در گفت‌وگویی اعلام شد

آخرین روند مذاکرات تریم با استقلال از زبان نماینده رسمی باشگاه استقلال

نماینده رسمی باشگاه استقلال در ترکیه گفت : تریم خواسته‌های خود را مطرح کرد و افتخاری در حال مشورت با کمیته فنی است.
سه‌شنبه، 4 مهر 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
آخرین روند مذاکرات تریم با استقلال از زبان نماینده رسمی باشگاه استقلال
نماینده رسمی باشگاه استقلال در ترکیه گفت : تریم خواسته‌های خود را مطرح کرد و افتخاری در حال مشورت با کمیته فنی است.

به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، باشگاه استقلال برای توافق با فاتح تریم مربی مشهور ترکیه‌ای امیر سلطانی را به‌عنوان نماینده رسمی خود راهی استانبول کرد و او نیز در نشستی با تریم، پیشنهاد سرمربیگری آبی‌پوشان را به وی ارائه کرد.

سلطانی که در حال حاضر در استانبول به سر می‌برد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد روند مذاکرات باشگاه استقلال با تریم اظهار داشت: در نشست دوساعته‌ای که در منزل تریم با وی داشتم صحبت‌های خیلی خوبی بین ما ردوبدل شد و او از شنیدن پیشنهاد استقلال خوشحال شد و آن را افتخاری برای خود دانست. تریم بدون تردید بهترین مربی مسلمان جهان و در کشور ترکیه بسیار مشهور است و وقتی صحبت از حضور او در استقلال شد این موضوع بازتاب زیادی در رسانه‌های ترکیه‌ داشت.

وی با تأکید بر اینکه تریم احترام زیادی برای مردم ایران و هواداران استقلال قائل است، یادآور شد: حضور مربی بزرگی چون تریم در فوتبال ایران مطمئناً چه از نظر فنی و چه اقتصادی بسیار سودمند خواهد بود و خوشبختانه رضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال به‌خوبی از این مسئله آگاهی دارد. با توجه به این مسئله باشگاه استقلال شاید مجبور شود مبلغ زیادی برای جذب تریم متحمل شود اما حداقل برابر دستمزد تریم را از کارهای تبلیغاتی، بازی‌های دوستانه با تیم‌های ترکیه‌ای از جمله گالاتاسرای درآمدزایی خواهد کرد.

نماینده رسمی باشگاه استقلال در استخدام فاتح تریم در پاسخ به این سؤال که حضور این مربی در کادر فنی استقلال چقدر محتمل است، به تسنیم گفت: تریم بعد از جدایی از تیم ملی ترکیه با پیشنهادهای زیادی از سوی تیم‌های ترکیه‌ای و حتی دیگر کشورها مواجه شد و در حال حاضر هم در خبرها می‌خوانید که باشگاه ترابوزان به‌طور جدی به‌دنبال استخدام اوست اما با توجه به اینکه تریم 14 سال سرمربی گالاتاسرای بوده چندان تمایل ندارد در تیم‌های دیگری در این کشور مربیگری کند. او از پیشنهاد استقلال و کار در ایران استقبال کرده اما طبیعی است که خواسته‌هایی هم داشته باشد. به‌عنوان نماینده باشگاه استقلال در استانبول، افتخاری را در جریان کامل مذاکرات قرار داده‌ام و او هم برای تصمیم‌گیری وقت خواسته و اعلام کرده این موضوع را در کمیته فنی باشگاه استقلال مطرح خواهد کرد تا بتوانند بهترین تصمیم را بگیرند.

سلطانی تأکید کرد: ظرف دو سه روز آینده همه چیز مشخص خواهد شد اما برای من عجیب است که چرا عنوان شده از مذاکراتم با تریم عکس نگرفته‌ام در حالی که نیازی به این کار ندیدم و درست نبود وقتی در منزل تریم هستم بخواهم از حریم شخصی او عکسی منتشر کنم، ضمن اینکه تریم را به منزل خودم در لندن دعوت کرده‌ام  و به‌اتفاق هم بازی چلسی و منچستر را که تقریباً یک ماه دیگر است از نزدیک تماشا خواهیم کرد.
/2759/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.