فیلم هایی که در تعطیلات آخر هفته از تلویزیون پخش می شوند

معاونت سيما فهرست فيلم هاي سينمايي، تلويزيوني و انيميشن خود را براي روزهاي پاياني هفته اعلام كرد.
چهارشنبه، 29 دی 1395
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
 فیلم هایی که در تعطیلات آخر هفته از تلویزیون پخش می شوند

معاونت سيما فهرست فيلم هاي سينمايي، تلويزيوني و انيميشن خود را براي روزهاي پاياني هفته اعلام كرد.

 

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومي رسانه ملي، ليست فيلم ها به شرح ذيل است:


شبكه يك سيما


فيلم سينمايي «ديوارهاي يخي» به كارگرداني «محمود معظمي»، پنج‌شنبه 30 دي‌ماه ساعت 22 از شبكه يك سيما پخش خواهد شد.
در اين فيلم سينمايي با بازي «فرخ نعمتي» و «مهران رجبي» خواهيم ديد: پس از حادثه دلخراش سينما «ركس آبادان» عده‌اي از زندانيان در بند «ساواك» كه احتمالاً اسنادي از دست‌داشتن «ساواك» در اين آتش‌سوزي در اختيار داشتند كشته شدند ولي يكي از آنان موفق به فرار مي‌شود. كميته ضد خراب‌كاري «ساواك» براي دست يافتن به زنداني فراري دست به كار مي‌شود و از طريق نفوذ يك گروه از دانشجويان انقلابي قصد دارند به زنداني فراري دست پيدا كنند... .

فيلم تلويزيوني «ريسمان سبز» به كارگرداني «عليرضا اميني»، جمعه 1 بهمن‌ماه ساعت 16 از شبكه يك سيما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فيلم آمده است: «ماريا» دختري مسيحي، در حال نوشتن پايان‌نامه‌اش براي دانشگاه است كه موضوع آن دليري و مقام شهيد است. در حالي كه او با كمك همكلاسي‌اش «فاطمه» تحقيقات خود را كامل‌تر مي‌كند به‌طور مرتب در روياهاي شبانه خود تصويري از يك زن با چادر كه كودكي را در آغوش گرفته مي‌بيند. وي درصدد برمي‌آيد تا تعبير خوابش را پيگيري كند. با پيداكردن وصيت‌نامه جاسازي شده يك شهيد در جلد يكي از كتاب‌هاي مرجع تعبيرخواب سرنوشت او تغيير مي‌يابد... .
در فيلم تلويزيوني «ريسمان سبز»؛ «ساره بيات»، «اميرحسين رستمي»، «اميرحسين صديق» و «آتش تقي‌پور» هنرنمايي كرده‌اند.

 

**********************************************
شبكه دو سيما


انيميشن سينمايي «جك ناقلا» به كارگرداني «يورگن لردام»، پنج‌شنبه 30 دي‌ماه ساعت ‌‌8 صبح از شبكه دو سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان اين انيميشن آمده است: «جَك» خرس كوچكي است كه از گونه بسيار كميابي مي‌باشد و نسل آن رو به انقراض است. محل اصلي زندگي «جك» جنگل‌هاي استوايي است اما مدتي است او از سرزمين خود به دور افتاده و در منطقه‌اي سردسير به همراه يك روباه به‌نام «ريتا» و در نزديكي خانه مرد مهرباني به‌نام «جان» زندگي مي‌كنند. در اين بين افراد مختلفي به دنبال اين هستند كه «جك» را به دست بياورند، از جمله تاجري به‌نام «ماكسي ميليان»، دانشمند شبيه‌سازي به نام پروفسور «اِستريكس» و همچنين يك جانورشناس به‌نام دكتر «استورم درانگ» كه ...

