زمینه را برای فعالیت‌های پژوهشی دانشجویان و پژوهشگران فراهم سازد.

 

شهریاری افزود: با راه‌اندازی 4 آزمایشگاه جدید، حدود 500 مترمربع به فضای آزمایشگاهی دانشگاه پیام نور استان گلستان افزوده خواهد شد تا با توجه به ظرفیت‌ این مکان آموزشی، امکانات آزمایشگاهی به متقاضیان ارائه شود.

 

وی با بیان اینکه 25 درصد از دانشجویان استان گلستان در دانشگاه پیام نور تحصیل می‌کنند، گفت: هم‌اکنون حدود 18 هزار دانشجو در دانشگاه پیام‌نور مشغول به تحصیل هستند.

 

رئیس دانشگاه پیام نور استان گلستان اظهار کرد: با توجه به اولویت دولت در اتمام پروژه‌های نیمه تمام، دانشگاه پیام نور استان گلستان نیز تکمیل 4 پروژه عمرانی خود را برای امسال در برنامه قرار داده است.

 

/117/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.