شیری: سازمان اوقاف در بازرسی از عملکردها پیشرو است | اتمام بازرسی ازعملکرد600 اداره اوقاف کشور

مدیرکل عملکرد سازمان اوقاف در مراسم آغازین بازرسی از عملکرد سال 95 سازمان اوقاف گفت: فرآیند بازرسی از عملکرد ادارات اوقاف که از 23 بهمن آغاز شده بود، پایان یافته و امروز بازرسی از ستاد سازمان اوقاف آغاز می شود.
دوشنبه، 9 اسفند 1395
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
شیری: سازمان اوقاف در بازرسی از عملکردها پیشرو است | اتمام بازرسی ازعملکرد600 اداره اوقاف کشور

ویرایش عکس آذرماه 98

مدیرکل عملکرد سازمان اوقاف و امور خیریه در مراسم آغازین بازرسی از عملکرد سال 95 سازمان اوقاف گفت : فرآیند بازرسی از عملکرد ادارات اوقاف که از 23 بهمن آغاز شده بود، پایان یافته و امروز بازرسی از ستاد سازمان اوقاف آغاز می شود.
 
به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف و امور خیریه، حجت الاسلام و المسلمین شوزب شیری مدیرکل مدیریت عملکرد و بازرسی سازمان اوقاف وامور خیریه  در مراسم آغاز فرآیند بازرسی از عملکرد سازمان اوقاف با بیان اینکه عملیات بازرسی از 600 اداره اوقاف در سراسر کشور پایان یافته است افزود: از امروز سومین مرحله بازرسی ها  با ارزیابی و بازرسی از عملکرد ستاد سازمان اوقاف با حضور 45 بازرس  در قالب 4 گروه بازرسی آغاز می شود.
 
حجت الاسلام شیری  افزود: سازمان اوقاف به تصدیق کارشناسان  حسابرسی، مالی و بازرسی مخصوصاً سازمان بازرسی کشور در بازرسی  از عملکرد و اقدامات پیشرو است.
 
وی تاکید کرد: سازمان بازرسی کشور هم سازمان  اوقاف را در فرآیند بازرسی عملکرد  در رده اول معرفی کرده است
 
حجت الاسلام شیری با اشاره به محور های بازرسی از سازمان اوقاف  بررسی مجوزهای صادره در حوزه های اوقافی و بهره وری اقتصادی ومیزان عملکرد ، توجه به اولویت های سال 95 سازمان، روند تکمیل و به روز رسانی اطلاعات موقوفات و بقاع متبرکه در سامانه جامع و پیگیری رفع معایب و نارسایی ها را از جمله اولویت های ابلاغی بازرسی در سال 95  برشمرد.
 
شیری  افزود: در حوزه های مختلف عملکردی ادارات اوقاف اولویت های لازم تدوین براساس آن چک لیست و بسته های بازرسی تهیه و عملیات بازرسی انجام شده است.
 
مدیر کل عملکرد سازمان اوقاف با بیان اینکه بازرسی ها باید با قصد گره گشایی و حل مشکلات باشد
 
تصریح کرد: امسال عملیات بازرسی با حضور 450 نفر بازرس در ادارات کل اوقاف استانها انجام شدو 45 نفر بازرس نیز در این فرآیند ستاد سازمان اوقاف را بازرسی وعملکرد سازمان را ارزیابی  خواهند کرد.
/2759/



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.