فيلم تلويزيوني «ميان ماندن و رفتن» به كارگرداني «بهروز شعيبي»، جمعه 1 بهمن‌ماه ساعت 8 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان اين فيلم تلويزيوني آمده است: «مجيد»، جواني كه همه راه‌هاي پيش روي خود را براي ادامه زندگي بدون نتيجه مي‌بيند، با طلا و دلاري كه صاحب‌خانه‌شان در اختيارش گذاشته تا براي دخترش جهيزيه تهيه كند، به سمت «قشم» فرار مي‌كند. دوست صميمي «مجيد»، «عطا» كه قبلاً پا در اين‌راه قرار داده بود توسط شخصي به نام «عبدل» قرار بود از مرز رد شود اما از او خبري نيست. «مجيد»، در قهوه‌خانه «دشت‌يار» «عبدل» را پيدا مي‌كند و با او همراه مي‌شود... .
«ساعد سهيلي»، «جواد عزتي» و «محمود جعفري» در اين فيلم هنرنمايي كرده‌اند.

فيلم سينمايي «به‌سوي مقصد» به كارگرداني «جوزف سارخبت»، جمعه 1 بهمن‌ماه ساعت 15:30 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد.
در اين فيلم خواهيم ديد: يك كارگر ساده سياهپوست در ساختماني مشغول به كار است. كه به طور اتفاقي وارد يك بيمارستان مي شود. در اثر كارهايي كه انجام مي دهد و مهارتي كه از خود بروز مي دهد، مورد توجه رييس بيمارستان قرار گرفته و كم كم دستيار يك دكتر مي شود. اما در اثر اتفاقي كه مي افتد تبديل به ...

فيلم سينمايي «براي آنها كه دوستشان داريم» به كارگرداني «تاكو شينجو»، جمعه 1 بهمن‌ماه ساعت 23 از شبكه دو سيما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان فيلم با بازي «تورو اموري» و «كاتسوتاكا فروهاتا» آمده است: ارتش «ژاپن» تصميم مي‌گيرد براي مقابله با نيروهاي آمريكايي مستقر در اقيانوس آرام كه به «ژاپن» نزديك مي‌شوند از خلبانان انتحاري استفاده كند و با ايجاد وحشت ميان آنها تصور حمله به خاك «ژاپن» را از سر آنها بيرون كند. خلباناني كه براي اين مأموريت انتخاب شده و داوطلب حمله به ناوهاي آمريكايي هستند، براي آموزش و پس از آن انجام عمليات، به پايگاهي نزديك شهر «چيران» اعزام مي‌شوند كه ...

 

**********************************************
شبكه سه سيما


فيلم تلويزيوني «سايه‌هاي شهر» به كارگرداني «مرتضي آتش زمزم»، پنج‌شنبه 30 دي‌ماه ساعت 10 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.
در اين فيلم با نقش‌آفريني «مجدي مشموشي» و «پولين حداد» خواهيد ديد: «ميشل» مردي لبناني كه از همسر اولش جدا شده است و همسر دومش «آيدا» كه باردار است در يك حادثه جان خود را از دست داده است. او دچار مشكلات روحي مي‌شود؛ تا اينكه توسط افرادي ناشناس به او اطلاع مي‌دهند كه همسرش زنده است و در اسارت آنهاست و در صورت حمل يك كيف كه شامل تجهيزات هسته‌اي است به «ايران»، همسرش را آزاد مي كنند! چندي بعد توسط گروه «حزب الله» او متوجه مي‌شود كه بازيچه «موصاد» شده است. او درگير اين قضايا مي‌شود تا اينكه در نهايت گروه «حزب الله» و «موصاد» با يكديگر درگير مي‌شوند و «آيدا» در اين درگيري به قتل مي‌رسد... .

