هفته سوم لیگ برتر والیبال؛

فينال زودرس در خانه واليبال / هفته سخت پايتخت نشينان

هفته سوم لیگ برتر والیبال ایران در حالی امروز پیگیری خواهد شد که دو تیم مدعی پیکان و بانک سرمایه به مصاف هم می‌روند.
چهارشنبه، 26 مهر 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
فينال زودرس در خانه واليبال / هفته سخت پايتخت نشينان
هفته سوم لیگ برتر والیبال ایران در حالی امروز پیگیری خواهد شد که دو تیم مدعی پیکان و بانک سرمایه به مصاف هم می‌روند.

به گزارش راسخون به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران، گرامیداشت شهید محسن حججی، با برگزاری 6 دیدار پیگیری خواهد شد كه در حساس‌ترین دیدار این هفته از رقابت‌ها دو تیم بانك سرمایه و پیكان تهران كه مدعیان اصلی قهرمانی این رقابت‌ها هستند باید در خانه والیبال تهران به مصاف هم بروند. دیگر تیم تهرانی این مسابقات، یعنی سایپا نیز در نبردی سخت به مصاف متینی خواهد رفت كه پیش از این  در هفته دوم این مسابقات موفق شده بود پیكان را شكست دهد.

**گنبدی‌ها و بازگشت به لیگ

گنبدی‌ها بعد از حرف و حدیث‌های فراوان به لیگ برتر والیبال بازگشته‌اند و امروز باید دومین دیدار خود را برگزار کنند. تیم ایرانیان گنبد نیز که دیدار هفته دومش برگزار نشد و با یک برد و سه امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار دارد، این هفته برای دفاع از توان والیبال گنبد به میدان می‌رود و بازیکنانش انگیزه خاصی برای برد در این مسابقه دشوار دارند. تیم شهرداری تبریز که در دو هفته اول و دوم لیگ برتر با شکست حریفان خود در تهران عنوان شگفتی ساز جام سی و یکم را به دست آورد، در هفته سوم این رقابت‌ها در نخستین میزبانی خود از تیم ایرانیان گنبد پذیرایی خواهد کرد. شهرداری تبریز در حال حاضر با 2 برد و 5 امتیاز در رتبه دوم جدول است و این هفته با حمایت هواداران خونگرم خود به میدان می‌رود تا به سومین پیروزی متوالی دست یابد. جدال دو تیم شهرداری تبریز و ایرانیان گنبد می‌تواند یکی از مسابقات جذاب این هفته را رقم بزند.

**فینال زودرس لیگ در خانه والیبال

در مهمترین و حساس ترین دیدار این هفته تیم های بانک سرمایه و پیکان تهران مدعیان قهرمانی این رقابت ها که در دو سال گذشته قهرمان و نایب قهرمان شدند، به مصاف یکدیگر می روند.شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی تیم بانک سرمایه در این دیدار خانگی به دنبال سومین برد متوالی خود در این رقابت ها هستند و پیکانی ها نیز که در دو مسابقه قبل مغلوب حریفان شده اند، به دنبال کسب نخستین پیروزی در لیگ برتر سال جاری هستند.تیم بانک سرمایه در حال حاضر با دو برد و شش امتیاز در صدر جدول رده بندی است و پیکان تهران بدون برد و با یک امتیاز در رتبه دهم جدول رده بندی لیگ برتر والیبال قرار دارد. اما بانک سرمایه می داند که پیکان تیم با ریشه ای است و دو شکست دلیلی برای ناکامی پیکانی ها در هفته سوم نیست.

**نارنجی‌پوشان و میزبانی از ورامینی‌ها

در دیگر مسابقه شهر تهران در هفته سوم لیگ برتر، نارنجی پوشان سایپا میزبان شهرداری ورامین خواهند بود. ورامینی‌ها که در هفته دوم با شکست پیکان انگیزه بسیار خوبی برای این رقابت‌ها دارند، در حالی به مصاف سایپا می‌روند که با یک برد و 3 امتیاز در رتبه هشتم قرار دارند.سایپا نیز که در هفته دوم در تهران و در بازی خانگی مغلوب شهرداری تبریز شد، در این مسابقه به دنبال دومین برد خود است تا وضعیت خود را در جدول این مسابقات بهبود بخشد. سایپا هم اکنون با یک برد و سه امتیاز در رتبه پنجم قرار دارد.

**شاگردان عطایی و تلاش برای نخستین برد

ششمین و آخرین دیدار هفته سوم لیگ برتر والیبال در سالن پیامبر اعظم آمل برگزار می‌شود و کاله مازندران میزبان شمس است. این مسابقه جدال ملی پوشان نوجوانان و جوان کشور نیز محسوب می شود که اکثریت بازیکنان دو تیم را تشکیل داده اند.کاله مازندران که با یک بازی انجام داده و بدون برد و امتیاز در انتهای جدول لیگ برتر قرار دارند، باید تیمی را از پیش رو بردارند که هم اکنون با یک برد و سه امتیاز در جایگاه هفتم جدول است. کاله مازندران در هفته دوم لیگ برتر قرار بود با ایرانیان گنبد بازی کند که این مسابقه به دلیل حاشیه های پیش آمده برای نماینده گنبد به زمان دیگری موکول شد.

**كاشانی‌ها به دنبال پیروزی

تیم رعد پدافند کاشان در پانزدهمین مسابقه لیگ برتر و در دومین میزبانی خود در این رقابت ها، این هفته از تیم خاتم اردکان پذیرایی خواهد کرد. تیم خاتم هم اکنون با دو برد و پنج امتیاز در رتبه سوم جدول است و در هفته سوم لیگ برتر برای سومین برد خود به میدان می‌رود.از سوی دیگر رعد پدافند کاشان که در دو هفته گذشته مغلوب حریفان خود شده است، این هفته با امید کسب پیروزی برابر حاتم به میدان می‌رود تا وضعیت خود را در جدول این رقاب‌ ها بهبود بخشد.

**شاگردان خداپرست در تلاش برای اولین پیروزی

سالن شهید سید رسول حسینی در ساری میزبان چهارمین مسابقه هفته سوم لیگ برتر والیبال است که سارویه میزبان شهرداری ارومیه خواهد بود. نماینده ساری با یک برد و سه امتیاز در رتبه ششم جدول است و شهرداری ارومیه بدون برد و یک امتیاز در جایگاه نهم جدول قرار دارد.شهرداری ارومیه که دو شکست در پرونده کاری امسال خود در لیگ برتر دارد، در صورت شکست میزبان خود به میانه جدول صعود می‌کند. اما بازی در ساری برای تیم های میهمان کار ساده ای نخواهد بود.

بر این اساس هفته سوم لیگ با برگزاری 6 دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه) ، آمل، ساری، تبریز  و كاشان پیگیری خواهد شد كه برنامه این مسابقات به شرح زیر است :

**تهران، خانه والیبال، ساعت 15

سایپا تهران – شهرداری ورامین

**تهران، خانه والیبال، ساعت 17 و 30 دقیقه

بانک سرمایه – پیکان تهران

**کاشان، سالن هفت مهر، ساعت 16

رعد پدافند کاشان – خاتم اردکان

**ساری، سالن شهید رسول حسینی، ساعت 16

سارویه ساری – شهرداری ارومیه

**تبریز، سالن شهید اقدمی، ساعت 16

شهرداری تبریز – ایرانیان گنبد

**آمل، سالن پیامبر اعظم، ساعت 18

کاله مازندران – شمس
/2759/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.