دو هزار مركز فرهنگی و قرآنی در امامزادگان فعالند / راه اندازی مراكز اولویت‌ كاری اوقاف

بیش از دو هزار مركز فرهنگی و قرآنی در بقاع متبركه وامامزادگان سراسر كشور فعال هستند.
سه‌شنبه، 28 شهريور 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
دو هزار مركز فرهنگی و قرآنی در امامزادگان فعالند / راه اندازی مراكز اولویت‌ كاری اوقاف
بیش از دو هزار مركز فرهنگی و قرآنی در بقاع متبركه وامامزادگان سراسر كشور فعال هستند.

به گزارش راسخون به نقل از  روابط عمومی سازمان اوقاف وامور خیریه، حجت الاسلام سعید آخوندی، رئیس اداره فرهنگی و انتشارات سازمان اوقاف و امور خیریه در گفتگویی اعلام كرد: همت، نشاط و همبستگی كارشناسان فرهنگی و روسای ادارات اوقاف شهرستانی و برنامه ریز و پشتكار در معاونت فرهنگی اوقاف گیلان سبب شد تا جریان فرهنگ مردمی انقلابی در این استان شكل بگیرد.

آخوندی اعلام كرد: تشكیل جبهه فرهنگی انقلاب در بقاع متبركه باعث می‌شود تا نیروهایی كه در این اماكن مقدس به صورت مردمی فعالیت می‌كنند همدیگر را پیدا كرده و با هم افزایی در مباحث فرهنگی، خدمات بیشتر و بهتری در زیر ساخت‌های فرهنگی استان به وجود بیاید.

وی خاطرنشان ساخت: تشكیل، تجهیز و راه اندازی مراكز فرهنگی و قرآنی از اولویت‌های كاری ماست.

رئیس اداره فرهنگی و انتشارات سازمان اوقاف و امور خیریه اذعان كرد: گیلان در این حوزه یك قدم پیش‌تر است و این مراكز فرهنگی و قرآنی در استان راه اندازی شده و با برنامه ریزی در ستاد استان، در شهرستان ها در حال فعال‌سازی و فعالیت است.

وی یادآور شد: نسبت به فضا سازی و تبلیغات در بقاع متبركه آنچنان كه در خور شان امام زادگان و بقاع متبركه به وی‍‍ژه بقاع شاخص باشد، باید توجه بیشتری صورت گیرد.

آخوندی، ترویج عفاف و حجاب را از دیگر اولویت‌های فرهنگی بقاع متبركه برشمرد و گفت: لازمه ترویج فرهنگ حجاب، داشتن برنامه ریزی دقیق و اجرای این برنامه ریزی بر اساس روحیه انقلابی و ارزش‌های اسلامی است

وی اظهار داشت: بیش از دو هزار مركز فرهنگی و قرآنی در بقاع متبركه سراسر كشور فعال هستند.

رئیس اداره فرهنگی و انتشارات سازمان اوقاف و امور خیریه اعلام كرد: مطلوب ما فعال سازی این مراكز در سطح كشور است.

آخوندی تصریح كرد: مراكز فرهنگی و قرآنی در طول هیئت امنا، یار هیئت امنا و مجری طرح جامع فرهنگی بقعه در جهت تبدیل بقعه به قطب فرهنگی طبق چشم انداز سازمان اوقاف و امور خیریه هستند.
/2759/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.