فيلم سينمايي «چهره خوان» به كارگرداني «جاي ريم هان»، پنج‌شنبه 30 دي‌ماه ساعت 16 از شبكه سه سيما پخش خواهد شد.
در اين فيلم خواهيم ديد: «نائه كيونك» پسر يك خانواده‌ي اشراف‌زاده است كه خانواده‌ي آنها در اثر خيانت پدر او شهرت و اعتبار خود را از دست داده و «نائه» با تنها پسر 17 ساله‌ي خود و برادر همسر متوفي خود در گوشه‌اي دور زندگي مي‌كند. «نائه» توانايي خواندن چهره و حدس‌زدن در مورد حالات رواني و شخصيت افراد است. او براي ادامه‌ي زندگي به شهر مي‌رود و شروع به كار خواندن چهره مي‌كند! به‌زودي آوازه‌ي او همه جا را مي‌گيرد و شاه كه در حالت بيماري است از او مي‌خواهد تا با ديدن چهره‌ي درباريان در مورد احتمال خيانت آنها به وليعهد تحقيق كند... .
در اين فيلم «كانگ هو سونگ» و«جانگ جي لي» هنرنمايي كرده‌اند.

فيلم سينمايي «كي 20» به كارگرداني «شيماكو ساتو»، پنج‌شنبه 30 دي‌ماه ساعت 24 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.
در خلاصه فيلم آمده است: شخصي به‌نام «كي 20» در جامعه ژاپن وجود دارد كه تمام چيزهاي با ارزش طبقه مرفه را به يغما مي‌برد و پليس به هيچ‌عنوان نمي‌تواند او را دستگير كند! او كه در واقع كارآگاه معروف «آلكچي» مي‌باشد پاپوشي را براي «راندو» ستاره سيرك درست مي‌كند تا او را به عنوان «كي 20» دستگير كنند... .
«كونه شيرو تاكه شي»، «ماتسو تاكاكو» و «ناكامورا تورو» بازيگران اين فيلم هستند.

فيلم تلويزيوني «آفتاب بعد از بارون» به كارگرداني «كامبيز كاشفي»، جمعه 1 بهمن‌ماه ساعت 10 به روي آنتن شبكه سه سيما مي‌رود.
در خلاصه داستان فيلم آمده است: «سعيد سرمدي» خلافكار سابق، چند روز مانده به زايمان همسرش، به جرم سرقت دستگير مي‌شود. همه شواهد عليه اوست. فيلم مداربسته از حضور «سرمدي» در سرقت حكايت مي‌كند، اما مدتي كه او در بازداشت است باز هم سرقت‌هايي انجام مي‌شود كه «سرمدي» در تمام اين سرقت‌ها حضور دارد! با پيگيري پليس مشخص مي‌شود كه «سعيد» يك برادر دوقلو به‌نام «وحيد» دارد كه از وجود او بي‌خبر بوده و اين سرقت‌ها توسط وي صورت گرفته... .
در اين فيلم تلويزيوني «كامبيز كاشفي»، «وحيد محبوب‌بشري» و «فرح گل‌سفيدي» نقش‌آفريني كرده‌اند.

فيلم تلويزيوني «هفت» به كارگرداني «محمود معظمي»، جمعه 1 بهمن‌ماه ساعت 14:30 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.
در اين فيلم با بازي «رويا نونهالي» و «سام درخشاني» خواهيد ديد: «فرهاد» همراه چند تن از همدستانش براي دسترسي به اطلاعات سري يك بانك با همكاري معاون شعبه دست به اين سرقت مي‌زند و در اين ماجرا معاون شعبه تير مي‌خورد و همدست «فرهاد» كه «محمود» نام دارد و وظيفه حك‌كردن اطلاعات بانك را داشته نيز تير مي‌خورد و به كما مي‌رود... .

فيلم سينمايي «تراست» به كارگرداني «الكس برور» و «بنجامين برور»، جمعه 1 بهمن‌ماه ساعت 19 از شبكه سه سيما پخش مي‌شود.
در اين فيلم خواهيد ديد: گروهبان «جيم» و «ديويد»، دو پليس جوانند كه از شغل و حرفه‌ي خود ناراضي هستند. تا اينكه روزي «جيم» به «ديويد» پيشنهاد مي‌دهد كه در حل پرونده‌اي به او كمك كند. پرونده مربوط به عده‌اي قاچاقچي است كه انبار مواد قاچاق را در خانه‌اي به دور از شهر مخفي كرده‌اند. «جيم» و «ديويد» پس از تحقيقات فراوان موفق مي‌شوند محل انبار را كشف كنند... .
«نيكلاس كيج»، «اليجاح وود» و «اتان سوپلي» در اين فيلم سينمايي بازي كرده‌اند.

