شاید پاداشم فراموش شده باشد

نعمتی : پاداش ۱۰۰ میلیونی‌ فدراسیون تیروکمان را هنوز نگرفته‌ام / شاید این جایزه را برای المپیک بعدی «دوباره» تعیین کنند!

ملی‌پوش تیراندازی با کمان معلولان گفت که هنوز پاداش ۱۰۰ میلیونی‌اش بابت حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو را از فدراسیون تیراندازی با گمان نگرفته است.
چهارشنبه، 26 مهر 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
نعمتی : پاداش ۱۰۰ میلیونی‌ فدراسیون تیروکمان را هنوز نگرفته‌ام / شاید این جایزه را برای المپیک بعدی «دوباره» تعیین کنند!
ملی‌پوش تیراندازی با کمان معلولان گفت که هنوز پاداش ۱۰۰ میلیونی‌اش بابت حضور در المپیک ۲۰۱۶ ریو را از فدراسیون تیراندازی با گمان نگرفته است.

به گزارش راسخون به نقل از تسنیم، زهرا نعمتی درباره ثبت‌نام در انتخابات کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک اظهار داشت: از اینکه می‌توانم به عنوان یک ورزشکار المپیکی و پارالمپیکی در این انتخابات حضور داشته باشم، خیلی خوشحالم. اگر این اتفاق رخ بدهد و من انتخاب شوم، افتخار بزرگی است و امیدوارم نماینده خوبی برای ورزشکاران باشم. امیدوارم هر کسی که انتخاب می‌شود، بتواند از حق سایر ورزشکاران دفاع کند و بتواند پیشنهادات خوبی بدهد تا اهدا المپیک به خوبی پیش برود.

وی افزود: اینکه یک نفر از ورزشکاران که به عنوان رئیس کمیسیون انتخاب می‌شود، می‌تواند در هیئت اجرایی حضور داشته باشد، اتفاق خیلی خوبی است و می‌تواند تاثیرگذار هم باشد، چرا که ورزشکاران نماینده خود را انتخاب می‌کنند و بدین وسیله می‌توانند در تصمیم‌گیری‌های مهم مشارکت داشته باشند. به هر حال این موضوع می‌تواند شانس بزرگی را برای ورزشکاران ایجاد کند.

قهرمان پارالمپیک 2012 و 2016 درباره آخرین وضعیتش گفت: پس از مسابقات قهرمانی معلولان جهان در شانگهای به دلیل مصدومیتی که داشتم، مجبور شدم دوران ریکاوری را سپری کنم و به تازگی تمریناتم را شروع کرده‌ام. ان‌شاالله در طول ماه‌های آینده بتوانم بدنسازی خوبی داشته باشم تا در مسابقات آینده به آمادگی کامل برسم. اولین مسابقه‌ای که پیش‌رو داریم، در دوبی است که نمی‌دانم می‌رویم یا نه. همچنین رقابت‌های تایلند و تورنمنت جهانی جمهوری چک را هم داریم و بعد از آن باید در بازی‌های 2018 جاکارتا حضور داشته باشم.

نعمتی درباره همکاری‌اش با فدراسیون تیراندازی با کمان و احتمال حضور در بازی‌های آسیایی 2018 و المپیک 2020 عنوان کرد: هنوز که صحبتی از طرف فدراسیون با من در این باره نشده است، ولی خیلی امیدوارم، چون رکوردهای خوبی را به ثبت رسانده‌ام و همین اواخر هم توانستم رکورد بانوان المپیکی را ارتقا بدهم. خیلی امیدوارم که بتوانم هم در بازی‌های آسیایی و هم پاراآسیایی حضور داشته باشم، اما همه اینها مستلزم این است که یک تعامل خوب بین فدراسیون تیروکمان و کمیته پارالمپیک به وجود بیاید و آن مشکلاتی که قبل از المپیک 2016 ریو داشتم و سختی زیادی را متحمل شدم، تکرار نشود.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا پاداش 100 میلیون تومانی از سوی فدراسیون تیروکمان که بابت کسب سهمیه المپیک بود را دریافت کردید یا نه؟ گفت: هنوز جایزه‌ای نگرفته‌ام. شاید هم فراموش شده باشد یا شاید این جایزه را دوباره برای المپیک بعدی تعیین کنند. من هنوز کاپ تیرانداز برتر جهان را هم از فدراسیون تیروکمان دریافت نکرده‌ام. به هر حال تا آنجایی که می‌دانم، تصمیم بر این بود که در یک مراسم هم کاپ تیرانداز برتر جهان و هم جایزه 100 میلیونی را دریافت کنم و به نظرم برنامه‌هایی در این باره داشته باشند.
/2759/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.