مسابقه بزرگ "هنر انقلاب"

موسسه فرهنگی هنری راسخون به همت و همیاری حوزه هنری استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی و همزمان با روز شهادت سید شهیدان اهل قلم اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ اینترنتی "هنر انقلاب" در قالب 30 سوال از 30 مقاله با موضوع (هنر انقلاب) به منظور ترویج فرهنگ ناب هنر انقلابی و آشنایی بیشتر کاربران با این موضوع نموده است.
يکشنبه، 20 فروردين 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: محمود عالی نژادیان
موارد بیشتر برای شما
مسابقه بزرگ "هنر انقلاب"

موسسه فرهنگی هنری راسخون به همت و همیاری حوزه هنری استان اصفهان به مناسبت فرا رسیدن هفته هنر انقلاب اسلامی و همزمان با روز شهادت سید شهیدان اهل قلم اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ اینترنتی "هنر انقلاب" در قالب 30 سوال از 30 مقاله با موضوع (هنر انقلاب) به منظور ترویج فرهنگ ناب هنر انقلابی و آشنایی بیشتر کاربران با این موضوع نموده است.
 

از آنجا که یکی از رسالت های مهم حوزه هنری خاصه در هفته هنر انقلاب، ترویج ارزش های ناب انقلاب و معرفی آرمان های بلند انقلاب است از کاربران و همراهان عزیز راسخون در بخش های مختلف این سایت دعوت می گردد در این مسابقه بزرگ اینترنتی به آدرس (https://rasekhoon.net/competition) شرکت نموده و از جوائز نفیسی که توسط ستاد بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی اهداء خواهد شد بهره مند گردید.
 

این مسابقه در راستای بیانات مقام معظم رهبری و سید شهیدان اهل قلم،شهید سید مرتضی آوینی و دیگر سوالات آن بر محور هنر انقلاب است که به صورت ساده و روان در اختیار عموم شرکت کنندگان و کاربران هنردوست قرار می گیرد.


نکات قابل توجه:

زمان مشارکت از 20 فروردین تا 20 اردیبهشت خواهد بود.

قرعه کشی از بین مشارکت کنندگانی است که بیشترین پاسخ صحیح را داده باشند.
هر روز یک سوال در 
بخش مسابقات روزانه سایت بارگذاری خواهد شد و هر سوال تا پایان زمان مسابقه جهت پاسخگویی فعال می باشد.

نتایج در سوم خردادماه اعلام می گردد و به قید قرعه از 10 نفر از عزیزان که به تمامی سوالات، پاسخ صحیح داده اند تجلیل خواهد شد.

جهت مشارکت روی تصویر کلیک کنید.
 

مسابقه بزرگ



ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.