 

**********************************************
شبكه چهار سيما


فيلم سينمايي «درخواست نهايي» به كارگرداني «جي سي چاندور»، پنج‌شنبه 30 دي‌ماه ساعت 20:30 از شبكه چهار سيما روي آنتن مي رود.
داستان فيلم در مورد شرايط بد مالي يك شركت در «وال استريت» است. شركت در حال تعديل نيرو است اما همان‌شب يكي از كارمندهاي تحليل‌گر متوجه مي‌شود شركت ورشكسته شده است. مديران رده بالاي شركت شبانه جمع مي‌شوند و تصميم مي‌گيرند از فردا صبح قبل از آنكه ماجراي ورشكستگي لو برود، سهام شركت را بفروشند! كارمندان شركت حق خروج ندارند تا كسي نتواند خبر ورشكستگي را لو بدهد. آنها با دروغ و كلك موفق مي‌شوند بخش عمده اي از سهام را به فروش برسانند كه ...
در فيلم سينمايي «درخواست نهايي»؛ «زاچاري كونيتو» و «استنلي توچي» نقش‌آفريني كرده‌اند.

فيلم سينمايي «تك تيرانداز» به كارگرداني «آنته كي اوليسن»، جمعه 1 بهمن‌ماه ساعت 21:30 از شبكه چهار روي آنتن مي رود.
در خلاصه داستان فيلم با بازي «كيم بودنيا» و «ترين ديرهولم» آمده است: دولت «دانمارك» با وجود شعارهاي طرفداري از محيط زيست قرار است قرارداد استخراج نفت در يخ‌هاي شمالي اين كشور با آمريكا را امضاء كند. روزنامه‌نگاران و مدافعان محيط زيست با اين قرارداد نفتي مخالف هستند چون اعتقاد دارند دولت برخي مسائل اين قرارداد را پنهان كرده است! يك مرد طرفدار محيط زيست، اطلاعاتي را به يك خبرنگار مي‌دهد تا با چاپ اين اطلاعات جلوي قرارداد گرفته شود، اما اطلاعات چاپ نمي‌شود و او نيز منتظر نمي‌ماند و براي جلوگيري از اين قرار داد به كساني كه در اين ماجرا سهيم هستند با اسلحه دوربين دار شليك مي كند! او حتي تهديد كرده به وزراي دولت شليك مي‌كند... .

 

**********************************************
شبكه پنج سيما


انيميشن سينمايي «گوريل سفيد» به كارگرداني «آندراس جي ساچر»، پنج‌شنبه 30 دي‌ماه ساعت 13:30 از شبكه پنج سيما پخش مي‌شود.
در اين انيميشن خواهيم ديد: «اسنو» تنها گوريل سفيد رنگ دنياست! او در باغ وحش بيشتر از همه‌ي حيوانات مورد توجه قرار مي‌گيرد، بچه‌ها او را دوست دارند اما گوريل‌هاي ديگر نمي‌فهمند كه چه چيزي در اين موجود عجيب و غريب جالب توجه است. او با كمك يك پلنگ سياه و «پائولو» كه دختري كوچك و باهوش است نقشه‌اي براي ملاقات پنهاني با فردي در سيرك مي‌كشد كه مي‌تواند به او كمك كند تا به يك گوريل عادي تبديل شود اما... .

