حجت الاسلام والمسلمین شرفخانی :

کشور ما مدیون و مرهون حضرت علی بن الموسی الرضاست / برای معرفی امامزادگان باید تلاش مضاعف داشت

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در جمع مدیران،روسا و کارشناسان معاونت فرهنگی این سازمان ضمن عرض تبریک و تهنیت دهه کرامت و ایام بزرگداشت امامزادگان گفت : این ایام فرصتی است تا بیشتر بتوانیم از سیره ی عملی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و کرامت و منش ایشان در زندگی خویش بهره مند شویم.
سه‌شنبه، 3 مرداد 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
کشور ما مدیون و مرهون حضرت علی بن الموسی الرضاست / برای معرفی امامزادگان باید تلاش مضاعف داشت
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اوقاف و امور خیریه در جمع مدیران،روسا و کارشناسان معاونت فرهنگی این سازمان ضمن عرض تبریک و تهنیت دهه کرامت و ایام بزرگداشت امامزادگان گفت : این ایام فرصتی است تا بیشتر بتوانیم از سیره ی عملی حضرت علی بن موسی الرضا (ع) و کرامت و منش ایشان در زندگی خویش بهره مند شویم.

به گزارش راسخون به نقل از روابط عمومی سازمان اوقاف وامور خیریه، معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان اوقاف در این نشست درادامه ضمن بیان اینکه یکی از ابعاد جالب توجه سیره حضرت رضا(ع) در رابطه با آراستگی و زیبایی است افزود: علی بن موسی الرضا (ع) اغلب خضاب می کردند و زیباپوش و آراسته بودند و این به منزله تجمل گرایی و دنیاگرایی نبود.

حجت‌الاسلام شرفخانی با بیان روایتی گفت: روزی که امام هشتم خضاب کرده بودند یکی از اصحاب با تعجب از ایشان می پرسد که چرا اینقدر به وضع ظاهری خویش می رسد؟ که حضرت در جواب می فرمایند: (نقل به مضمون)همه مردان باید آراسته شوند ؛چرا که اغلب زنانی که از مسیر زندگیشان خارج شده اند بخاطر عدم آراستگی مردان می باشد.حضرت در ادامه اظهار می دارند: همانطور که شما انتظار دارید از همسرتان که زیبا و آراسته باشد او هم همین انتظار را از شما دارد!.

وی در ادامه با بیان اینکه کشور ما مدیون و مرهون علی بن موسی الرضاست اظهار داشت :هجرت این بزرگوار به ایران و دعوت از اقوام درجه ی یک خویش که وارد ایران شدند و به ندای آن حضرت لبیک گفتند را مدیون ایشان هستیم.

حجت‌الاسلام شرفخانی گفت: آیت الله العظمی جوادی آملی چه زیبا فرمودند که : "امامزادگان حق حیات دارند به گردن ما"

وی در پایان اظهار داشت: ان شالله این ایام فرصتی باشد تا نسبت به شناخت امامزادگان و نیز معرفی امامزادگان به عموم جامعه تلاشی مضاعف داشته باشیم.
/2759/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.