مسئولان فوتبال پیگیر محرومیت طارمی باشند

سلطانی‌فر : در مورد محرومیت پرسپولیس و طارمی لازم باشد ورود می‌کنیم / از برکناری مرادی بی‌خبرم

وزیر ورزش با تاکید بر اینکه از پیگیری ها برای کاهش محرومیت مهدی طارمی بی اطلاع است، گفت : مسئولان فدراسیون فوتبال در این زمینه مسئول هستند و باید پیگیری کنند.
يکشنبه، 30 مهر 1396
تخمین زمان مطالعه:
پدیدآورنده: روابط عمومی راسخون
موارد بیشتر برای شما
سلطانی‌فر : در مورد محرومیت پرسپولیس و طارمی لازم باشد ورود می‌کنیم / از برکناری مرادی بی‌خبرم
وزیر ورزش با تاکید بر اینکه از پیگیری ها برای کاهش محرومیت مهدی طارمی بی اطلاع است، گفت : مسئولان فدراسیون فوتبال در این زمینه مسئول هستند و باید پیگیری کنند.

به گزارش راسخون به نقل از مهر، در پایان نشست شورای عالی ورزش همگانی ورزش کشور که امروز با حضور وزیر ورزش در محل وزارتخانه برگزار شد، وی (وزیر ورزش) با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ داد.

مسعود سلطانی فر در رابطه با صحبت‌های خود مبنی بر اینکه طبق آمار ۲۱ درصد مردم کشور ورزش همگانی را در برنامه دارند، اما اگر آمار مربوط به برخی فضاهای خصوصی را اضافه کنیم این آمار بیشتر خواهد شد، خاطرنشان کرد: به هر حال بررسی و گرفتن آمار از برخی فضاهای خصوصی دست ما نیست، ما نمی توانیم همه فضاها را به طور دقیق پایش کنیم اما قطعا اگر آمار مربوط به همه فضاها مثل منزل مسکونی خود شما در اختیار ما باشد این آمار بیشتر خواهد شد.

وی در رابطه با بودجه اختصاصی وزارت ورزش برای ورزش همگانی یادآور شد: امسال تا جایی که امکان داشت بودجه افزایش یافت و برای سال آینده چنین برنامه ای داریم.

وزیر ورزش و جوانان در پاسخ به سوالی پیرامون محرومیت مهدی طارمی و اینکه آیا وزارت ورزش برای لغو یا کاهش این محرومیت این بازیکن ورودی داشته است، گفت: من از هیچ چیز اطلاعی ندارم، از فدراسیون فوتبال و مسئولان این فدراسیون موضوع را پیگیری کنید، آنها باید در این زمینه پاسخگو باشند چرا همه سوالات شما از فوتبال، استقلال و پرسپولیس مطرح می شود؟

«فدراسیون بسکتبال روز گذشته به خاطر بدهی به فیبا آسیا با مشکل محرومیت تیم نوجوانان دختر از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا مواجه شد، به گفته محمود مشحون در نهایت این مشکل با ورود وزارت ورزش و پیگیری های انجام شده توسط این وزارتخانه برطرف شد قطعا ورود وزارت ورزش در مورد مهدی طارمی و محرومیت این بازیکن نیز در کنار پیگیری های فدراسیون فوتبال مثمرثمر خواهد بود طرح این پرسش از این بابت است»

سلطانی فر در واکنش به این صحبت مجدد تاکید کرد: در هر صورت باید موضوع را از فدراسیون فوتبال پیگیری کنید آنها مسئول هستند.

وزیر ورزش همچنین در پاسخ به پرسش خبرنگار دیگری که در رابطه با محرومیت پرسپولیس مطرح شد، مجدد تاکید کرد: این موضوعات را باید از مسئولان مربوط به خودشان پیگیری کنید.

سلطانی فر همچنین در مورد صحبت هایی که در رابطه با تغییر مدیریت فدراسیون وزنه برداری و تعیین سرپرست به جای مرادی مطرح شده است، گفت: اصلا خبر ندارم من این موضوع را الان از شما می شنوم.

وی در مورد مدیریت برخی فدراسیون ها توسط سرپرست و اینکه دوره سرپرستی برخی از افراد بیشتر از موعد مقرر است، یادآور شد: در برخی موارد اختیار دست ما نیست مثلا ناطق نوری از ریاست فدراسیون بوکس استعفا داد در حالی که نمی دانستیم وی چنین تصمیمی دارد بنابراین نمی توانستیم این فدراسیون را بدون سرپرست بگذاریم و ناچار به انتخاب سرپرست برای آن شدیم تا به مرور اقدامات برای انتخابات انجام شود در مجموع اما تلاش مان این است تا پیش از پایان دوره مدیریت ریاست فدراسیون ها، انتخابات شان را برگزار کنیم.

وزیر ورزش و جوانان همچنین با تاکید بر اینکه انتخابات کمتیه ملی المپیک باید در موعد مقرر برگزار شود گفت: اگر اساسنامه اصلاحی این کمیته به موقع مصوب شود انتخابات با این اساسنامه برگزار می شود در غیر این صورت باید انتخابات را با اساسنامه فعلی برگزار کنند.
/2759/


ارسال نظر
با تشکر، نظر شما پس از بررسی و تایید در سایت قرار خواهد گرفت.
متاسفانه در برقراری ارتباط خطایی رخ داده. لطفاً دوباره تلاش کنید.