فيلم سينمايي «الا و دوستان» به كارگرداني «تانيلي ماستونن»، جمعه 1 بهمن‌ماه ساعت 9 از شبكه پنج پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان آمده است: «الا» و چند شاگرد ديگر در مدرسه‌اي معمولي اما صميمي و با معلميني مهربان و دلسوز مشغول تحصيل هستند، اما مردي ثروتمند براي تأسيس پيست اتومبيل‌راني تصميم مي‌گيرد مدرسه آنان را خراب كند «الا» و دوستانش به پشتوانه همت خود و با كمك معلم‌ها و بزرگ‌ترها از هيچ‌كاري دريغ نمي‌كنند تا نگذارند مدرسه آنها تخريب شود و بالاخره مرد ثروتمند و مغرور مغلوب آنها مي‌شود و مدرسه دوباره جان گرفته و شور و اشتياق به شاگردان باز مي‌گردد.
در اين فيلم «ارو ميلونوف»، «كري كتونن» و «فرجا تيجونسالو» نقش‌آفريني كرده‌اند.

فيلم سينمايي «طوفان سهمگين» به كارگرداني «دنيل لوسكو»، جمعه 1 بهمن‌ماه ساعت 13:30 از شبكه پنج پخش مي‌شود.
در اين فيلم با بازي «كسپر ون دين»، «مايكل بيچ» و «سارا ليوينگ» خواهيم ديد: درپي آزمايش‌هاي علمي در يك پايگاه تحقيقاتي طوفان عظيمي رخ مي‌دهد. در ابتدا مجريان پروژه كه از سوي دولت «آمريكا» دست به اجراي عملي زده‌اند اميدوارند كه اين پروژه تأمين‌كننده انرژي باشد اما حاصل آن يك تخريب بزرگ است كه همه دنيا را تهديد مي‌كند. دولت «آمريكا» در خاتمه اين عمليات وقت‌كشي مي‌كند و اين باعث بروز يك فاجعه مي‌شود و افراد بسياري از ميان محققين و مردم بي‌گناه قرباني مي‌شوند و در نهايت با كمك يك دانشمند از خود اين پروژه دستگاه و موتور اصلي منهدم شده و از ادامه فجايع جلوگيري مي‌شود. ولي ...

فيلم سينمايي «برنامه دايناسور» به كارگرداني «سيد بنتس»، جمعه 1 بهمن‌ماه ساعت 20:30 از شبكه پنج پخش مي‌شود.
در خلاصه داستان با نقش‌آفريني «ناتاشا لورينگ»، «ريچارد ديلان»، «مت كين» و «پيتر بروك» آمده است: «اناتان مرچنت» يك كاشف است و در انجمن حيوانات پنهان فعاليت مي‌كند! به همراه گروهش عازم «كنگو» مي‌شود. آنها قصد دارند به دنبال نشانه‌هايي از حيوانات كمياب در اينجا باشند اما با چيز شگفت‌انگيزتري روبرو مي‌شوند. آنها متوجه مي‌شوند كه به‌خاطر بعضي آزمايشاتي كه توسط شركت‌هاي غربي به دنبال كسب سود و منفعت مادي در اين منطقه انجام شده است، موجودات ماقبل تاريخ مجددا امكان حيات يافته‌اند! «لوك» پسر «جاناتان» كه در اين سفر همراه اوست از تمام رويارويي‌هاي خودشان با اين موجودات فيلم‌برداري مي كند ... .

 

**********************************************
شبكه تماشا


فيلم سينمايي «تغيير چهره» به كارگرداني «جان وو»، پنج‌شنبه 30 دي‌ماه ساعت 20 از شبكـه تماشا پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان با بازي «جان تراولتا» و «نيكلاس كيج» خواهيم ديد: دو مرد يكي خرابكار و ديگري پليس باعث كشته شدن فرزند پليس مي‌شود! پس از سال‌ها جستجو متوجه مي‌شوند كه «آرچر» (خرابكار) در حال خروج از كشور به همراه برادرش است، كه در يك تعقيب و گريز «آرچر» دستگير و خودش بر اثر حادثه‌اي به كما مي‌رود! در بازجويي از برادرش مشخص مي‌شود كه قصد خرابكاري در شهري را دارند پس براي اينكه متوجه شوند جريان چيست، پليس «شون» با جراحي روي صورت تغيير چهره داده و شبيه «آرچر» مي‌شود و به زندان مي‌رود تا با برادر او صحبت كند! از طرفي «آرچر» اصلي به هوش مي‌آيد و از جريان خبردار شده و ...

