2 طرح بزرگ درمانی در شهرستان جم اجرایی می‌شود

فرماندار جم گفت: 2 طرح بزرگ درمانی در شهرستان جم اجرایی می‌شود.
دوشنبه، 13 مهر 1394
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
2 طرح بزرگ درمانی در شهرستان جم اجرایی می‌شود

فرماندار جم گفت: 2 طرح بزرگ درمانی در شهرستان جم اجرایی می‌شود.

 

به گزارش راسخون به نقل از فارس ، فتح‌الله نوروزی  در نشست کارگروه سلامت شهرستان جم اظهار داشت: در یکسال اخیر در حوزه سلامت و درمان اقدامات ارزشمندی توسط دولت صورت گرفته و این مهم موجبات رضایتمندی مردم را فراهم کرده است.

 

وی افزود: هشدارهای لازم به منظور بهبود وضعیت بهداشتی و پیشگیری از بیماری‌ها باید انجام شود تا شاهد بهبود وضعیت سلامت باشیم.فرماندار شهرستان جم خاطر نشان کرد: باید در مورد استفاده از سموم و کودهای غیر مجاز کشاورزی نظارت شده و با استفاده‌کنندگان آنها برخورد جدی صورت گیرد.

 

نوروزی افزود: باید کمیته نظارت بر محصولات کشاورزی، رصد و مقابله جدی با سموم غیر مجاز را در دستور کار قرار دهند.رئیس کارگروه سلامت شهرستان جم با اشاره به نگرانی‌های جدی مردم در خصوص برخی محصولات کشاورزی تاکید کرد: مسئولان مربوطه، نظارت جدی‌تری را در خصوص استفاده از سموم و کودهای غیرمجازکشاورزی داشته باشند.

 

نوروزی به موضوع بازگشایی مدارس و توجه جدی به سلامت دانش‌آموزان اشاره کرد و گفت: باید با جدیت موضوع سلامت و بهداشت محیط‌های آموزشی مورد توجه قرار گیرد و مدارس از ظرفیت شبکه بهداشت و درمان شهرستان در راستای آموزش‌های بهداشتی به دانش‌آموزان استفاده کنند.

 

فرماندار شهرستان جم با اشاره به اجرای دو طرح بزرگ درمانی قلب سالم و بهداشت دهان و دندان در این شهرستان، از همه مردم و مسئولان خواست نهایت همکاری را با این دو طرح مهم بهداشتی داشته باشند.

 

نوروزی تاکید کرد: همراهی ادارات با پروژه قلب سالم ضروری است و باید ادارات و کارمندان در همکاری با این طرح پیشگام شوند.

 

/117/

 



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.