قهرمان کاراته آسیا در گفتگویی :

مدالم را به بارگاه حضرت معصومه(س)تقدیم می‌کنم / مزد زحمات را گرفتم

قهرمان کاراته آسیا با تاکید بر اینکه مزد زحماتش را گرفته است گفت : برای کسب مدال طلای آسیا تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و با مدد از حضرت معصومه(س) توانستم به هدفی که از پیش تعیین کرده بودم برسم.
شنبه، 14 شهريور 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
مدالم را به بارگاه حضرت معصومه(س)تقدیم می‌کنم / مزد زحمات را گرفتم

قهرمان کاراته آسیا با تاکید بر اینکه مزد زحماتش را گرفته است گفت : برای کسب مدال طلای آسیا تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و با مدد از حضرت معصومه(س) توانستم به هدفی که از پیش تعیین کرده بودم برسم.
 
به گزارش راسخون، امیر مهدیزاده که عصر جمعه در سیزدهمین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا موفق به کسب مدال طلای آسیا شده بود بعد از کسب این مدال ضمن بیان مطلب فوق به مهر گفت: در جریان این مسابقات با ۵ حریف مختلف از کشورهای مختلف مبارزه کردم و خدا را شکر با شکست همه این حریفان به هدف خود که همان کسب مدال طلای آسیا بود دست پیدا کردم.
 
وی ادامه داد: دور نخست حریف چینی را ۱۱ بر 3 شکست دادم و سپس در برابر نماینده کره شمالی ۸ بر صفر پیروز شدم و عربستان را نیز ۵ بر صفر از پیش رو برداشته و به نیمه نهایی رسیدم. در این مرحله به دیدار نماینده کشور رفتم که با وجود حمایت از سوی تماشاگران ژاپنی یک بر صفر مبارزه را به سود خود خاتمه دادم و در بازی نهایی نیز کاراته کای چین تایپه ای را ۸ بر صفر شکست داده و خدا را شکر عنوان قهرمانی را کسب کردم.
 
قهرمان آسیا افزود: خیلی خوشحالم که مزد زحمات خود را دريافت کردم. مدتها در اردوها حضور داشته و تمرینات سختی را زیر نظر کادر فنی پشت سر گذاشتم و با آمادگی کامل راهی این دوره از رقابتها شدم و زحمات کادر فنی و تلاش‌های خودم را به ثمر رسانده و مدال طلا را کسب کردم.
 
مهدیزاده با اشاره به زیارت حضرت معصومه(س) قبل از اعزام به ژاپن گفت: پیش از اعزام نذر کرده بود که در صورت کسب مدال طلا، این مدال را تقدیم آستان مقدس آن حضرت کنم و امروز واقعا با کمک حانم فاطمه معصومه(س) موفق به شکست رقبا و کسب مدال طلا شدم و بعد از بازگشت به قم ، مدال خود را به حرم اهداء خواهم کرد چرا که صاحب این مدال را خود نمی دانم.
 
وی در پایان گفت : مسابقات قهرمانی آسیا با حضور بهترین های قاره کهن در سطح فنی خوبی برگزار می‌شود و امیدوارم طی دو روز آینده سایر اعضای تیم بتوانند نتایج خوبی کسب کنند تا به امید خدا به لحاظ تیمی هم نتیجه ای شایسته نام کاراته ایران کسب کنیم.
 
امیرمهدیزاده متولد ۳۱ شهریورماه ۱۳۶۸ در شهرستان قم است. کاراته را زیر نظر غلامرضا دباغیان سرمربی فعلی تیم ملی آموخت و در تیم ملی ایران به افتخارات زیادی دست پیدا کرده است. کسب مدال طلای جهان در مسابقات ۲۰۱۲ پاریس و برنز جهان در مسابقات ۲۰۱۴ مونیخ ، طلای بازیهای آسیایی ۲۰۱۴ اینچئون ، برنز قهرمانی آسیا در سال ۲۰۱۳ و طلای آسیا در سال ۲۰۱۵ ، دو طلا و یک نقره رقابتهای کاراته وان از مهمرین عناوین وی در تیم ملی کاراته این قهرمان با اخلاق می باشد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.