گزینه های توپ طلای یورو 2016

دیدار فینال یورو 2016 یکشنبه شب برگزار می شود و علاوه بر گمانه زنی ها در مورد قهرمان جام ، درخصوص بهترین بازیکن جام نیز بحث می شود.
شنبه، 19 تير 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: اخبار و تحلیل راسخون
موارد بیشتر برای شما
گزینه های توپ طلای یورو 2016

دیدار فینال یورو 2016 یکشنبه شب برگزار می شود و علاوه بر گمانه زنی ها در مورد قهرمان جام ، درخصوص بهترین بازیکن جام نیز بحث می شود.
 
به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار فینال یورو 2016 یکشنبه شب برگزار می شود و علاوه بر گمانه زنی ها در مورد قهرمان جام ، درباره بهترین بازیکن جام نیز بحث می شود و شانس بازیکنان مختلف برای کسب توپ طلای جام بررسی می شود.
 
عملکرد درخشان آنتونی گریزمان باعث شده تا خیلی ها در حال حاضر او را بهترین بازیکن جام بدانند اما از کریستاینو رونالدو نیز نمی توان گذشت. رونالدو عملکرد فوق العاده ای نداشته اما بهترین بازیکن پرتغال بوده و تیمش را تا فینال رسانده است.
 
البته اگر در این دوره هم مثل دوره های قبلی بهترین بازیکن جام مشخص شود باید منتظر دیدار فینال بمانیم و ببینیم که کدام تیم قهرمان می شود. زیرا در دوره های گذشته توپ طلا را به بهترین بازیکن تیم قهرمان جام اهدا می کردند.
 
نخستین بار در یورو 1996 بهترین بازیکن جام انتخاب شد. در این سال ماتیاس سامر از آلمان توپ طلا را برد. در دوره بعد یعنی یورو 2000 زین الدین زیدان توپ طلا را برد.
 
یورو 2004 تئودوروس زاگوراکیس از تیم قهرمان و شگفتی ساز یونان بهترین بازیکن جام شد. یورو 2008 ‍ژاوی  و 2012 نیز اینیستا از اسپانیا توپ طلا را تصاحب کردند.
 
سابقه نشان داده که بهترین بازیکن جام از تیم قهرمان انتخاب می شود و رونالدو یا گریزمان برای اینکه بخواهند توپ طلا را ببرند ابتدا باید تیمشان را قهرمان جام کنند.
 
 به جز این دو نفر دیمیتری پایه نیز از فرانسه در صورت قهرمانی این تیم شانس کسب توپ طلا را دارد. البته این امکان نیز وجود دارد که حتی در صورت قهرمانی فرانسه در یورو، با توجه به نام بزرگ رونالدو باز هم این بازیکن توپ طلا را ببرد.
 
مشابه آنچه در جام جهانی 2014 اتفاق افتاد و با وجود آنکه مسی عملکرد فوق العاده ای در جام نداشت و تیمش نیز قهرمان نشده بود، اما باز هم توپ طلای جام را به او دادند.
 
حال باید دید در دیدار یکشنبه چه اتفاقی رخ می دهد و بازهم بهترین بازیکن از تیم قهرمان اتخاب می شود یا خیر و یا اصلا گریزمان با رونالدو این جایزه را تصاحب می کنند یا بازیکن دیگری این افتخار را خواهد داشت.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.