پرسپولیس از رسیدن به فینال قهرمانان آسیا بازماند

تیم فوتبال پرسپولیس ایران با تساوی دو بر دو مقابل الهلال در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و شکست در مجموع دو بازی رفت و برگشت از رسیدن به فینال بازماند.
سه‌شنبه، 25 مهر 1396
تخمین زمان مطالعه:
موارد بیشتر برای شما
 پرسپولیس از رسیدن به فینال قهرمانان آسیا بازماند
تیم فوتبال پرسپولیس ایران با تساوی دو بر دو مقابل الهلال در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا و شکست در مجموع دو بازی رفت و برگشت از رسیدن به فینال بازماند.

به گزارش راسخون به نقل از ایرنا، تیم فوتبال پرسپولیس، امشب (سه شنبه شب) در دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا از الهلال عربستان میزبانی کرد و در نهایت به تساوی دو بر دو رسید. این دیدار با قضاوت بحث برانگیز داوران عمانی و در ورزشگاه «سلطان قابوس» شهر مسقط، پایتخت عمان برگزار شد.

با این اوصاف الهلال با برتری 6 بر 2 در مجموع دو بازی رفت و برگشت به فینال رسید تا رویای فینالیست شدن پرسپولیس پایان یابد.

«گادوین منشا» هر دو گل پرسپولیس را در دیدار امشب به ثمر رساند و «عمر الخریبین» هم هر دو گل الهلال را به نام خود ثبت کرد.

نماینده ایران در حالی دیدار برگشت را آغاز کرد که در بازی رفت با نتیجه دور از انتظار چهار بر صفر شکست خورده بود.

در دقایق ابتدایی بازیکنان الهلال بر روند کار تسلط بیشتری داشتند و دو کرنر خطرناک را روی دروازه پرسپولیس ارسال کردند.

پس از آن بازیکنان پرسپولیس که باید به دروازه حریف نزدیک می شدند، عملکرد بهتری از خود نشان دادند و در دقیقه 16 ارسال «وحید امیری» به «گادوین منشا» رسید و این مهاجم نیجریه ای گل نخست نماینده ایران را به ثمر رساند.

در دقیقه 20 «علی علیپور» با حرکتی انفرادی و تماشایی به محوطه جریمه الهلال رسید که ضربه خطرناک او با بدشانسی از کنار دروازه بیرون رفت.

در دقیقه 25 «محمد انصاری» که در این دیدار به عنوان مدافع جناح چپ کار می کرد، با کارت زرد داور جریمه شد.

در دقیقه 29 «محمد انصاری» در صحنه مشکوک بازیکن الهلال را در پشت محوطه جریمه متوقف کرد که داور عمانی با تصمیمی عجیب نقطه پنالتی را نشان داد تا «عمر الخریبین» سوریه ای گل تساوی را به ثمر رسانده و امیدهای پرسپولیس را برباد دهد.

در نهایت نیمه نخست با تساوی یک بر یک به اتمام رسید.

نیمه دوم نیز با شرایط خوبی برای پرسپولیس شروع نشد، اما در دقیقه 60 «گادوین منشا» با هوش بالای خود و ضربه ای تماشایی گل دوم نماینده ایران و خودش را به ثمر رساند.

در دقیقه 75 و در حالی که پرسپولیسی ها حملات متعددی را انجام می دادند، تیم الهلال در یک ضد حمله با ضربه «عمر الخریبین» و واکنش ضعیف بیرانوند به گل تساوی دست یافت.

در دقیقه 80 ضربه «بشار رسن» به وضوح با دست مدافع الهلال برخورد کرد که داور اعتقادی به پنالتی برای نماینده ایران نداشت.

در نهایت سوت داور عمانی به نشان تساوی دو بر دو و پایان بازی به صدا درآمد تا نماینده ایران به کار خود پایان دهد.

در دیگر دیدار دور برگشت مرحله نیمه نهایی تیم های اوراوا ژاپن و شانگهای چین در حالی به مصاف هم می روند که بازی رفت در چین با تساوی یک بر یک به اتمام رسیده است.

**ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، صادق محرمی، محمد انصاری، کمال کامیابی نیا(احمد نورالهی)، محسن ربیع خواه، محسن مسلمان(بشار رسن)، وحید امیری، گادوین منشا و علی علیپور(سیامک نعمتی).

*ترکیب الهلال:

عبدالله معیوف، اوسامه هوساوی، محمد جحفلی(عبدالملک خیبری)، محمد بریک(عبداله زوری)، یاسر الشهرانی، الحافظ، نیکولای میلسی(تیاگو آلوز)، سلمان الفرج، کارلوس ادواردو، سالم الدوساری و عمر الخریبین.

/117/


نظرات کاربران
ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.