ووشو رده های سنی آسیا - کره جنوبی؛

کسب چهار مدال طلا و نقره توسط نمایندگان ایران

روز پایانی نهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی رده های سنی آسیا با کسب سه نشان طلا و یک نقره توسط نمایندگان کشورمان همراه بود تا جمع مدالهای ایران به عدد ۱۴ برسد.
چهارشنبه، 29 شهريور 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
کسب چهار مدال طلا و نقره توسط نمایندگان ایران
روز پایانی نهمین دوره رقابتهای ووشو قهرمانی رده های سنی آسیا با کسب سه نشان طلا و یک نقره توسط نمایندگان کشورمان همراه بود تا جمع مدالهای ایران به عدد ۱۴ برسد.

به گزارش راسخون به نقل از مهر، این دوره از مسابقات که از روز یکشنبه هفته جاری به میزبانی کره جنوبی در شهر «گومی» آغاز شده، عصر امروز به پایان می رسد و تیم ملی کشورمان که تاکنون موفق به کسب ۱۶ مدال طلا، نقره و برنز شده، برای کسب یکی از سکوی دوم یا سوم قرار تلاش می کند.

در رقابتهای نوبت صبح امروز، تالوکاران به روی تالوفیلد رفتند که حاصل تلاش آنها سه طلا و یک نقره بود. تیم دوئلین(مبارزه نمایشی) دختران ایران با ترکیب زهرا کیانی و ناهید پورشبانان با کسب امتیاز ۹،۴۶ به مدال با ارزش طلا دست یافت.هنگ کنگ با امتیاز ۹،۳۴ و کره جنوبی با امتیاز ۹،۳۵ مدال های نقره و برنز را از آن خود کردند.

در همین بخش  و در بخش پسران نیز تیم کشورمان با ترکیب امیرحسین سلطانی و سیدمحمد حسینی با امتیاز ۹،۵۰ به مدال نقره رسید.مالزی با ۹،۵۴ مدال طلا را کسب کرد و هنگ کنگ با امتیاز ۹،۳۰ به مدال برنز رسید.

زهرا کیانی که پیش از یکی یک نشان برنز در تالو کسب کرده بود، در فرم «چیانگ شو» رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال موفق به ثبت امتیاز با ارزش ۹،۵۱ شد و با بالاتر از رقبا به نشان طلا دست یافت. «دانگ» از ویتنام با امتیاز ۹،۴۴ و «کیدا» از ژاپن با امتیاز ۹،۴۲ مدال های نقره و برنز را به خود اختصاص دادند.

همچنین مینا پناهی که یک نشان برنز در فرم«نن چوان» کسب کرده بود، در فرم «نن دائو» رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال نیز با کسب امتیاز ۹،۴۴ به مدال نقره رسید.  «یان لائو» از هنگ کنگ با امتیاز ۹،۴۹ طلا گرفت و «دین بیرو» از اندونزی با امتیاز ۹،۴۱ به نشان برنز دست یافت.

سیدمحمد حسینی و امیرحسین سلطانی در فرم «دائو شو» رده سنی ۱۵ تا ۱۸ سال پسران با امتیازات ۹،۲۲ و ۹،۲۱ به کار خود پایان دادند. علی شکروی در فرم «نن دائو» رده سنی ۱۲ تا ۱۵ سال پسران با امتیاز ۹،۳۵ به عنوان پنجمی رسید.

تیم ملی کشورمان در این رقابتها تاکنون موفق به کسب چهار نشان طلا، چهار نشان نقره و هشت برنز کسب کرده است.تیم های دوئلین دختران و پسران، زهرا کیانی و ناهید پورشابانان چهار نشان طلا، محمدرضا جعفری، ناهیدپورشبانان، نیلوفرمختارپور و میناپناهی چهار نشان نقره، زهرا بت شکن، نیلوفرمختارپور، علی شکروی، محمدعلی مجیری(دومدال)، زهرا کیانی، مینا پناهی، ناهید پورشبانانهشت پنج مدال برنز کسب کردند.
/2759/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.