فيلم سينمايي «در جستجوي خوشبختي» به كارگرداني «گابريل موكينو»، جمعه 1 بهمن‌ماه ساعت 20 از شبكـه تماشا پخش خواهد شد.
در اين فيلم با بازي «ويل اسميت»، «تاندي نيوتون» و «جادن اسميت»، داستان واقعي زندگي «كريس گاردنر» را خواهيم ديد! «كريس» خرد‌ه‌فروش اسكنرهاي پزشكي است كه به همراه «ليندا» و پسر كوچكش «كريستوفر» زندگي بسيار سختي دارند. وضع مالي «كريس» بسيار بد است. او كه توانايي پرداخت اجاره خود را ندارد صاحبخانه‌اش بيرونش كرده و از اين رو «ليندا» نيز او را ترك مي‌كند. «كريس» كه هم بايد پدر خوبي باشد و هم خرج «كريستوفر» را تأمين كند دچار مشكل شده است... .

 

**********************************************
شبكه شما


فيلم تلويزيوني «پرونده ناتمام» به كارگرداني «صادق پروين آشتياني»، پنج‌شنبه 30 دي‌ماه ساعت 23 از شبكـه شما پخش خواهد شد.
در اين فيلم خواهيم ديد: دادستان شهر «خوي» درگير پرونده اي با موضوع تجاوز و آدم‌ربايي است كه اين پرونده جنبه فرا استاني پيدا كرده و رأي نهايي اش با اشد مجازات صادر شده است. وكيل پرونده كه آدمي درستكار نيست سعي مي كند حكم اعدام را به تأخير بيندازد اما دادستان كه به دنبال احقاق حق و اجراي عدالت است نمي پذيرد كه ...
«حسن عباسي»، «سعيد داخ»، «خسرو دستگير»، «فاطمه شكري» و «سهند جعفري‌زاد» در فيلم تلويزيوني«پرونده ناتمام» هنرنمايي كرده‌اند.

فيلم تلويزيوني «يك اتفاق ساده» به كارگرداني «حسن حسيني» و «مجيد عكاف‌زاده»، جمعه 1 بهمن‌ماه ساعت 13:30 از شبكـه شما پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان آمده است: «كمال» با همسرش مشكلاتي دارند و مدام باهم مشاجره مي‌كنند. روزي «كمال» تصميم مي‌گيرد بعد از بازگشت از محل كار تكليفش را با همسرش روشن كند و اين مسأله را براي هميشه حل كند. او هنگام برگشت به خانه با جعبه‌اي شيريني و هديه‌اي كه براي نوه كوچكش گرفته است به منزل باز مي‌گردد. «مهين» با ديدن هديه و شيريني گمان مي‌كند همسرش براي سال‌روز تولدش تدارك ديده است و خوشحال شده و تغيير رويه مي‌دهد. كمال متوجه موضوع مي‌شود و براي اينكه اوضاع به‌هم نريزد تصميم مي‌گيرد هر طور شده شبانه براي همسرش انگشتري تهيه كند. او به سراغ دوست طلا فروشش مي‌رود و اين آغازي است براي اتفاقات طنز و ديدني....
در فيلم تلويزيوني «يك اتفاق ساده»؛ «پوراندخت مهيمن»، «محمد نريمان» و «حسن جويره» بازي كرده‌اند.

 

**********************************************
شبكه كودك


انيميشن سينمايي «توئيتي و سفر به دور دنيا در 80 روز» به كارگرداني «چارلز ويسر»، پنج‌شنبه 30 دي‌ماه ساعت 19:30 از شبكـه كودك پخش خواهد شد.
در اين انيميشن خواهيم ديد: مادربزرگ روزي به پارك «لوني» مي‌رود و متوجه مي‌شود كه پارك به علت بدهي تا هشتاد روز ديگر تعطيل مي‌شود! مادربزرگ براي اينكه پارك دوباره مورد توجه قرار گيرد، يك قرار با سرهنگ «رين فاير» كه از اعضاي باشگاه «لوني» است، مي‌گذارد. او قرار مي‌گذارد كه اگر «توئيتي» از گربه‌ها بسيار باهوش‌تر باشد و بتواند ظرف هشتاد روز دنيا را بگردد و اثر انگشت هشتاد گربه را جمع كند آنان پارك را تعطيل نكند. اين قضيه توجه مردم را بسيار جلب مي‌كند و فرداي آن روز «توئيتي» عازم سفرش مي‌شود و ماجرا آغاز مي‌شود... .

انيميشن سينمايي «شمشير اژدها» به كارگرداني «آنتوني ژتو»، جمعه 1 بهمن‌ماه ساعت 14:30 از شبكـه اميد پخش خواهد شد.
در خلاصه داستان اين انيميشن آمده است: هيولايي به نام «گراز ارباب» به شهر حمله مي‌كند، تنها چيزي كه مي‌تواند او را شكست دهد شمشير اژدها است كه در جايي پنهان است و محل آن را تنها پرنده‌ي افسانه‌اي مي‌داند. حاكم كه مدت‌هاست مي‌خواهد كلانتر را از كار بيكار كند، در شهر مسابقه‌اي ترتيب مي‌دهد كه برند? آن صاحب پرنده‌ي افسانه‌اي مي‌شود... .

انيميشن سينمايي «پايپر پنگوئن و ماشين پرنده‌اش» به كارگرداني «ميشائيل شلپ»، جمعه 1 بهمن‌ماه ساعت 19:30 از شبكـه كودك پخش خواهد شد.
در اين انيميشن خواهيم ديد: «پايپر» پسر مخترع شهر پنگوئن‌هاست. او در آرزوي ساخت ماشيني است كه بتواند با آن پرواز كند. «پايپر» دست به ابتكارات زيادي مي‌زند و تمام توانش را براي رسيدن به آرزوي پرواز به كار مي‌گيرد اما همه ماشين‌ها ابداعي‌اش عملاً به پرواز در نمي‌آيند تا اينكه... .

 

**********************************************
شبكه افق


فيلم سينمايي «شير سنگي» به كارگرداني « مسعود جعفري جوزاني»، جمعه 1 بهمن‌ماه ساعت 20:30 از شبكه افق پخش خواهد شد.
در اين فيلم كه «علي نصيريان»، «عزت الله انتظامي» و «حميدجبلي» نقش‌آفريني كرده‌اند؛ خواهيم ديد: جسد يك انگليسي كه با داس كشته شده، در منطقه‌ي‌ «بختياري»، روي لوله‌هاي نفت پيدا مي‌شود! «كوهيار»، پسر رييس طايفه‌ي «علي‌يار» و «خدامراد»، كه مجسمه‌ي شير سنگي مي‌سازد، جسد را مي‌بينند و دفن مي‌كنند! مأموري به‌نام «عامري» براي پيگيري قتل و دستگيري قاتل به منطقه اعزام مي‌شود. يك ديپلمات انگليسي نيز او را راهنمايي مي‌كند. «عامري»،‌ »كوهيار» را قاتل مي‌داند... .

 

**********************************************
شبكه نمايش


فيلم‌هاي سينمايي و تلويزيوني «تسويه حساب»، «حكم تير»، «بي‌ قيد و شرط» و «50 به 1» پنج‌شنبه 30 دي‌ماه به‌ترتيب ساعت 11، 17:15، 21، 24 از شبكه نمايش روي آنتن مي‌رود.

فيلم‌هاي سينمايي ‌و تلويزيوني «اصلاح داستان زندگي»، «بازگشت به خانه» و « سرآشپز» جمعه 1 بهمن‌ماه ساعت 15:30 ، 17:15 و 21 از شبكه نمايش پخش مي‌شود.

 

/117/

 



نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.